Jahans... Oli työpäivä helvetistä. Tai siis itse asiassa työvire oli hyvä, ja olin hyvällä tuulella koko päivän, mutta työtahti oli aika tappavaa. No, kiva välillä näinkin, ei tule aika pitkäksi. Sen jälkeen istuskelin iskän kanssa kahveella. Mukavaa sekin, kuitenkin aika harvoin näkee, kun isä asuu Rovaniemellä.
Sitten työkaveri töistä, ja hänen luokseen nettailemaan ja paskaa jauhamaan. Luonnollinen siirtymä sitten kotiin ja tähän paskaa jauhamaan.
Kone (tai siis ne eilen niin kovaa vatutusta auiheuttaneet ohjelmat) aiheuttaa edelleen ongelmia. Herjaa tämä fuckin' machine koko ajan jotain. Tulee mieleen vaan
savolaene kompuutterin korjaaskurssi... Wanha, tiedän, mutta ah niin osuva. Ja oikeastaan siihen tiivistyy ne jutut, jotka osaan tehdä jos koneeni todella tilttaisi kunnolla. Hitto, että minä olen sitten käsi.
Kompuutterin korjaaskurssi
Mitteepäs tiet, jos tiekonnesj alakaa renkata? Ossootko korjata ite vae
maksatko isot rahat huoltovirman kojjoottiloelle? Jos et ossoo, nii
luveppa tämä. Alakaa mutkikkaammattii pelit kölökkästä.
Jos tietokone kuatuu: Nosta se ylös. Vastasen varalle oes hyvä hommata asijallinen atk-tuki, parrunpätkä kääp hyvin.
Jos käättöjärjestelmä jummii: Käätä sitä noppeesti kiehuvassa veessä ja sitte pakastimessa. Näätä sille, miten paljo huonomminnii sen asijat voes olla. Eeköhän tokene.
Jos ohjelma katkijaa: Vaeha kanavvoo. Jos out alaikäne, tarkista jotta ohjelma ei ou kielletty alle 16-vuotijaelta. Jos ee aata, nii soeta televisijon ohjelmapäevystykseen.
Jos sähköposti ee kule: Uhkoo, että lopetat koko konttorin ja määt kyläkaapan asijakkaaksj.
Jos rosessorj takkuvaa: Se on kuitennii aena liijan vanaha ja aljtehonen,nii että osta uusj.
Jos hiiri ee liiku: Pistä kissa vierreen yöksj. Eeköhän ala vaahti maestuu.
Jos näättö pimennöö: Sammuta valot ja sano, että osattaan sitä tiälläkkii.
Nyt olisi minun aika sammuttaa valot ja pimentää näyttö. Osataan sitä tiälläkkii. Nih.
Muksaa sunnuntaita