Siniset villasukat ja punainen satiiniyöpaita. Hassua sinänsä, en minä käytä yöpaitaa kun nukun, se on vaan sillai ilta- ja aamuvaate.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Viininpunaset pikkupökät, mustat sukat ja rintsikat.
Mustat liituraitahousut, niittivyö, musta toppi ja siinä päällä musta bolero. Tänään vaihteeks ihan nättinä töissä.
Viininpunaiset alusvaatteet, musta t-paita, raidallinen pooloneule, tummansiniset farkut ja mustat sukat. Kohta punainen toppatakki ja ulkokengätkin. Niin ja tietysti Luffe
Tummat, piukat, takataskuttomat (so not in fashion, hehhe) farkut. Näyttävät pillifarkuilta.
Pinkinlila villapaita.
Nuutunut pinkki poolo.
"Unisukat". Käytössä muulloinkin kuin nukkuessa, jolloin niiitä en edes pidä. Nimitys perustuu sukkien unisukkamaisuuteen.
Tämmöisiä käsittääkseni juuri käytetään unisukkina.
Alusvaatetiedot salaisia. Ehkä mullekin: hiukka kiire aamulla.
Harmaat Black Horsen kalsarit
Musta "Muir Woods" -T-paita
Mustat housut polvitaskuin(?)
sukat ja villasukat, molemmat eriparisia
mustat maiharimalliset talvikengät
[edit]Mikähän ihmeen musta kausi mulla oikein on menossa? [/edit]
Alusvaatteet, rakkaat ruskeet raidalliset sammarit, lenkkarit, musta neule ja tää iki-ihana bolero mikä mulla on näköjään vähän väliä päällä. Mutta todettakoon, että duunissa on kylmä ja tämä lämmitää normineuleen päällä mukavasti.
Ykköset! Vaiko sittenkin... Kakkoset! Hankalaa... Vaateripustimen virantoimitus on näin kylmillä ilmoilla pääsääntöisesti oivaa puuhaa. Kohta tulee kuuma kuuma kesä, vaahtera kasvattaa lehdet puihin ja silloin olen ilman! Nahkaa vaan väritän ihosyövästä mitään tietämättömänä.
Tylsä päivä edessä, joten täräytin alle siniset, sydänkuvioiset kalsarit ja siniset sukat. Päälle siniset suorat housut ja kirkkaan vihreä paita. Jalkaan punamustat repaleiset lenkkarit.
Ulkona sitten vielä perus-iso-untuva-räppitakki ja punaiset kintaat.
Pikkupöksyt, liian isot verkkarit jotka joka askeleella valahtaa lähemmäs nilkkoja ja musta toppi. Kotona lähes aina ilman rintsikoita. Ihana vapaus. Niin ja mun rakkaat viininpunaset fuck off slipperssit.