Kuinka montaa kityläistä olet nainut?
- LillyMunster
- Kitisijä
En tietääkseni yhdenkään kanssa.
Pallotin siis vaihtoehdon NOLLA (olen nainen)
No mutta, voihan olla, että moinen IRL-vahinko olisi päässyt tapahtumaan.
Tunnistaako kukaan minua kuvista ja kehtaa vielä tunnustaa nussineensa??
Pallotin siis vaihtoehdon NOLLA (olen nainen)
No mutta, voihan olla, että moinen IRL-vahinko olisi päässyt tapahtumaan.
Tunnistaako kukaan minua kuvista ja kehtaa vielä tunnustaa nussineensa??
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
- LillyMunster
- Kitisijä
Löytyy Cityn galleriasta ja IRC-galleriastakin, nicillä MajiGold. Teitä oikeasti siis kiinnostaa niin watusti nähä mun naamaninnithequeen kirjoitti:Niin mistä kuvista?LillyMunster kirjoitti: Tunnistaako kukaan minua kuvista ja kehtaa vielä tunnustaa nussineensa??
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
En ole pannut. Mutta oli kiva nähdä minkä näköinen immeinen siellä nickin takana on.LillyMunster kirjoitti:Löytyy Cityn galleriasta ja IRC-galleriastakin, nicillä MajiGold. Teitä oikeasti siis kiinnostaa niin watusti nähä mun naamaninnithequeen kirjoitti:Niin mistä kuvista?LillyMunster kirjoitti: Tunnistaako kukaan minua kuvista ja kehtaa vielä tunnustaa nussineensa??
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
- LillyMunster
- Kitisijä
Niin onkin, Noolie is my man!ninnithequeen kirjoitti:Nulli on ihQLillyMunster kirjoitti:Löytyy Cityn galleriasta ja IRC-galleriastakin, nicillä MajiGold. Teitä oikeasti siis kiinnostaa niin watusti nähä mun naama
(Ja ei, hänkään ei tietääkseni ole pariutunut yhdenkään Kityläisen kanssa. Jos on, niin saatte kertoa asiasta minulle. Noolie on kyllä aika vilkasliikkeinen lammas)
Yhtä.
Mutta siitäkin on jo aikaa...
EDIT: Tunnustan! en lukenut sääntöjä kunnolla. Näin ollen saldoni tippui nollaan.
Mutta siitäkin on jo aikaa...
EDIT: Tunnustan! en lukenut sääntöjä kunnolla. Näin ollen saldoni tippui nollaan.
Viimeksi muokannut tuike, 15.01.2006 1:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
-minulle kaikki loput!
Herkullinen ajatus. Siis ajatelkaa oikeesti, Te Himonussijat olisitte kaikki saastuneita, eihän teitä kukaan sitten huolisi.ninnithequeen kirjoitti:Niin, ja ajatteleppa jos Kity olisi sukupuolitauti. Kuinka monella täällä se olisinypari kirjoitti:Uuuuh! Sisäsiittoisuusprosentti huitelee 54:ssä. Tässähän on kaikki gangbangin ainekset!
Niin ristiin on näköjään nussittu.
No menköön tämä julkivihjailu nyt tämän kerran sillä perusteella, että vaikka sinä tietäisit, tietäisit maksimissaan EHKÄ VIHJAILTUNA kymmenen-kaksikymmentä prosenttia seksipartnereistani. Ja nekin siis maksimissaan ja isolla ehkällä.Gattaca kirjoitti:Kaksi niistä tiedän minäkin.Herra Manala kirjoitti:Vastasin rehellisesti että 2-4.
.
Minä sen sijaan tiedän 100% sinun seksipartnereistasi. Eikä siinä jää edes sijaa ehkälle eikä muttalle.
Ja tosiaan, eipä ole minunkaan suhteeni Kityllä mitään tekemistä sen kanssa, että olisin jonkun kityilijän kanssa sohinut pissavehkeitä yhteen.
- LillyMunster
- Kitisijä