Tulipahan nukuttua 1,5h päikkärit. Nyt on ihan höntti olo. Telkkarista ei tuu mitään hyvää, enkä jaksa mitään leffaakaan kaivaa kaapista. Mitä mä nyt teen..Kahvia ja tupakkaa..
Eilen ostin kaksi uutta paitaa. Henkkamaukasta löytyi juuri sellainen harmaa pitkähihainen college-paita-ainetta oleva paita, josta olin unelmoinut. Siinä on hikireiätkin kainaloiden kohdalla. Miten kätevää.
Olin eilen tapaamassa serkkutyttöjäni, tarkoituksena ostaa heille joululahjat. He tosin olivat jo unohtaneet joululahjat. He taas ostivat minulle pitkät kermanvaaleat puuhelmet, ne ovat ihanat. Lopuksi vein vanhemman serkkutytön Matti-enskajuhliin, jotka olivat aika tylsät. Itse leffasta kyllä pidin kovasti.
Mietin tänä aamuna, että nuorilla ei näy enää spermanentteja niin paljon. Tänä aamuna näin ehkä yhden, mutta saattoihan sekin olla luonnonkiharaa.
Mäkin haluaisin ostoksille! Mutta valitettavasti ei oo varaa ko vasta ens perjantaina/sen jälkeen. Huomenna pitäs lähtee isompaa sänkyy ettiin. Kohteena ois 160cm jenkkisänky. Onneks iskä lupas lainaa rahaa, jos unelmien peti löytyy..
Olipa suhteellisen turha työpäivä. Kävin vanhalla työpaikalla hieman konsultoimassa, hommassa meni vartti ("yhyy, en mä ymmärrä, yhyy".. ***tu, hankkis sinne jonkun joka osaa käyttää ohjelmia ja joka on tehnyt ko töitä aikaisemminkin) ja sitten kävin kääntymässä töissä, töitä tuli tehtyä 45min ja sitten 1h 15min meni siinä että odotin kokouksen päättymistä ja sitten mut komennettiin kotio.
Koti näyttäisi olevan pahasti siivouksen tarpeessa.
Olin jo suunnitellut perjantain ohjelmani sen mukaisesti, että voin sitten parin tunnin päästä häippästä hyvällä omalla tunnolla toisaalle viikonlopun viettoon. Ekaksi parin tunnin kauneusunet, sitten siivotaan kämppä ja sitten vielä kuntosalille, mistä ulostautuminen samoihin aikoihin kun H pääsee töistä.
Täällä aloitettiin poraaminen tunti sitten, kesken unien! AARGH!
Siivousmusaakaan ei pysty kuuntelemaan, eikä siivousta oikein voi sunnuntai-iltaankaan lykätä. VITTU VITTU VITTU VITTU!!!!!!!
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Olin jo suunnitellut perjantain ohjelmani sen mukaisesti, että voin sitten parin tunnin päästä häippästä hyvällä omalla tunnolla toisaalle viikonlopun viettoon. Ekaksi parin tunnin kauneusunet, sitten siivotaan kämppä ja sitten vielä kuntosalille, mistä ulostautuminen samoihin aikoihin kun H pääsee töistä.
Täällä aloitettiin poraaminen tunti sitten, kesken unien! AARGH!
Siivousmusaakaan ei pysty kuuntelemaan, eikä siivousta oikein voi sunnuntai-iltaankaan lykätä. VITTU VITTU VITTU VITTU!!!!!!!
sinkkumatti kirjoitti:Nähtävästi sinun siivousmusiikkiasi ei ole Metallica tai Rammstein?
System of a down, mutta kun tuo oli nyt joku kivipora joka tunkee musan läpi vaikka nappulat ois kuinka kaakossa.
Noh, nyt on poraajalla nähtävästi lounastauko. Näin jo silmissäni, kuinka nopeasti pyöräytän pellillisen pullia ja lähden poramiestä kestitsemään, jotta se unohtuisi ruokavatien ääreen ainakin siihen saakka kunnes mun pitää mennä.
Noh, takas työn ääreen!
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Kuumehoureissani tiskasit ja laitoin hiusvärin vaikuttaan. Mulla on tylsää ja menojalkaakin vipattaa. Mut enhän mä voi minnekkään lähtee ko onn saitsulla..Plaah! Ja tänään on pyykkitupakin
Kimmen kirjoitti:Miksi verokortistakin on tehty näin vitun hankala ymmärtää, en osaa edes ääntää puolia noista sanoista! ...inkomstens förvärvande, förvärvsinkomstavdrag, underskottsgottgörelse jne. PRKL!
No tietenkin siksi, että ne voisivat kiskoa sinulta liikaa veroja ja vedota sitten siihen, että "Itsehän jätit korjaamatta kohdan 'förvärvsinkomstavdrag'! Oma vika, mitäs läksit!"
Hyvä kun muistutitte, pitääkin viedä tuo uusi ja uudistettu verokortti sihteerille. Tuli taas niin alhainen veroprosentti, että te muut maksatte kyllä yhteiskunnan palvelut minun osaltani, kiitokset siitä. Itse keskityn shoppailuun ja makeaan elämään.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx