mustanikki kirjoitti:haluaisin kovasti antaa Gattacalle pimppiäni mutta vähän pelkään että se kertois kaikille ja nauraisitte mulle
Ota silloin valokuva Gattacasta nakuna pili pystyssä ja uhkaa lähettää kaikille maailman nettipalstoille. Sitäpaitsi väite yksityisasioiden paljastelustani on liioiteltua. Joskus aikoja sitten olen palstoilta ihmisten itsensä kertomaa tulkinnut ja yksi tai kaksi kertaa KOSTONA möläyttänyt jotain muutakin. Naiselle joka luvattuaan todella antaa minulle piparia minulla ei ole mitään kostettavaa Kiitti vitusta vaan!
Kiitos kuitenkin halustasi
Viimeksi muokannut Gattaca, 23.01.2006 14:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Gattaca kirjoitti:
Ei sovi minuun, jos tämä jumalaton valheropaganda minua tarkoitti. Vihaan vain Kitytyylin ristiinnussintaa ja kevyttä sarjasuhteilua
Jos sinua olisi kirjoittaja tarkoittanut, olisi hän silloin varmaan kirjoittanut Nussivasta maailmasta.
mustanikki kirjoitti:Jos olisin vapaa sinkkunainen, antaisin Gattacalle.
Järjestelykysymys.
Ehkä, jos paino on yhdyssanan etuosalla "sinkku". Jotenkin uumoilisin, että tässä tapauksessa paino on kuitenkin jälkimmäisellä. Toki silloinkin asiaa voidaan järjestellä, mutta järjestelyt tuppaavat olemaan vähän monimutkaisempia.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
mustanikki kirjoitti:En oo koskaan oikeesti halunnu yhtäkään miestä vaikka kaikki pitää mua lutkana(TM).
No et oo vaan tavannu mua
mä oon tavannu, etkä kyl seksuaalisesti koskettanu vaikka ulkoisesti ootkin ihan söde. Eli sitä samaa mitä muutkin miehet.
Tietty en voi sanoa mitään tuon toisen mustanikin puolesta.