Odotatko postia puolustusvoimilta vapun jälkeen ?
Odotatko postia puolustusvoimilta vapun jälkeen ?
Pyyhin Netikettiin..
Re: Odotatko postia puolustusvoimilta vapun jälkeen ?
Odotan. Pitänyt käydä kysymässä toimistolta, mutta aina jäänyt.
Luultavasti jonkun varavaravaralaskupaikan viereinen potero huisin nevadassa, missä en voi aiheuttaa mitään hämminkiä.
Luultavasti jonkun varavaravaralaskupaikan viereinen potero huisin nevadassa, missä en voi aiheuttaa mitään hämminkiä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Odotan.
Work like a captain, play like a pirate.
-
- Kitisijä
En tiedä saanko, veikkaan etten, koska olen lakillinen paskaa.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Onks se nyt niin, että sivarina olen vapautettu rauhanajan palvelusta, mutta konfliktitilanteessakaan en kuulu reserviin vaan johonkin siviilivarantoon tms? Ei sillä, en mä mitään kirjettä tarvitsekaan tietääkseni paikkani konfliktioloissa: Se on pakolaisena Ruotsissa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
- Diddley Bow
- Kitisijä
Mä olen jo saanut ja ens viikon tiistaina käskystä menen Santahaminan sotilaskotiin ilmoittautumaan. Uudet kujeet vissiin tiedossa, koska viime vuonna reserviä kutistettiin ja ilmoitettiin, että jäljelle jääneitä aktivoidaan. En kyllä tajua miten rampa vanha ukko voi auttaa puolustusvoimia, mutta mennään kattomaan. Koska käsketään.
Edit: Ei kai tää vaan tarkoita sitä, että mut etukäteen koulutetaan handlaamaan vapun postin seuraamuksia?
Edit2: Kysymyksenasettelu on sinällään hassu, koska kyllä meille semiaktiiveille kerrottiin ihan infotilaisuudessa, että paikat menee uusjakoon ja kaikki ei pääse mukaan. Eli tässä kohtaa kenenkään reserviläisen ei pitäisi tietää paikkaansa. Info ei sitten ilmeisesti tullut kaikille. Ehkä infoon enemmän kun tiedän enemmän, ehkä en.
Edit: Ei kai tää vaan tarkoita sitä, että mut etukäteen koulutetaan handlaamaan vapun postin seuraamuksia?
Edit2: Kysymyksenasettelu on sinällään hassu, koska kyllä meille semiaktiiveille kerrottiin ihan infotilaisuudessa, että paikat menee uusjakoon ja kaikki ei pääse mukaan. Eli tässä kohtaa kenenkään reserviläisen ei pitäisi tietää paikkaansa. Info ei sitten ilmeisesti tullut kaikille. Ehkä infoon enemmän kun tiedän enemmän, ehkä en.
Who says you need to buy a guitar?
Oletko käynyt intin?Vesper kirjoitti:Odotan.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
En. Olen silti poikkeusoloissa sijoitettuna.Homeboy65 kirjoitti:Oletko käynyt intin?Vesper kirjoitti:Odotan.
Work like a captain, play like a pirate.
-
- Kitisijä
^ kaikkea ne kenraalit keksii.
Nyt ne joutuu pettymään?sivustahuutaja kirjoitti:^ kaikkea ne kenraalit keksii.
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
Vielä voisit mennä. Siellä sinusta tehtäisiin mies.Vesper kirjoitti:En. Olen silti poikkeusoloissa sijoitettuna.Homeboy65 kirjoitti:Oletko käynyt intin?Vesper kirjoitti:Odotan.
Paukapäiden Pataljoona - enemmän legenda kuin yksikkö.
Missäs Homeboysta tehtäisiin mies? Paukapäiden pataljoonassa?
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
-
- Kitisijä
PpP ei tarvitse sitä tyyppiä lainkaan.
Lynyrd Skynyrdiä mukaillen:
I hope Homie remembers / PpP does not need him at all...
Lynyrd Skynyrdiä mukaillen:
I hope Homie remembers / PpP does not need him at all...
Paukapäiden Pataljoona - enemmän legenda kuin yksikkö.
- Kakkamekko
- Kitisijä
Olisipa kiihottavaa nähdä homeboy "univormussa!" Pölyhuisku ja ka(i)kki!
