Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
se on saamari perjantai... kuulemma pilluakin saa helposti, kun vaan osaa ottaa, mesessä neuvottiin tänään... hmm. tarttis varmaaan mennä Tampereen baareihin haeskeleen...
Viimeksi muokannut slam, 13.01.2006 1:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ai niin. Eipä sinne tanssitunnille osallistuminen sitten ollutkaan niin kamalaa. Joissain pirueteissa ja mm. jalkojen venyvyydessä on palauteltavaa. Aika pissismesta vaan tuo vanha opinahjoni. No, tunti oli hyvä anyhow!
Edelleen nukkumaan.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Hihittelin tuossa juuri vanhoille musiikkivideoille, sellaisille, joita olen katsonut joskus kymmenen vuotta sitten. Nostalgian määrää!!
Ja sitten ahdistus... Olen Wanha ja aikaansaamaton; minne katosivat kaikki ne unelmat, teiniangsti??
Huoh. Mummo taitaa alkaa taas kutomaan sukkia.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
slam kirjoitti:
olettehan te ennekin nussineet, miksi ei nyt?
Kyllä kyllä. Alussa oli pimeys. Siitä se idea sitten lähti. Eikä sitä nyt jaksa oikeesti huvikseen kokoajan nussia, johan siitä maku menee pelkällä ajattelullakin
Sannu kirjoitti:Pojat teillä on aina vaan pinppi mielessä...
Onko niin, että pilluhan se on aina mielessä..vielä hautaan mennessäkin?
Hyvät vitsit kestää paremmin mielessä. (Kuten ylläoleva paljastaa, M.O.T.)
Vaikka laulun sanoin:
"Tiiliskivi tellinkiltä putos suoraan päähän, siihen joku toinen ehkä kuollut ois, mut minä poika parkaisin ja luontoni vain karkaisin. Vaikka elämäni oli melko pielessä, yhä vittu säilyi mielessä"
Nyt tämä lähtee runq ja nuq. Toivottavasti kuume on laskenut aamuun mennessä.
Ps: McJanne, Pillu ei ole vitsi, se on vakava asia
slam kirjoitti:
Anna pimpulaa! Takamus esille, prkel!
Ei jaksa. Olen siis kuumeessa, sairas, you know. Toisekseen mun pimpula on aika kaukana sun tökkimisvälineestä
Mutta tässä se takamus: