urpiainen kirjoitti:Joo joo, mutta klovnikavalkadi itsessään on ollut toistaiseksi suht harmitonta (niillä ei ole ollut konstruktiivista kantaa mistään, eivätkä ne ole saaneet mitään aikaan). Tuskaa aiheuttaa se, että kansa on niin sekaisin, että äänestävät näitä taulapäitä. Siinä on maailman paras peruskoulu mennyt hukkaan!
Kyllä se taulapäälauma löytyy sieltä esim. kokoomuksen, vasemmistoliito, vihreiden ja demarien johdosta. Jos joku saa ~18% äänistä oikeastaan vain vastustamalla maahanmuuttoa ja Kreikan rahoittamista, niin olisi ollut 4 vuotta aikaa laittaa Kreikan hanat kiinni ja suitsia maahanmuuttoa. Sen sijaan tehtiin päinvastaista ja ollaan sitten mukamas niin vitun ihmeissään, että miten tässä näin taas kävi. Ei se ole yllätys, se on seurausta siitä tavattomasta ylimielisyydestä, jolla poliittinen eliitti suhtautuu yleiseen mielipiteeseen. Mun tuntemistani hyvin koulutetuistakin ihmisistä hyvin suuri osa on persujen kanssa täsmälleen samaa mieltä näistä aiheista, vaikka lähtökohtaisesti eivät olisi tippaakaan rasisteja tai EU-kriittisiä tai jaa mitään persujen talouspoliittisita ajatuksista tms. Se ylimielinen porukka, joka tekee jatkuvasti päätöksiä, jotka ovat omien kansalaisten etujen vastaisia, maksoi siitä taas samaa hintaa kuin viime vaaleissakin.
Hakkaraisessa minua ärsyttää useampikin asia, mutta erityisesti se, että jengi äänestää toistamiseen tämmöisen stereotyyppisen juopon suomalaisen reppanan lausumaan niin koti- kuin ulkomaanlehdistöllekin nykäsmäisiä idioottimaisuuksia^2 vaikka on katsellut heebelin touhuja 4 vuotta. Kerta menisi virheenä, toinen kerta on jo silkkaa tyhmyyttä. Persujen ehdokaslistoilta olisi varmasti löytynyt paljon vähemmän harmittomia ja/tai hyödyllisiä tyyppejä.
Mä ymmärrän suuresti persujen äänestämistä vaikka en itse niin teekään. Jos se olisi oikeisto- eikä agraarivasemmistopuolue, sinne minunkin ääneni varmaan olisi mennyt.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke