Kiero keskiviikko.
Akku loppu ja laturi paskana, ei ooppelista vaan miehestä. Jos se hemmetin arkkitehti alkaa huomenna kitisemään pikkuseikoista, saa mies kaapelikourunsa rektumiinsa oitis. Tekisi mieli jättää koko keikka väliin ja mennä puntille tiirailemaan tätejä ennen ruuhka-aikaa, mutta rahalle on käyttöä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Olen ollut niin ahkera viimeisen kahden kuukauden aikana, että melkein hävettää. Olen saanut puolet niistä opintoviikoista lopetettuani työt vanhassa työpaikassa, kuin mitä olen saanut tähän mennessä keskimäärin vuodessa. Kun saisin vielä työharjoitteluraportit palautettua, niin napsahtaisi vielä 20 opintoviikoa lisää.
Upea fiilis kun ei tarvitse enää stressata valmistumisen takia *helpottunut huokaus*
Upea fiilis kun ei tarvitse enää stressata valmistumisen takia *helpottunut huokaus*
Jahans, jokos se päivä taas meni. Mitään ole tehnyt mut silti aika kuluu nopiasti, kiitos hyvän kotivarustelun (sis. World of Warcraft:n ja mielettömän kasan leffoja&sarjoja).
Kinttua tuli taas reenattua tänään jonkusta verran, nyt puoltoista viikkoa kepitelty kohta ja vielä olis toinen saman pituinen koetus edessä. Kontrolli kinttuun palannut jo 70% Vielä pitää varoa ettei tule hajoitettua sitä.
Muuten ei ihmeempää, samaa kakkaa päivästä toiseen.
Kinttua tuli taas reenattua tänään jonkusta verran, nyt puoltoista viikkoa kepitelty kohta ja vielä olis toinen saman pituinen koetus edessä. Kontrolli kinttuun palannut jo 70% Vielä pitää varoa ettei tule hajoitettua sitä.
Muuten ei ihmeempää, samaa kakkaa päivästä toiseen.
Hyvinkin mahdollista, pikkusiskoni ovat opastaneet mua tässä geimissä. Joka sunnuntaisia nörttitapaamisia kun ei ole ollut, niin en ole pystynyt kyselemään vinkkejä&oikeita toimintatapoja. Eka hahmo on kohta 20 lvl, viikko takana tahkomista.Bluntly kirjoitti: Kummiskin vänkkäät jollain neitimäisellä PVE-servulla? Ja tietysti vielä pallydorffilla?
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
Hii haa!!! Mä jo aattelin että sie oot meinannu kadota jonnekin korpikuusen kannon alle?!! Ooks ees koulussa käyny, ku ihanku en ois nähny.... tasi sit pitäs ottaa silmä käteen ja katsoa...DeliriumTremens kirjoitti:jos vaikka taas päättäis tän hiljaiselon...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
-muumimamma
se on jääny aika lailla väliin... ei oikein suju se ei!mustaenkeli kirjoitti:Hii haa!!! Mä jo aattelin että sie oot meinannu kadota jonnekin korpikuusen kannon alle?!! Ooks ees koulussa käyny, ku ihanku en ois nähny.... tasi sit pitäs ottaa silmä käteen ja katsoa...DeliriumTremens kirjoitti:jos vaikka taas päättäis tän hiljaiselon...