Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2199
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Melnais »

ElanorRaven kirjoitti: Tyhmä piiloblondi kysyy nyt, että millä tavalla saunominen tapahtuu tällaisella porukalla?
Nyt on muodikasta olla reilusti ahdasmielinen ja vaatia naistenvuoroja. Tai peräti omaa vuoroa! Sekasaunominen on omituista, eihän samassa sängyssäkään nukuta nipussa alasti omat ja vieraat sekaisin.
Elämä kantaa, jos sen antaa
HoundDog

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Taitavat nuo sekasaunomiset olla enemmänkin kaupunkilegendoja tai sitten minä olen liikkunut ’oikeissa’ seuroissa. Enpä ole moiseen aktiviteettiin koskaan törmännyt ja jos olenkin, niin sivistyneesti simmarit päällä. Niin siis, eihän ketään voi mihinkään pakottaa ja saunomisesta voi aina kieltäytyä. Tiedättekös ’unohdin ottaa meikit mukaan’ antaa pätevän syyn jättää leikin väliin. Mieshän ei moisesta hauskasta koskaan kieltäydy?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minun mielestäni huomaavaisen isännän/emännän pitää tarjota vieraalle valinnanmahdollisuus haluaako saunoa yksin vai porukalla. Epäkohteliaampaa on olettaa kaikkien menevän saunaan yhdessä kuin vieraan sanoa, että haluaa saunoa yksikseen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
HoundDog

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Miten tää nyt taas meni; kun on ysivitosta paneelia, niin mitä siitä jää hyödyksi? Pitäis laskea paljonko sitä tavaraa menee.
Patz

Viesti Kirjoittaja Patz »

HoundDog kirjoitti:Miten tää nyt taas meni; kun on ysivitosta paneelia, niin mitä siitä jää hyödyksi? Pitäis laskea paljonko sitä tavaraa menee.
Ymmärsin kysymyksesi niin, että kysyt yhden laudan ns. etenemää.
Oletan että kyseessä on 95mm leveä, pontattu paneeli, jolloin ns. peittävä leveys on n. 85-88mm, joka taasen tarkoittaa, että menekki on n. 11,4-11,8jm/m².

Jos joku olettamuksistani on väärä, korjaa ihmeessä ja oraakkeli kertoo taas vastauksen!

Edit: tässä ei ole huomioitu hävikin määrää, se kun vaihtelee aika lailla porppeukaloisuuden(kin) mukaan, normaalisti se on noin 10% luokkaa.
Viimeksi muokannut Patz, 04.01.2006 10:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

ElanorRaven kirjoitti:Minut on kutsuttu tuttavapariskunnan luo saunomaan. Tyhmä piiloblondi kysyy nyt, että millä tavalla saunominen tapahtuu tällaisella porukalla? Ei kai kaikki samaan aikaan yhdessä sinne änge? En minä ainakaan haluaisi esitellä vartaloani varsinkaan tämän pariskunnan miesosapuolelle.
Naiset ensin ja miehet seuraavassa erässä?

Jätän tuon yllä olevan koskematta, että ihmiset näkisivät miten tarkkaan luin kysymyksen. :)

Eli jos miehiä _olisi_ enemmän toimittaisiin näin yleensä. Oletan sinun käyvän yksin saunassa... Ellei heillä ole jotain _kolmisin_on_hauskempaa_ juttuja mielessä... :roll:

EDIT
Viimeksi muokannut PerttiMakimaa, 04.01.2006 10:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Starflare

Viesti Kirjoittaja Starflare »

PerttiMakimaa kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Minut on kutsuttu tuttavapariskunnan luo saunomaan. Tyhmä piiloblondi kysyy nyt, että millä tavalla saunominen tapahtuu tällaisella porukalla? Ei kai kaikki samaan aikaan yhdessä sinne änge? En minä ainakaan haluaisi esitellä vartaloani varsinkaan tämän pariskunnan miesosapuolelle.
Naiset ensin ja miehet seuraavassa erässä?
Minäkin käsittäisin näin. Ja eiköhän rohkeasti pyytämällä yksikseenkin pääse.
HoundDog

