Mun levyt on tällä hetkellä kahdessa eri paikassa, joten en tarkalleen muista kaikkien teosten numeroita, mutta tässä kuitenkin melko tarkkaa osviittaa siitä, mitä voitte odottaa kuulevanne:
Sinfoniat:
Tuotannon loppupäästä, väliltä 30 - 41; mukana ainakin Haffner- ja Linzersinfoniat, pariisilais- ja prahalaissinfoniat, Jupiter-sinfonia ja soittoäänenäkin mainetta kerännyt numero 40.
Konsertot:
Viulukonsertot 1-5, pianokonsertot 12, 14, 22 - 25. Varsinkin 25 on upea, siinä on teemana Marseljeesin sävel.
Kamarimusiikki:
Jousikvartettoja- ja kvintettoja, muutama klarinettikvintetto. Pieni yömusiikki (jonka tahdissa olisi kiva nostaa malja päivänsankarin kunniaksi, hmm?). Divertimentoja.
Sonaatteja:
Kaikki pianosonaatit Glenn Gouldin soittamana. Taustalta kuuluu mystistä hyminää ja jokeltelua, joita Gouldilla oli tapana harrastaa soittaessaan.
Yksi levyllinen sonaatteja löytyy myös Maria Piresin soittamana (ei jokeltelua taustalla).
Oopperaa:
Don Giovanni (highlights-versio, ei resitatiiveja ja vain osa arioista)
Figaron häät. Highlights-versio niinikään.
Taikahuilu. Koko ooppera.
Lisäksi muistan, että jossain minulla on levy Kathleen Battlen laulamia Mozartin arioita eri oopperoista, toivon löytäväni sen lauantaihin mennessä.
Kirkkomusiikia:
Requiem (jos yleisön harrastuneisuus on ns. vakavalla tasolla, heh)
Suuri messu C-mollissa. (Tämä löytyy kahtena versiona. Kathleen Battlen tähdittämä on järkky kokemus; kylmät väreet tulee kuullessa!)
Nämä on kyllä aika heviä kamaa....
Eli näin. Ei mitenkään järjettömän monipuolinen kattaus, mutta kelvannee? Olen myös todennäköisesti unohtanut jotain tältä listalta... Jos haluatte tuoda omia Mozart-levyjänne, olen ilahtunut. Tuossa listallahan esim. vokaalimusiikin puoli jää aliedustetuksi. Levysoitinta minulla ei valitettavasti ole, joten tyytyminen on cd-formaattiin.