Koska sinä nainen sait viimeksi
Koska sinä nainen sait viimeksi
Vertailun vuoksi tehdään tälläinenkin gallup. Miten miesten ja naisten kuivat kaudet eroavat toisistaan. Odotan tuloksia mielenkiinnolla.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Kaipa tuo seksiä (itse aktia) tarkoittaa kun oma pallonsa neitsyillekin. Mä olin neitsyt meinaan silloinkin kun laukesin omille ja muiden sormille, vasta pippelin rikkomusretki oli se, joka pakotti poistamaan tuon hienon tittelin nimeni edestä.martza kirjoitti:Tarkoittaako tuo saaminen, orgasmin saamista vai, että yleensä on saanut kullia sisäänsä?
Meiilä mieheillähä tuo orgasmi tulee melkein aina, jos saa!
Siis oli omat ja toisen sormet yhtäaikaa ropeloimassa neitsyellistä pimppiäsi. Hmmhmmmm...Geetzu kirjoitti: Mä olin neitsyt meinaan silloinkin kun laukesin omille ja muiden sormille, vasta pippelin rikkomusretki oli se, joka pakotti poistamaan tuon hienon tittelin nimeni edestä.

"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Oli joskus marraskuun alkupäivinä muna pimpassa. Sen koommin ei ole näkynyt. Välttelen seksiä jonnekin tuonne kesänkorville asti, kun kävin siellä amalgaamisaneerauksessa. Pitäisi välttää raskaaksi tuloa puoli vuotta ja olen niin neuroottinen, etten uskalla luottaa edes kondomin ja ehkäisypuikon yhteisvaikutukseen.
Viimeksi muokannut Keikaus, 12.01.2006 15:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
- LillyMunster
- Kitisijä
Alle kuukausi, viime vuoden puolella kuitenkin.
Saanti on kovasti epävarmaa nykyisin, kun sinkkuna parisuhdelakossa elelee, ja ei jaksa varta vasten etsiä seksiseuraa. Irtonumeroita vaan, koko vuosikerta ei kiinnosta, kestotilauksesta puhumattakaan. Varma saanti seuraavan kerran ensi kuun loppupuolella, sinne asti selviytynen keskenäni askartelemalla
(on tää outoa... edelliset kymmenisen vuotta olisin saanut lähes aina pallottaa tuon alle kolme päivää)
Saanti on kovasti epävarmaa nykyisin, kun sinkkuna parisuhdelakossa elelee, ja ei jaksa varta vasten etsiä seksiseuraa. Irtonumeroita vaan, koko vuosikerta ei kiinnosta, kestotilauksesta puhumattakaan. Varma saanti seuraavan kerran ensi kuun loppupuolella, sinne asti selviytynen keskenäni askartelemalla

(on tää outoa... edelliset kymmenisen vuotta olisin saanut lähes aina pallottaa tuon alle kolme päivää)
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Ratkaisu on eroottinen ystävä eli fuckbuddy (hirveä sana) eli fb.LillyMunster kirjoitti: Saanti on kovasti epävarmaa nykyisin, kun sinkkuna parisuhdelakossa elelee, ja ei jaksa varta vasten etsiä seksiseuraa. Irtonumeroita vaan, koko vuosikerta ei kiinnosta, kestotilauksesta puhumattakaan. Varma saanti seuraavan kerran ensi kuun loppupuolella, sinne asti selviytynen keskenäni askartelemalla![]()
Kikkelis kokkelis.
- LillyMunster
- Kitisijä
Njooh, sellainen tuossa olikin... Positiivinen juttu,, kannatan!!Keikaus kirjoitti:Ratkaisu on eroottinen ystävä eli fuckbuddy (hirveä sana) eli fb.
Mutta niiden kanssa saattaa tulla ongelmia joita en halua, ja sitä riskiä en ole ihan helposti ottamassa. Ei kuitenkaan kaikista keskusteluista ja sopimuksista huolimatta voi täysin luottaa siihen, että juttu pysyy seksissä. Varsinkin kun minä tykkään myös rapsutella ja vain loikoilla, toinen voi helposti tulkita sen kiintymyksenä... Siis se ei ole ihan niin yksinkertaista, valitettavasti

Taas se sunnuntaipoikaystävän kaipuu nousee pintaan...
Ja joo, et olisi lyhetänyt sitä muotoon FB. Nyt mulla ei seiso enää ikinä, ainakaan noiden Turbon kommenttien jälkeen

Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
Tarkoittaako tuo saaminen nyt sitten sitä, että on saanut tyydyttää toisen vai saanut itse toiselta tyydytyksen vai ollut tyytyväinen antaessaan toiselle ja antanu sitte niiku mitä, häh....
Ei tuosta ole vuorokauttakaan aikaa, kun viimeksi sekstailtua tuli.

Ei tuosta ole vuorokauttakaan aikaa, kun viimeksi sekstailtua tuli.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
-muumimamma