Mä luulen, että me kuulumme tässä asiassa eri vertaisryhmiin. Mä oon taisto 78 vee ja sä oot Niko-Amalia 16 vee.Diddley Bow kirjoitti:Mä olin kyllä tarjoamassa sulle vertaistukea, mutta en kuitenkaan homolla tavalla.
Totta se on, missään ei voi kokea niin paljon tuskaa kuin internetissä. MOTSo Hard kirjoitti:...taisto 78 vee...
Mukavaa, että löytyy erilaisia hepeneitä, mutta kuule, et sä nyt vaan pääse mua paijaamaan vaikka laittaisit itsesi kananrasvaan ja nahkahousuihin. Ikävä tuottaa pettymys.Diddley Bow kirjoitti:Mä en ole sillai kangistunut kaavoihin. Kyllä mä voin puvun laittaa päälle jos tarttet vertaistukea. Mittatilauspukuja löytyy kyllä.
No logiikka on kieltämättä vähän hankalasti aukeava. Mutta tuokin vaikuttaa selväjärkiseltä tuohon feminismiulostuloon verrattuna.exsu kirjoitti:Mun on vaikea nähdä että Tix olis jotenkin loukkaantunut siitä, että hänet mielletään tyylikkääksi pukumieheksi.
Tokkopa. Kukaan tässä ketjussa ei vaan ollut mieltänyt häntä tyylikkääksi ennen kuin sinä tulit hätiin. Vaan taisipa joku tuhmeliini verrata häntä 78-vuotiaaseen arvokkaasti vanhenneeseen isäpappaansa. Tai vaikkei olisikaan tehnyt niin (kuten ei nähdäkseni tehty), niin joka tapauksessa hän itse sen otti esiin.exsu kirjoitti:Mun on vaikea nähdä että Tix olis jotenkin loukkaantunut siitä, että hänet mielletään tyylikkääksi pukumieheksi.
Ai? Mä en käsittääkseni ole postannut tänne kuvia laadukkaista, hyvin istuvista puvuista.exPertti kirjoitti:Tokkopa. Kukaan tässä ketjussa ei vaan ollut mieltänyt häntä tyylikkääksi ennen kuin sinä tulit hätiin.exsu kirjoitti:Mun on vaikea nähdä että Tix olis jotenkin loukkaantunut siitä, että hänet mielletään tyylikkääksi pukumieheksi.
No se tietty on pelin henki kun kitinästä on kyse, mutta "senkin hyvin pukeutuva konservatiivi!1!1" on kyllä pikkuisen kaaripallo. Ottakaa oppia vesperistä.Diddley Bow kirjoitti:Niin siis jutun juonihan on se, että Tix haluaa töksäytellä hoodiekansaa. Ja me ei sitä siedetä laittamatta vastapalloon!!
Käsittääkseni koko keskustelu on liikkunut seuraavissa aihealueissa:exsu kirjoitti:Ai? Mä en käsittääkseni ole postannut tänne kuvia laadukkaista, hyvin istuvista puvuista.
Niin no mut onhan se sellasta kekkoslandian aikaista harmaata pukumassaa. Urpiainen kauhtuneissa punaisissa sammareissa olisi tuossa skenessä piristys.So Hard kirjoitti:No se tietty on pelin henki kun kitinästä on kyse, mutta "senkin hyvin pukeutuva konservatiivi!1!1" on kyllä pikkuisen kaaripallo. Ottakaa oppia vesperistä.Diddley Bow kirjoitti:Niin siis jutun juonihan on se, että Tix haluaa töksäytellä hoodiekansaa. Ja me ei sitä siedetä laittamatta vastapalloon!!
Töissä on tarkoitus tehdä töitä. Ei toteuttaa itseään. On asianmukaista pukeutua työtehtävien pukukoodin mukaisesti. Mun mielestäni siitä protestoiminen on keskenkasvuista.Vagabondo kirjoitti:
Ne jotka kiskoo puvun päälle töihin työnantajaa miellyttääkseen vaikka eivät ko vaatekappaleesta pidäkään eivät saa rispektiä.
Kekkonen! Töissäkin saa olla oma itsensä. Se nyt vaan on pohjois-koreaa jos ei saa olla.James Potkukelkka kirjoitti:Töissä on tarkoitus tehdä töitä. Ei toteuttaa itseään. On asianmukaista pukeutua työtehtävien pukukoodin mukaisesti. Mun mielestäni siitä protestoiminen on keskenkasvuista.Vagabondo kirjoitti:
Ne jotka kiskoo puvun päälle töihin työnantajaa miellyttääkseen vaikka eivät ko vaatekappaleesta pidäkään eivät saa rispektiä.
Toki on työtehtäviä joissa on perusteltua käyttää tiettyä vaatetusta turvallisuuden, tunnistettavuuden tai likaisuuden takia. En nyt puhu niistä. Vaatimus puvusta työvaatteena ei yleensä perustu mihinkään muuhun kuin perinteisiin ja varsinaista estettä muunlaiselle vaatetukselle ei sinänsä ole. Nuorena kapinallisena pysyn keskenkasvuisessa kannassaniJames Potkukelkka kirjoitti:On asianmukaista pukeutua työtehtävien pukukoodin mukaisesti.Vagabondo kirjoitti:puvun päälle töihin työnantajaa miellyttääkseen