Seksikumppanien etunimet
lukumäärä on pieni joten hämmästyin kun ainakin 66% niistä alkaa samalla kirjaimella!? yhdeltä ainakin jäi nimi tiettävästi kysymättä, tai sitten olin vaan niin kännissä...
Tarkemmin ajatellen, tämä yleisin kirjain on muutenkin nykyään kaveripiirini miehissä helvetin yleinen?! Minkä takia J-nimistä on tullut trendi?
Tarkemmin ajatellen, tämä yleisin kirjain on muutenkin nykyään kaveripiirini miehissä helvetin yleinen?! Minkä takia J-nimistä on tullut trendi?
Limahan se oli, vai mitä?Ann kirjoitti:Etunimistä en tiedä, mutta kaikilla on ollut sama sukunimi kuin mulla.
Onko tämä nimikeskustelu menossa jonnekin? Onko tulossa huikeita johtopäätöksiä sen suhteen, että miten oma persoona ja seksikumppanien nimet korreloivat keskenään?
Ensirakkauteni ja nykyinen poikaystäväni ovat samannimisiä. Ekaa ei tosin voi laskea seksikumppaniksi, olin silloin 6.
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
lopussa vedetaan kayra viiva A:sta D:hen ja paljastetaan ketka taalla ovat nussineet toisiiaanImpi kirjoitti: Onko tämä nimikeskustelu menossa jonnekin? Onko tulossa huikeita johtopäätöksiä sen suhteen, että miten oma persoona ja seksikumppanien nimet korreloivat keskenään?
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
- KisSandra
- Kitisijä
Pitipä ihan hetkeksi paneutua asiaa miettimään.. Ei löytynyt kovasti toistensa kaimoja, vain yksi nimi tuli mainittua kahdesti pohdinnoissa. Lukuun ei voida ottaa niitä muutamia joidenka nimet huomasin kauhukseni jo unohtaneeni, eikä niitä muutamia joilta en tainnut tulla nimeä kysyneeksi ensinkään..
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
(T. Janson: Muumipappa ja meri)