Kakkamekko
Tosielämän parodia
Kakkamekko
Tosielämän parodia
Beauty inside. Beast outside.
- Riemumieli
- Kitisijä
Voin kertoa, että tulet toimimaan miinanpolkijana itärajalla.urpiainen kirjoitti:Onks se nyt niin, että sivarina olen vapautettu rauhanajan palvelusta, mutta konfliktitilanteessakaan en kuulu reserviin vaan johonkin siviilivarantoon tms? Ei sillä, en mä mitään kirjettä tarvitsekaan tietääkseni paikkani konfliktioloissa: Se on pakolaisena Ruotsissa.
Paras päivä ikinä.
No tuskinpa kirjettä minulle. Kun olen niin kamalan vanha. Aukin tai Rukin käyneet kai saa kirjeen kuuskymppiseksi asti, mutta me ruppanat luuserit miehistön jäsenet vain 50-vuotiaaksi. Nolosti nimittäin aikoinaan kieltäydyin tarjotusta Aukista. Koska vaikka alkuun hyväkuntoinen (likinäköinen laiha A2, Cooperin kultainen merkki), intissä menin huonoon kuntoon (sairastin flunssaa niin että poskiontelot huuhdeltiin yhdeksän kertaa ja tärykalvot puhkaistiin kahdesti) ja lisäksi olin kyrppiintynyt että pois täältä ja äkkiä. Huijasinkin itseni lääkintämieheksi. 2/3 sairaalapäivystystä, 1/3 metsäkeikkoja norkoillen siellä. Laittoihan ne mut kahdesti kertaamaan. Mutta eka oli talvimetsässä Pielisen takana joku raskassinkoporukka, minä en ymmärtänyt niistä mitään ja vain alan miehiä kai ylennettiin. Toka oli kesämetsässä meitä pelkkiä lääkintämiehiä leikkimässä JSP:n pitoa. Ei kai siinä kukaan erityisesti muita kummemmin loistanut.
Eli niiden pitäisi ylentää minut että kutsu tulisi.
Edit: Niinhän tuolla sanotaan
Kirjettä ei lähetetä asevelvollisille, jotka
•ovat varareservissä eli miehistön 50–60-vuotiaat
•eivät ole suorittaneet varusmiespalvelusta
•ovat rauhan aikana asevelvollisuudesta vapautettuja
•ovat edunvalvonnassa
•asuvat vakituisesti ulkomailla
•ovat vankilassa.
http://www.puolustusvoimat.fi/staattine ... .html#sub1
Eli niiden pitäisi ylentää minut että kutsu tulisi.
Edit: Niinhän tuolla sanotaan
Kirjettä ei lähetetä asevelvollisille, jotka
•ovat varareservissä eli miehistön 50–60-vuotiaat
•eivät ole suorittaneet varusmiespalvelusta
•ovat rauhan aikana asevelvollisuudesta vapautettuja
•ovat edunvalvonnassa
•asuvat vakituisesti ulkomailla
•ovat vankilassa.
http://www.puolustusvoimat.fi/staattine ... .html#sub1
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Jos katsot aina välillä lapsiani niin voit lukea SvD:täni. Ei tartte tilata omaa.urpiainen kirjoitti:Onks se nyt niin, että sivarina olen vapautettu rauhanajan palvelusta, mutta konfliktitilanteessakaan en kuulu reserviin vaan johonkin siviilivarantoon tms? Ei sillä, en mä mitään kirjettä tarvitsekaan tietääkseni paikkani konfliktioloissa: Se on pakolaisena Ruotsissa.
Came here for school, graduated to the high life
Tarvitaanko ruåtsin itärajallakin sellaisia?Riemumieli kirjoitti:Voin kertoa, että tulet toimimaan miinanpolkijana itärajalla.urpiainen kirjoitti:Onks se nyt niin, että sivarina olen vapautettu rauhanajan palvelusta, mutta konfliktitilanteessakaan en kuulu reserviin vaan johonkin siviilivarantoon tms? Ei sillä, en mä mitään kirjettä tarvitsekaan tietääkseni paikkani konfliktioloissa: Se on pakolaisena Ruotsissa.
Came here for school, graduated to the high life