Ei taas, taas..Kittys kirjoitti:Mites ois toi 69?Niba kirjoitti:kuin 38hoito ei parantaisi pysyvästi!
Friday 13th
Hmm, tämä onkin mielenkiintoisempi keissi. Käy nyt siellä ihotautilääkärin juttusilla kuitenkin.Exsat kirjoitti:Kiitos mielellään! Kädet mätii taas ja angiina uusi kolmannen kerran puolentoista kuukauden sisään. Jälleen kerran uusi antibioottikuuri ja lisää rasvaa. Bonuksena sentään lähete ihotautilääkärille, jos ei noilla tokene.Keikaus kirjoitti: Mikä on vaivan nimi? Voin parantaa sut ihan ilmaiseksi.
Minä miettisin elämäntapojani ja stressiä ja sitä, lähdetkö liikkeelle mahdollisesti liian aikaisin toipumisen vielä ollessa kesken. Pukeudutko lämpimästi, onko sinulla lämpimät kengät ja tarpeeksi lämmin kaulahuivi? Nukuthan pitkiä yöunia? Mites allergiat, onko poissuljettu? Kutittaako sun ihoa jonkun tietyn ruoka-aineen jälkeen esim. tai kutittaako kissojen ja lintujen seurassa enemmän tms.?
Rupeaisin syömään sinkkiä (aterian yhteydessä), joka vaikuttaa myönteisesti sekä ihoon että puolustuskykyyn. Jos sulla on angiina ollut noin monta kertaa, miettisin joidenkin risojen poistoa. Ihovaivoihin suosittelisin propolis-uutetta jonkun tuoksuttoman perusvoiteen kera, sillä on kaverini saanut atooppisen ihonsa priimakuntoon. Se auttaa myös kutisevaan ihoon. Vaihtaisin kaikki pesuaineet käsisaippuasta alkaen tuoksuttomiin ja pyykinpesuaineen ja mahdollisen huuhteluaineen myös.
Kikkelis kokkelis.
Kuulostaapa pahaltaExsat kirjoitti:Kädet mätii taas ja angiina uusi kolmannen kerran puolentoista kuukauden sisään. Jälleen kerran uusi antibioottikuuri ja lisää rasvaa. Bonuksena sentään lähete ihotautilääkärille, jos ei noilla tokene.

Mä oon ollut reilun kuukauden vaihtelevan flunssaisena, kuumetta tosin ei kai kertaakaan ole ollut. Tupakitta olen ollut vuoden alusta, mutta ainoastaan yskiminen on jäänyt pois, räkää tulee vieläkin. Pelottaapi tuo maanantainen leikkaus, kun sinne ei saa flunssaisena mennä ja mulla on vielä pienehköä räkätautia

