Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

urpiainen kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:en pysty tajuamaan että (...) olisi joku ongelma
Tiivistin olennaisen.
Eli SH-kortti. Kun data & argumentit loppuvat, ryhdytään heittämään jotain mahdollisimman yliolkaista. :lol:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Homeboy65 kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:en pysty tajuamaan että (...) olisi joku ongelma
Tiivistin olennaisen.
Eli SH-kortti. Kun data & argumentit loppuvat, ryhdytään heittämään jotain mahdollisimman yliolkaista. :lol:
Ymmärsit totaalisen väärin päin: mähän tässä olen esittänyt faktat ja argumentit, johon sulla ei ole enää mitään muuta vastausta kuin sen toistelu, että sun mielestä - vastoin kaikkien muiden mielipidettä - ongelmaa ei ole.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Homeboy65 kirjoitti:Eli SH-kortti. Kun data & argumentit loppuvat, ryhdytään heittämään jotain mahdollisimman yliolkaista. :lol:
HB-kortti - kun ei toistuvista selkeäkielisystä yrityksistä huolimatta vaan ymmärrä, väittää että vastapuoli on yliolkainen.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

urpiainen kirjoitti: Ymmärsit totaalisen väärin päin: mähän tässä olen esittänyt faktat ja argumentit, johon sulla ei ole enää mitään muuta vastausta kuin sen toistelu, että sun mielestä - vastoin kaikkien muiden mielipidettä - ongelmaa ei ole.
Älä puhu PASKAA.
Minäkin olen esittänyt faktoja & argumentteja. Jos puhutaan MÄÄRISTÄ voisit vaikka laskea jos huvittaa tästä ketjusta kuinka usein olen reilun viiden kuukauden aikana vetänyt naamat, lisäksi vähän maisteluja. Varsinainen hevijuuseri tuo Homeboy, eikö? Hoh. :roll:
Mutta ei vastauksesi on tietysti että koska kiellän että minulla on alko-ongelma, se indikoi että minulla on alko-ongelma. :D
Ja koska en juo etikettisääntöjen mukaan vaan joskus jopa julkisilla paikoilla sekin indikoi että minulla on em. ongelma. Ja vielä sekin että pidän aika usein pitkähköjä nenänvalkaisukausia kertoo että minulla on alko-ongelma. Vaikka noin maalaisjärjellä voisi tehdä aivan päinvastoisen johtopäätöksen. :mrgreen:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Anteeksi nyt kovasti, mutta mulla on välittynyt kuva että sun pidemmät nenänvalkaisut liittyy kovasti siihen, ettei ole paalua.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^^ Jankkauksesta on mennyt potku, mutta eikö tilanne faktisesti ole nyt se, että

1. Kanssakitisijät ovat pitäneet alkoholinkäyttöäsi ongelmallisena.

2. Olet kiistänyt ongelman.

3. Ratkaisuksi olet asettanut, että raportoit kaiken alkonkäyttösi kaunistelematta Kitinään, ja siltä pohjalta arvioidaan, onko alkoholinkäytössäsi muka tosiaan ongelman maku.

4. Raportoituasi lähes 6 kuukautta asiaa, raportteja seuranneiden ja asiaa kommentoineiden käsitysjakauma on kutakuinkin seuraava: (a) 100 % Homeboyista on sitä mieltä, että ongelmaa ei ole, kun taas toisaalta (b) 100 % ei-homeboyista on sitä mieltä, että kyllähän tässä selvä (no pun intended) ongelma on.

5. Luuppi jatkuu.

Täältä tähän.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3484
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

James Potkukelkka kirjoitti:
KKK kirjoitti: Jotkut ihmiset saavat dokaamisesta ja etenkin nousuhumalasta niin paljon keskivertotahvoa kovemmat kiksit, että heillä homma riistäytyy yleensä käsistä..
Olen tätä miettinyt yli 20 vuotta ja uskon, että mä saan nousuhumalasta kovemmat kiksit kuin ihmiset keskimäärin.
Et ole ehkä väärässä. On nimittäin arveltu vahvasti, että on geenimuunnos ( Gabrb1), jossa ihmiset saa suuremmat kiksit, mutta myös suuremmat viekkarit holistelusta.