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Patz kirjoitti:...ns. peittävä leveys on n. 85-88mm ...että menekki on n. 11,4-11,8jm/m².
Woohoo!! Sieltähän se! ISO kiitos! Ja mitä poropeukaloisuuteeni tulee, niin siitä vaikenen ja väitän ääneen olevani todellinen tee se itse -mies.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4590
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Vekarapolis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

HoundDog kirjoitti:Taitavat nuo sekasaunomiset olla enemmänkin kaupunkilegendoja tai sitten minä olen liikkunut ’oikeissa’ seuroissa. Enpä ole moiseen aktiviteettiin koskaan törmännyt ja jos olenkin, niin sivistyneesti simmarit päällä. Niin siis, eihän ketään voi mihinkään pakottaa ja saunomisesta voi aina kieltäytyä. Tiedättekös ’unohdin ottaa meikit mukaan’ antaa pätevän syyn jättää leikin väliin. Mieshän ei moisesta hauskasta koskaan kieltäydy?
Kyllä meillä oli nuorempana kaveriporukassa tapana saunoa ihan miten sattuu. Minuu asia ei ole koskaan vaivannut, mutta ymmärrän hyvin että ihmiset saunovat mielummin siinä porukassa joiden ei oleta katselevan pissavehkeitään eroottisessa mielessä.
Nykyiseltään saunon muutenkin niin harvoin että asia ei juuri kosketa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Yönmustaritari

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

HoundDog kirjoitti:Taitavat nuo sekasaunomiset olla enemmänkin kaupunkilegendoja tai sitten minä olen liikkunut ’oikeissa’ seuroissa.
Oot ollu vaan väärillä jatkoilla nuuuh.
Starflare

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Missä vitussa on Kupittaa?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Starflare kirjoitti:Missä vitussa on Kupittaa?
Turuus.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Starflare kirjoitti:Missä vitussa on Kupittaa?
Turussa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Starflare

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Kiits, minä luulin sen olevan ihan jokin oikea pitäjä :oops: .
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Mylwin kirjoitti:
HoundDog kirjoitti:Taitavat nuo sekasaunomiset olla enemmänkin kaupunkilegendoja tai sitten minä olen liikkunut ’oikeissa’ seuroissa. Enpä ole moiseen aktiviteettiin koskaan törmännyt ja jos olenkin, niin sivistyneesti simmarit päällä. Niin siis, eihän ketään voi mihinkään pakottaa ja saunomisesta voi aina kieltäytyä. Tiedättekös ’unohdin ottaa meikit mukaan’ antaa pätevän syyn jättää leikin väliin. Mieshän ei moisesta hauskasta koskaan kieltäydy?
Kyllä meillä oli nuorempana kaveriporukassa tapana saunoa ihan miten sattuu. Minuu asia ei ole koskaan vaivannut, mutta ymmärrän hyvin että ihmiset saunovat mielummin siinä porukassa joiden ei oleta katselevan pissavehkeitään eroottisessa mielessä.
Nykyiseltään saunon muutenkin niin harvoin että asia ei juuri kosketa.
Minusta ilman muuta suomalaisenkin tavan mukaan ainakin 1900-luvulta lähtien miehet ja naiset saunaan omilla vuoroillaan, paitsi perheet. Ja perheissäkin ainakin meillä kun kersa lähenee murrosikää, erikseen saunavuorot. Sekasaunominen on yleisissäkin saunoissa sitten jossain Saksassa käytössä, missä siellä saunoja on.

*moralisoi*
Vähän ihmettelen nuorten aikuisten rentoa sekasaunomista, varsinkin "siweäksi" oletetun naispuolen osalta. Samat naiset jotka ei millään muuten suostuisi riisuuntumaan miesten nähden, kokeekin sen asiaankuuluvaksi jos mennään kuumaan huoneeseen. Samaa nakuuttahan se on. Ja mitä luultavimmin ainakin miehet kokevat tilanteen eroottiseksi, jos nätei plikoi mukana on. Vaikka ei tuijottaisikaan, näkeehän siinä. Siispä miehet ne ensimmäisenä sanoo: "Mitä tässä kursailemaan" tms.

