Keikalla rokkaamassa minä, minä, minä
Ja Yo talolla edelleen:
Ke 25.01. Catamenia, Sightless, 4 e
Video: Catamenia 1 ja Catamenia 2
Mp3: Sightless 1 ja Sightless 2
Roisketta halvalla, eikun louhimaan!
EDIT: Johan pukkas keikkaa, juurikun ehdin lauantaina kirota että ei ole keikkoja tarpeeksi!!!
EDIT: Johan pukkas keikkaa, juurikun ehdin lauantaina kirota että ei ole keikkoja tarpeeksi!!!
Viimeksi muokannut 1108, 11.01.2006 8:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Catamenia on melkoisen tylsä poppoo. Jos jotakuta kiinnostaa, niin kaikki levyt paitsi uusin olisi kaupan.1108 kirjoitti:Ja Yo talolla edelleen:
Totta kyllä, 4e maksaisi jo melkein mistä hyvänsä puolitutunkin bändin keikasta, olettaen että olisi edes siihen suuntaan mistä pitää.1108 kirjoitti:Kyllä sitä nyt livenä käy katsomassa ja pari tuopposta nappaamassa 4€ hintaan...Starflare kirjoitti:Catamenia on melkoisen tylsä poppoo. Jos jotakuta kiinnostaa, niin kaikki levyt paitsi uusin olisi kaupan.
Keikalla melkein rokkaamassa...Minä minä minä.
Perkele, perjanaina oltiin iltaoluella kaverin kanssa ja hokattiin että Diablon ryskää klubilla. Noooh, mitä sitä ihmetteleen sen kummempaa ja poikettiin stokmannilta krapulat kainoloon ja kämpille panteraa kuunteleen. Tadaa, kello tikitti ja myö alettiin ihmetteleen monelta herrat alkavat louhimaan. Tiukka lähestyminen puhelimella erästä rytmiorkesterin jäsentä kohtaan ja karu ilmoitus kajahti korviini: Soittaan aletaan kello 1.15 mutta älä unta näe että sisään pääset. Minä että mitä vittua, kaveri että loppuunmyyty.
Vittu, hyvät pohjat ja ilman keikkaa jäätiin. Tulos, lähiräkälään tuojottaan tuopin pohjaa ja 20 min myöhemmin takas himaan mököttään. Miksi mulle aina käy näin???
Perkele, perjanaina oltiin iltaoluella kaverin kanssa ja hokattiin että Diablon ryskää klubilla. Noooh, mitä sitä ihmetteleen sen kummempaa ja poikettiin stokmannilta krapulat kainoloon ja kämpille panteraa kuunteleen. Tadaa, kello tikitti ja myö alettiin ihmetteleen monelta herrat alkavat louhimaan. Tiukka lähestyminen puhelimella erästä rytmiorkesterin jäsentä kohtaan ja karu ilmoitus kajahti korviini: Soittaan aletaan kello 1.15 mutta älä unta näe että sisään pääset. Minä että mitä vittua, kaveri että loppuunmyyty.
Vittu, hyvät pohjat ja ilman keikkaa jäätiin. Tulos, lähiräkälään tuojottaan tuopin pohjaa ja 20 min myöhemmin takas himaan mököttään. Miksi mulle aina käy näin???
Ette vaan osanneet. Sama homma kävi mulle yhen kaverin kanssa. Rotting Christ soitti Tallinnassa ja me möllötettiin Suomessa. Ei hätiä mitiä, stereot lujalle, kylmä kalja kouraan (jääkaapissa 23), ja soittamaan RC:n tuotantoa läpi koko illan!1108 kirjoitti:Keikalla melkein rokkaamassa...Minä minä minä.