"The mutation causes spontaneous GABA ion channel opening and increases GABA sensitivity of recombinant GABAARs, coupled to increased tonic currents in the nucleus accumbens, a region long-associated with alcohol reward.

Mutant mice work harder to obtain ethanol, and are more sensitive to alcohol intoxication. Another spontaneous mutation (P228H) in Gabrb1 also causes high ethanol consumption accompanied by spontaneous GABA ion channel opening and increased accumbal tonic current. Our results provide a new and important link between GABAAR function and increased alcohol consumption that could underlie some forms of alcohol abuse"
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti:Anteeksi nyt kovasti, mutta mulla on välittynyt kuva että sun pidemmät nenänvalkaisut liittyy kovasti siihen, ettei ole paalua.
Anteeksi nyt kovasti, mutta olet väärässä. Usko huviksesi.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

urpiainen kirjoitti:^^ Jankkauksesta on mennyt potku, mutta eikö tilanne faktisesti ole nyt se, että

1. Kanssakitisijät ovat pitäneet alkoholinkäyttöäsi ongelmallisena.

2. Olet kiistänyt ongelman.

3. Ratkaisuksi olet asettanut, että raportoit kaiken alkonkäyttösi kaunistelematta Kitinään, ja siltä pohjalta arvioidaan, onko alkoholinkäytössäsi muka tosiaan ongelman maku.

4. Raportoituasi lähes 6 kuukautta asiaa, raportteja seuranneiden ja asiaa kommentoineiden käsitysjakauma on kutakuinkin seuraava: (a) 100 % Homeboyista on sitä mieltä, että ongelmaa ei ole, kun taas toisaalta (b) 100 % ei-homeboyista on sitä mieltä, että kyllähän tässä selvä (no pun intended) ongelma on.

5. Luuppi jatkuu.

Jos HB on sitä mieltä että 2+2= 4 ja muut kitinäläiset ovat sitä mieltä 2+2= 5 niin silloin 2+2= 5? Niinkö se menee? Faktoista huolimatta? Useimmat kitinäläiset eivät ole ottanut tähän issueen mitään kantaa. Uskosi demokratiaan on kyllä liikuttavaa. :lol:

Täältä tähän.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Homeboy65 kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Anteeksi nyt kovasti, mutta mulla on välittynyt kuva että sun pidemmät nenänvalkaisut liittyy kovasti siihen, ettei ole paalua.
Anteeksi nyt kovasti, mutta olet väärässä. Usko huviksesi.
En usko.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti:
En usko.
No älä usko. :)

Urpiainen: kyllä sinun toki pitäisi tajuta että tuollainen Enemmistö on aina oikeassa-väite EI pidä paikkaansa.
Voisi verrata vaikka näin: juomiseni on nykyään selvästi VÄHÄISEMPÄÄ kuin vaikka raksaduunarilla, joka säännöllisesti kerran viikossa vetää naamat raskaan viikon jälkeen. Silti harva pitää em. duunaria alko-ongelmaisena.

Jokainen vetäköön tuosta vertailusta omat johtopäätöksensä.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

