Saattaisin itse sortua tähän edellisen korimallin Quattroporteen. Sillä voisi Al Bundy hengessä taistella rikollisuutta vastaan (kunhan maali ei naarmuttuisi). Ja sopisi perhekin kyytiin.
Musta olisi obvious choise, joten otin tarkoituksella toisen ihan hienon malliin sopivan värin.
Ja kun on vaikea tyytyä yhteen pistetään klassikkokin pihantäytteeksi:
exPertti kirjoitti:Eivätkös nämä ole melkeinpä saavutettavissa taloudellisesti?
Kyllä ihan hyvän yksilön saa 15k rahalla, mutta kakkosauton pitämiseen ei velkaisella matalapalkkainsinöörillä ole varaa.
Et siis pärjäisi pelkällä XJ 12:lla?
Yleensä on ihan mukava että auto ei ole koko ajan pajalla.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Eihän tolle mitään käyttöä ole eikä moisen omistamisesta siten olisi mitään iloa, mutta autona tuo vanha aavikkoralleja hallinnut sitikka on mielestäni nimenomaan überkolee. Urheiluauton muodot metrin maavaralla on vaan härskinnäköinen yhdistelmä
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
James Potkukelkka kirjoitti:Itse ostaisin tällaisen, jos olisi varaa.
Eikö sulla ole puoli miljoonaa osakkeissa? Ei kai tuo niin kallis ole? Saisit varmaan sen mökinkin samaan rahaan.
Itse teettäisin Aku Ankan Snobillac tyyppisen limusiinin missä olisi neljä Ferrarin V12 moottoria peräkkäin ja konepellillä pituutta vähintään neljä metriä.
Lada 1200 Combi.
Nostalgiasyistä (tuollanen tummanvihreenä oli minulla inttiaikana, sutaisin metsäänkin).
Lisäksi nykyään tuolla olisi jo kieroa snobbailuarvoa. Viime kesänä Orimattilassa näin tuollaisen täydellisesti priimakuntoon sliipatuna ja takalasissa oli tarra: "Mitä se köyhille kuuluu millä rikkaat ajaa?".
James Potkukelkka kirjoitti:Itse ostaisin tällaisen, jos olisi varaa.
Eikö sulla ole puoli miljoonaa osakkeissa? Ei kai tuo niin kallis ole? Saisit varmaan sen mökinkin samaan rahaan.
Itse teettäisin Aku Ankan Snobillac tyyppisen limusiinin missä olisi neljä Ferrarin V12 moottoria peräkkäin ja konepellillä pituutta vähintään neljä metriä.
NDllä ei ole varaa avioeroon, jonka tuon hankkiminen toisi.
Kyllähän jokaisella tähän ketjuun kirjoittaneella olisi varaa uberkoleeseen autoonsa. Kyse on siitä, mihin haluaa rahansa laittaa. Eikä niitä osakkeita niin paljoa ole. Vaikka olisikin, en silti ostaisi.
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
James Potkukelkka kirjoitti:Kyllähän jokaisella tähän ketjuun kirjoittaneella olisi varaa uberkoleeseen autoonsa. Kyse on siitä, mihin haluaa rahansa laittaa. Eikä niitä osakkeita niin paljoa ole. Vaikka olisikin, en silti ostaisi.
Minulla (ja ehkä bhvenellakin) voisi tehdä tiukkaa. Kun auton lisäksi pitäisi olla uberkolee paikka missä pitää sitä talvisin.
Jos itäautoihin palannen, niin jo silloin kun niitä oli myynnissä ajattelin, että 70-luvun Volga olisi perverssillä tavalla cool.
Muodoltaan kuin klassinen jenkkiauto, mutta kaikki tietävät että höhhöh ryssähän se.
Tietenkin olisi eduksi, jos puntissa tai siis pellin alla olisi salattua papua. Jolloin kävisi äärimmäisen harvinainen ja mahdoton hankkia KGB:lle valmistettu V8-versio.
From late 1974 V8 powered version [29] was produced in small numbers. It had aluminium 5530 cc, OHV, 195 hp (145 kW) V8, 3-speed automatic transmission and power steering. This version was designated GAZ-24-24. Also this modification is sometimes designated as "device 2424", also it was nicknamed "The Double" and "Chaser" (Russian: догонялка, dogonyalka). "Device 2424" was used by the KGB as interceptor and security car. The main function of the "2424" was an outrider vehicle accompanying governmental Chayka and ZIL limos.