edit: puhuvat että humallassa uskaltaa sanoa, I love yuo ZX haistákaa te hiljainen Shit

Ja lohduttaudun myös sillä, että kouluuni oli vaikeampi päästä kuin useimpiin yliopistoihin. Vain 4,5 % otettiin sisään...McJanne kirjoitti:Ikävä sanoa tätä näin suoraan, mutta AMK-koulutus on täyttä paskaa. Mutta toinen millä voit lohduttautua niin "Duunari vaan tienaa paremmin".Sannu kirjoitti:Mielenkiintoista keskustelua... Itse olen törmännyt lähinnä seuraavanlaiseen ilmiöön. Valmistun pian alemmasta korkeakoulusta ts. ammattikorkeakoulusta, mutta olen saanut erittäin hyvän työpaikan, josta myös monet akateemiset tappelevat. Ja kyllä, näiltä akateemisilta saan vähän väliä kuulla vittuilla (kateellisten panettelua) että mun koulutus on ihan täyttä paskaa jne.
AMK = ylikoulutettu duunari.
AMK-duudsoni ainakin rakennustyömaalla on saanutkin uuden tittelin: TyönHäiritsijä.slam kirjoitti: Looginen työjärjestys varmasti saapuu suoraan suunnitelijoiden pöydältä ja Amk-mies on pelkkä välikäsi ja sätkynukke.am i right?
Meik kirjoitti:Mä ainakin ilmoittaisin vanhemmilleni lähteväni etsimään uusia vanhempia. Sellaisilla, joille minun rakkaani kelpaa.ninnithequeen kirjoitti:Asiasta viidenteen: mitä jos tyttö/poikaystävä ei kelpaa vanhemmille?
Kyllä se routa porsaan kotiin ajaa toisinkin päin.
Voisin ehkä jaksaa suorittaa amk-tutkinnon, jos samalla voisi käydä raksalla töissä (saisi täyden palkan), ja vain parilla tunnilla kävisi istumassa henkisellä-luennolla.McJanne kirjoitti:
Ammattiaineiden tuntimääriä pudotetaan jatkuvasti ja tavoitteena onkin ilmeisesti saada vähemmällä opettamisella ja lisääntyneellä itseopiskelulla lyhyemmässä ajassa enemmän oppineita ammattilaisia. Loogista, eikö totta?
Minulla on akateeminen hiustutkinto vuodelta 95. Totesin teininä, että minun hiukseni pysyvät aika hyvin sellaisessa asennossa, mihin ne halusin laittaa. Tarpeeksi harvoin muistaa käydä suihkussa, niin letti pysyy aisoissa.liz kirjoitti:
Off topik; mutta koen suurta vitutusta, jos joku ei ymmärrä minua. (harvoin, mutta joskus, kun jaksaa XD)Herra Manala kirjoitti:No hyvä että ainakin tämä kohta on tullut selväksi.Elukka kirjoitti:Paraskin sanoja.
Juurikin näin kuuluu tehdä. Allekirjoittaneella opiskelu elämäntapana. Töiden ohessa toki.slam kirjoitti: Voisin ehkä jaksaa suorittaa amk-tutkinnon, jos samalla voisi käydä raksalla töissä (saisi täyden palkan), ja vain parilla tunnilla kävisi istumassa henkisellä-luennolla.
Jos lähtisin kouluun kitumaan amk-tutkintoa. Se saattaisi olla minulle kuitenkin hyödytön, koska en uskoisi työllistyväni sen kautta.
Tuo prosenttiluku ei automaattisesti kerro mitään sisäänpääsyn vaikeudesta, koska siitä ei näe minkälaista ja miten valmistautunutta populaatiota pääsykokeisiin on osallistunut.Sannu kirjoitti: Ja lohduttaudun myös sillä, että kouluuni oli vaikeampi päästä kuin useimpiin yliopistoihin. Vain 4,5 % otettiin sisään...