Sitten ihan vitun moukkamaista oli Big Brotherissakin nähty tyyli, että naiset saunoi uimapuvuissa ja omalla vuorollaan, miehet sitten saunasta munasillaan kömpivät samaan paljuun naisten kanssa. Siitä taisi joku Brotherin akoista sanoakin, että pistää silmät kiinni kun munat naaman edestä kulkee. Jotain rotia perkele! :D

*kaksinaismoralisoi*
ITSE totta kai haluaisin sekasaunaan!! NAKUJA MISUJA!! Ja treffeillä olisi romanttista käydä saunassa... tuota olen kaksi kertaa ehdottanutkin. Ekalta oli jo kutsu mökilleen samaan saunaan, sitten näki valokuvani :D Tokalla jujutin itse että vuokrataan uimahallin perhesauna, neito suostui, mutta se juttu jäi sitä ennen :D
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

:shock:

Nää saunomisjutut on niin yksilökohtaisia ja ilmeisesti kotikasvatuksesta kiinni. Karavaanarilapsena olen tottunut saunomaan vieraiden ihmisten, oikeammin naisten kanssa. Ei tunnu missään. Ihmetytti koulukaverit, jotka ujostelivat kavereitten kesken uimahallissa. Kotonakaan alastomuus ei ollut mikään tabu, vaan nakuiltiin ihan vapaasti ja koko perhe saunoi aina yhdessä. Ite jättäydyin saunomaan yksin joskus teini-iässä, en tosin häpeästä, vaan muuten. Veli taisi saunoa äitin kans parikymppiseksi ja inttiaikanaan muistan sen saunoneen mun ja mieheni kanssa. Nyt joulunakin oltiin menossa äitin ja veljen kanssa yhdessä saunaan.

Ja mikäköhän mun pointti oli sen lisäksi, että meidän perhe saunoo edelleen yhdessä? Sanotaan nyt vaikka, että turha kainostelu romukoppaan, lapsille pitää opettaa, että alastomuus on luonnollista ja omaa kroppaa ei saa hävetä. Yhteissaunominen on kivaa, mutta ketään siihen ei saa pakottaa. Miks ihmeessä alastomuus on muutenkin olevinaan niin hirveän iso juttu?

Edit: Tosin alastomuuden ylierotisoiminen Gattacan tyylin on vastenmielistä. En ymmärrä. Kroppa kuin kroppa ja erotiikka lähtee jostain muualta kuin paljaasta nahasta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
hermine

Viesti Kirjoittaja hermine »

No mutta eihän sauna ole eroottinen tila koska siellä ollaan joka tapauksessa aina normaalisti alasti. Jos joku mies likaisessa mielessään muuta kuvittelee, se ei enää ole minun vastuullani ja täten siveyteni jää loukkaamattomaksi. Muissa tilanteissa (paitsi lääkärit, taide ja tämmöset poikkeukset) riisuuntuminen taas katsottaisiin tietoisen eroottiseksi eleeksi jolla olisi omat vaikutuksensa siihen kuinka minuun suhtaudutaan. Se on mulle aika samantekevää itsessään näkeekö joku minua alasti, lähinnä kontekstilla ja sillä mitä johtopäätöksiä siitä voidaan minusta vetää on tässä tilanteessa merkitystä.

Kysymys: miksi juuri sellaisissa tiloissa, kuten vessat ja porraskäytävät, joissa ihmiset yleensä vain käväisevät suht harvoin ja jotka usein ovat muuten kokonaan pimeitä joten toivoisi valon syttyvän heti, useimmiten käytetään niitä viiveellä syttyviä loisteputkia jotka olisi tarkoitettu pidettäväksi päällä yhtäjaksoisesti pitkiä aikoja (jatkuva pois-päälle kuluttaa niitä erityisesti) ?
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Lolita kirjoitti: Kroppa kuin kroppa ja erotiikka lähtee jostain muualta kuin paljaasta nahasta.
:komp:

Minulle sauna on "pyhä" paikka jonne menen puhdistautumaan, siihen ei liity seksi mitenkään. Voin saunoa kenen kanssa tahansa. Se on sauna, ei sänky tai porttola, hih!

