Elukka kirjoitti:
MarthaFocker kirjoitti:Olin jo pentuna siinä uskossa, että kielen lyhtypylvääseen työntäminen on tyhmää ja varsin kivuliasta.
No mutta pakkohan sen on olla hauskaa, kun sitä kerran oli kielletty tekemästä.
En mä tiedä... olen aina mielummin kokeillut sellaisia juttuja, joita tuhannet muut eivät ole minua ennen todenneet todella typeriksi.
Katselin tarhan pihalla kun tyypit repivät kielistään palasia pois, niin ei minulle tullut mitään pakottavaa tarvetta työntää kieltäni siihen itse. Tyhmähän olisin ollut.
Sinitarraa taisin joskus työntää nenääni, vaikka tiesin, että se on typerää. Halusin ilmeisesti todistaa, että minä kyllä pystyn saamaan sen pois omin voimin. Ja tittidii!! Niin pystyinkin. Sitä ennen tosinolin muutaman tunnin sinitarrat nenässä. Porukoille en tietenkään kertonut. Itse kaivoin sen pois kynällä (joo tosi fiksua). No kuitenkin nenä suorittaa edelleen nenän funktiota.
Mutta joo, saan minä jatkuvasti "hyviä" ideoita. Miten ihmiset suhtautuvat siihen, että kuljen kaupungilla pantavan lampaan kanssa, tai pukeutuneena maria lundiksi? Onnistunko pokaamaan 15-vuotiaan lökäpöksyn kaverille (21) (eivätkös kaikki sen ikäiset kundit halua "opettajan" vähän vanhemmasta naisesta?) Tittidii, mitähän tapahtuu, kun painan tästä nappulasta? Miten ihmiset suhtautuvat kun röyhtäilen äänekkäästi hiljaisen hetken sattuessa, mutta käyttäydyn muuten täysin normaalisti? Hämmentyyköhän uusi tuttavuus, kun alan syyttää häntä jostain tekemättömästä rikkeestä? Mitä pennun mutsi diggaa, kun kiroilen sen muksulle ärrällä? Miten suolihuuhtelu suositetaan vesisuksilla ja moottoriveneellä? Minkä väriseksi kusi muuttuu kun juon sinistä litkua koko illan? Saankohan jalan niskan taa? Saankohan sen pois? Ja muita tälläisiä kokeiluja....