Mulle tuli uudeksi prossaksi 11,5 kun työt loppuu helmikuun lopussa ja sen jälkeen tulee vain kesätienestit ja opintotukea, jota paljastui olevan jäljellä 6 ruhtinaallista kuukautta (6 x 260 eukkaa eli kyllä sillä muutaman kerran käy shoppailemassa). Ah, ja helmikuun palkka ja kaikenmaailman lomarahat ja -korvaukset tuolla alhaisella prosentilla. Pitäisiköhän oikein lähteä jollekin matkalle vai viettää pulleaa opiskelijanelämää muuten vaan.Lolita kirjoitti:Hyvä kun muistutitte, pitääkin viedä tuo uusi ja uudistettu verokortti sihteerille. Tuli taas niin alhainen veroprosentti, että te muut maksatte kyllä yhteiskunnan palvelut minun osaltani, kiitokset siitä. Itse keskityn shoppailuun ja makeaan elämään.
Kikkelis kokkelis.
13 ja perjantai eli sehän tarkoittaa sitä, että mulla käy helevetinmoinen munkki. Onnenpäivä ja tässä todiste:
- Sain töitä sarjakuvakustantamosta, palkka kohdallaan ja mielenkiintoiset työtehtävät markkinoinnin ja viestinnän parissa. Lisäksi bonuksena tietty työkappaleina mitä mainiointa sarjakuvaa... Haluan miettiä vielä viikon ennen kuin vastaan, sillä haluan katsoa vielä ne muutamat duunihaastattelut, joista saan ensi viikolla tietoa. Mutta tuo homma kyllä kiinnostaa kybällä.
- Kävin vanhalla työpaikalla pullakahveilla ja ruinasin pari kirjaa. Siis meikä ei kirja-alan ammattilaisena missään kirja-aleissa juokse vaan menee suoraan pummaamaan kiinnostavia teoksia kustantamoista
No, bonuksena oli, että sain ostettua edullisesti valkoisen maitolakatun ja hyvässä kunnossa olevan Lundia-kirjahyllyn.
Lainasin kirjastosta pari viestinnän strategisen suunnittelun käsikirjaa ensi viikon mahdollista työhaastattelua varten. Preppaan tietouttani ja valmistaudun siihen, että haastattelu tehdään mahdollisesti kolmannella kotimaisella eli englanniksi.
Näin se on: hetken on hiljaista ja sitten on täysi tohina päällä
- Sain töitä sarjakuvakustantamosta, palkka kohdallaan ja mielenkiintoiset työtehtävät markkinoinnin ja viestinnän parissa. Lisäksi bonuksena tietty työkappaleina mitä mainiointa sarjakuvaa... Haluan miettiä vielä viikon ennen kuin vastaan, sillä haluan katsoa vielä ne muutamat duunihaastattelut, joista saan ensi viikolla tietoa. Mutta tuo homma kyllä kiinnostaa kybällä.
- Kävin vanhalla työpaikalla pullakahveilla ja ruinasin pari kirjaa. Siis meikä ei kirja-alan ammattilaisena missään kirja-aleissa juokse vaan menee suoraan pummaamaan kiinnostavia teoksia kustantamoista

Lainasin kirjastosta pari viestinnän strategisen suunnittelun käsikirjaa ensi viikon mahdollista työhaastattelua varten. Preppaan tietouttani ja valmistaudun siihen, että haastattelu tehdään mahdollisesti kolmannella kotimaisella eli englanniksi.
Näin se on: hetken on hiljaista ja sitten on täysi tohina päällä

- LillyMunster
- Kitisijä
Lääkärin tuomio oli, että mun nuo nielurisat nyt vaan on sellaset, että kun niihin joku bakteeri iskee, niin se ei sieltä kokonaan helposti parane. Poistosta on ollut puhetta jo ehkä 15 vuoden ajan, tällä hetkellä lääkärin kanta on se, että kun ne risat joka tapauksessa pienenevät iän myötä, niin ei niitä enää tämän ikäiseltä lähdetä poistelemaan.Keikaus kirjoitti: Minä miettisin elämäntapojani ja stressiä ja sitä, lähdetkö liikkeelle mahdollisesti liian aikaisin toipumisen vielä ollessa kesken. Pukeudutko lämpimästi, onko sinulla lämpimät kengät ja tarpeeksi lämmin kaulahuivi? Nukuthan pitkiä yöunia? Mites allergiat, onko poissuljettu? Kutittaako sun ihoa jonkun tietyn ruoka-aineen jälkeen esim. tai kutittaako kissojen ja lintujen seurassa enemmän tms.?
Meillä on töissä ilmeisesti joku homeongelma, kun kaikki työkaveritkin on jatkuvasti sairaslomalla. Töissä nää ainakin menee aina pahemmaksi kuin kotona. Kissaraasukin sai synninpäästön, kun on ollut mummolassa joulusta saakka ja mun kädet mätii silti. Pesuaineet ym. on olleet aina jotain allergikkoystävällisiä, vaikka testit eivät mitään yliherkkyyksiä olekaan näyttäneet.
- irmelianneli
- Kitisijä
Kotona ollaan. Oli ihan kiva olla vaihteeksi tarpeellinen, toimia äitipuolena ja kodinhoitajana tovi, joskin mukava olla taas omassa pesässä. Tjaa-ah, kyllä se tämä elämä jaksaa luistella aina noita omia arvaamattomia latujaan.. siskolta leikattiin silmät, ja sai jättää (ikuiset?) hyvästit silmälaseille. Hyvä ystävä puolestaan, kahden pienen lapsen äiti, ohjattiin ystävällisesti virkavallan saattamana pakkohoitoon psykiatriselle..
Kovin hämmentävää.. niin tuttu, mutta yhtäkkiä niin outo ja vieras.