Toki ymmärrän kainomman kannan asiaan, ja mieleeni ei tulisikaan ketään tuupata kimppasaunaan. Jokaiselle oma valinta kenen kanssa saunoo/on alasti.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saira »

LillyMunster kirjoitti: Minulle sauna on "pyhä" paikka jonne menen puhdistautumaan, siihen ei liity seksi mitenkään. Voin saunoa kenen kanssa tahansa. Se on sauna, ei sänky tai porttola, hih!

Toki ymmärrän kainomman kannan asiaan, ja mieleeni ei tulisikaan ketään tuupata kimppasaunaan. Jokaiselle oma valinta kenen kanssa saunoo/on alasti.
:komp: :komp:
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

LillyMunster kirjoitti:
Lolita kirjoitti: Kroppa kuin kroppa ja erotiikka lähtee jostain muualta kuin paljaasta nahasta.
:komp:

Minulle sauna on "pyhä" paikka jonne menen puhdistautumaan, siihen ei liity seksi mitenkään. Voin saunoa kenen kanssa tahansa. Se on sauna, ei sänky tai porttola, hih!
"Komp Komp"

Kirkko on kirkko, pyhemmät paikat on WC jossa hiljennytään ikuisten totuuksien äärelle ja sauna jossa sielu puhdistuu ja vasta vie virvoittavien vesien tykö.

Meillä kanssa ei suvun kesken turhia arkailla, munat on munat ja pestävä ne on tuherotki, mitä sen on väliä peseekö itsekseen vai seurassa.
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Eee helf, mehän saatas popomundoon kitaraorkesteri jo tällä kompilla :P
Kirjoitan tätä alasti
slam

Viesti Kirjoittaja slam »

Mutta missä JJ Lehto?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

LillyMunster kirjoitti:
Lolita kirjoitti: Kroppa kuin kroppa ja erotiikka lähtee jostain muualta kuin paljaasta nahasta.
:komp:

Minulle sauna on "pyhä" paikka jonne menen puhdistautumaan, siihen ei liity seksi mitenkään. Voin saunoa kenen kanssa tahansa. Se on sauna, ei sänky tai porttola, hih!

Toki ymmärrän kainomman kannan asiaan, ja mieleeni ei tulisikaan ketään tuupata kimppasaunaan. Jokaiselle oma valinta kenen kanssa saunoo/on alasti.
No .. Kun en tuota "uskontoasi" jaa, ja vaikka jakaisinkin, niin en minä tai kukaan muukaan heteromies voi olla vaistomaisesti kokematta kaunista alastonta naisvartaloa eroottiseksi, vaikka sen sitten näkisi saunassa eikä kadulla. (jos voi niin on homo tai rypee liiassa seksissä). Ei hormonit ja vietit mitään tuosta kulttuurisesta saunan pyhyydestä voi tietää.

Ja jos päätyisin sun Lilly kanssa sekasaunaan, niin olkoon se sulle miten pyhä paikka vaan, minä vaihvihkaa tirkistelisin tisujasi, peppuasi ja piNppaasikin :D Ja HERMINEÄ varsinkin! :D

Eli siis aika hölmöä sitten muuten kieltäytyä paljastelemasta, jos se onkin "ihan eri asia" yhdessä huoneessa kuin toisessa.
slam

Viesti Kirjoittaja slam »

Onko gattgalla pyhäpenis vai myrkyllinen + syntinen?
hermine

Viesti Kirjoittaja hermine »

Mä en mitenkään pysty mieltämään peseytymistä varten riisuuntumista paljasteluksi, vaatteet päällä kun on vähän hankalaa...kyllä tässä tapauksessa määrittävämpää on syy miksi jotain tehdään kuin se miten joku katselijoista sen mahdollisesti saattaa tulkita.

Tekeekö sekin minusta mahdollisesti paljastelijan, jos olen vaikka sovituskopissa vaihtamassa vaatteita ja joku pervo vartija runkkailee tietämättäni valvontakamerakuvalle? Että ihan sama sitten vaikka lähtisin Eevan asussa käymään kaupassa tai laittaisi kitygalleriaan tissi- ja peppukuvia kun kerta silleen paljastelen joka tapauksessa?
Vastaa Viestiin