veispuukissa tuli just aiheesee liittyvä video

Kirjoitan tätä alasti
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Homeboy65 kirjoitti:Kotona oleva alkoholikaan ei ole ongelma koska ostan sitä vaan välitöntä käyttöä varten, ei ole baarikaappia tms.
Jos kotonasi olisi reilummin alkoholia, jäisikö se juomatta?
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Meressä uinti oli taas niin mukava kun avoin vesi vilvoitti pahinta kuumotusta jotta oli hyvä ottaa sen päälle yksi Piirimyyjä 5,7% Ruosniemen panimolta siinä humala ja kitkeryys olikin huipussaan! Ja vähän maisteli Slottskällärenin Imperal Stouttia 9,0%
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vesper kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Kotona oleva alkoholikaan ei ole ongelma koska ostan sitä vaan välitöntä käyttöä varten, ei ole baarikaappia tms.
Jos kotonasi olisi reilummin alkoholia, jäisikö se juomatta?
No olen toki kellarikomerossa säilyttänyt usein viskiä ja on jäänyt juomatta. Tai olen juonut vasta kun aika on tullut. Em. paikassa siksi että psykologisesti parempi pitää sitä vähän etäämmällä...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Homeboy65 kirjoitti: Em. paikassa siksi että psykologisesti parempi pitää sitä vähän etäämmällä...
Vastasit juuri itse siihen oletko alkoholisti.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vesper kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti: Em. paikassa siksi että psykologisesti parempi pitää sitä vähän etäämmällä...
Vastasit juuri itse siihen oletko alkoholisti.
Tuosta voi olla kyllä eri mieltä. :kele:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Homeboy65 kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti: Em. paikassa siksi että psykologisesti parempi pitää sitä vähän etäämmällä...
Vastasit juuri itse siihen oletko alkoholisti.
Tuosta voi olla kyllä eri mieltä. :kele:
Jotkuthan on edelleen sitä mieltä, että maapallo on pannukakku.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vesper kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Jotkuthan on edelleen sitä mieltä, että maapallo on pannukakku.
Eikö se sitten ole pannukakku??
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Kyllä miekin oon siinä mielessä juoppo HB, että ei kärsi jättää viinoja kämppään lojumaan, ennemmin tai myöhemmin ne tulee juotua kaikki, kerralla.

Että et oo alkoholisimisi kanssa ollenkaan yksin.
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Drink socially älä ole soosissa koko ajan..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

B the tuurijuoppo raportoi:

Perjantaina pullollinen omatekoista omenamehua illan aikana (6h). Olin aikas huppelissa ja seuraavana aamuna sattui oikean silmän taakse.

Lauantaina 3/4 pullollinen samaista mehua + kaksi ~2cl viskiä PKN:lle. Olin kevyessä huppelissa ja ei krapulaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mulla toi alkoholin väärinkäyttö näkyy siinä, että säännöllisesti kaadan vanhaksi mennyttä alkoholia alas viemäristä. Viimeksi viime lauantaina.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vesper kirjoitti:Mulla toi alkoholin väärinkäyttö näkyy siinä, että säännöllisesti kaadan vanhaksi mennyttä alkoholia alas viemäristä. Viimeksi viime lauantaina.
No tuo on TODELLISTA väärinkäyttöä. :shock:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Homeboy65 kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti: Em. paikassa siksi että psykologisesti parempi pitää sitä vähän etäämmällä...
Vastasit juuri itse siihen oletko alkoholisti.
Tuosta voi olla kyllä eri mieltä. :kele:
Tämähän on tosiaan vain osoitus siitä, että Homie on oikea homeerinen sankari ja toimii juuri kuten Odysseus valmistautuessaan seireenien kohtaamiseen. Antabus voisi toki olla vielä parempi taktiikka, mutta onhan tämä alku.

Mun oma suosikkini kohdaksi, jossa Homie itse asiassa myöntää olevansa alkoholisti on se, jossa hän todistelee normaalia alkoholinkäyttöään sillä, että on vetänyt vasta neljä kertaa naamat tämän vuoden puolella. Tai no, kuten Yllen kyselyn tuloskehitys osoittaa, oikeastaan kaikki Homien kuvaukset alkoholinkäytöstään vastaavat (melkein) kaikkien muiden mielestä aika vastaansanomattomasti siihen, onko Homien alkoholinkäyttö ongelmakäyttöä. Onneksi Homie itse ainoana suhtautuu moiseen vastaukseen huumorilla!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Vastaa Viestiin