Arkiratsia

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Homeboy65
Kitisijä

Re: Arkiratsia

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Okei. Mitä sinä siten toistat? Jatkuvasti jotain denso-housuunpaskomis ym. juttuja. Ja varmasti olet toistanut paljon enemmän kuin minä olen toistanut väitettäni että olet besserwisser. Eli pata kattilaa soimaa jne.

Mutta tuplastandardimies on toki tuplastandardimies.
Sä paskot housuusi useammin kuin minä olen väärässä.
Mistäs tiedät? En ole noista jutuista kertonut täällä pitkääään aikaan. Onko tuollaista siis faktisesti tapahtunut? KUKA nyt esittää olettamuksen faktana? :lol:

Ja vastaapa toki taas jotain nokkelaa & ylimalkaista.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
So Hard
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Homeboy65 kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Okei. Mitä sinä siten toistat? Jatkuvasti jotain denso-housuunpaskomis ym. juttuja. Ja varmasti olet toistanut paljon enemmän kuin minä olen toistanut väitettäni että olet besserwisser. Eli pata kattilaa soimaa jne.

Mutta tuplastandardimies on toki tuplastandardimies.
Sä paskot housuusi useammin kuin minä olen väärässä.
Mistäs tiedät? En ole noista jutuista kertonut täällä pitkääään aikaan. Onko tuollaista siis faktisesti tapahtunut? KUKA nyt esittää olettamuksen faktana? :lol:

Sähän voit vaikka pohtia tätä merkittävää vääryyttä maailmassa seuraavan kerran kun "röpöttelet" tai "maistelet" tai muutoin laitat densomääriä alkoholia "tuulensuojaan." Ei se silti sua saa viisaammalta näyttämään, että toistat samaa juttua jo ehkä 10. vuotta. Lisää kakkaa punttiin vaan.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Homeboy65
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti:

Sähän voit vaikka pohtia tätä merkittävää vääryyttä maailmassa seuraavan kerran kun "röpöttelet" tai "maistelet" tai muutoin laitat densomääriä alkoholia "tuulensuojaan." Ei se silti sua saa viisaammalta näyttämään, että toistat samaa juttua jo ehkä 10. vuotta. Lisää kakkaa punttiin vaan.[/quote]

Tottelit oikein kuuliaisesti tuota viimeisen lauseeni imperatiivia. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
So Hard
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Mä olen joustava kaveri enkä ryhdy turhiin vastakkainasetteluihin silloin kun molempien intressit ovat samansuuntaiset!
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Dynamo
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

1. Vaihdatko kotivaatteet päällesi tultuasi töistä kotiin?
Ainakin työvaatteet pois.

2. Petaatko sänkysi?
Yleensä.

3. Arkistoitko laskut?
Joo. Tosin edellisestä mapituksesta mennyt kohta vuosi, mutta onneksi e-laskujen aikana ei juuri paperisia tule.

4. Suljetko astianpesukoneen hanan käytön jälkeen?
AinA.

5. Jätätkö pyykinpesukoneen yksin kotiin pyörimään?
Saatan käydä kaupassa tai siistiä puutarhaa pesukoneen pauhatessa, mutta esim työpäivän ajaksi se ei jää päälle.

6. Sammutatko virran television pääkytkimestä?
E

7. Silitätkö arkena käyttämäsi vaatteet?
Työpaidan, en muuta.

8. Käytätkö kaupassa muovipusseja vai kestokasseja?
Kierrätettyjä muovipusseja sen aikaa kun ne näyttävät säädyllisiltä. Jotain 10+ kertaa vuodessa kestokassia.

9. Räpläätkö tai puhutko kännykkään ulkoillessasi lastesi kanssa?
Isänpäiväkorttia ei ole tullut.

10. Tervehditkö naapureitasi rapussa tai pihalla?
Jep.

11. Venytteletkö lenkin tai jumppatunnin jälkeen?
Jep.
Tanssilattioiden Timanttipora
Vastaa Viestiin