Baranohvit vs. Dmz -keskiviikko
-
- Kitisijä
Re: Baranohvit vs. Dmz -keskiviikko
^Jotkut Sorelin lunta, jäätä ja loskaa pitävät saappaat vois olla parempi ratkaisu... 

Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Harkitsin niitä, mutta jätin hyllyyn...Kiukkutipu kirjoitti:^Jotkut Sorelin lunta, jäätä ja loskaa pitävät saappaat vois olla parempi ratkaisu...

Work like a captain, play like a pirate.
- McJanne
- Kitisijä
Kirjoitan tätä alasti
Analogia työelämästä.
Löysin taukotilasta paketin jossa luki isolla "Happiness". Paketti paljastui tyhjäksi.
Löysin taukotilasta paketin jossa luki isolla "Happiness". Paketti paljastui tyhjäksi.

Came here for school, graduated to the high life
Löysin B:lle mahtavan lahjaidean.
Valitettavasti en voi siteää kärpäsenpaskan kokoisia hiirimattoja ja vielä vähemmän siedän rannetukia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kuten "opin juuri" ketjuun kirjoitin näitä näkyy olevan joka kokoisia ja näköisiä. Oikea mallisto. Ehkä siellä olisi joku sinullekin.Bluntly kirjoitti:Valitettavasti en voi siteää kärpäsenpaskan kokoisia hiirimattoja ja vielä vähemmän siedän rannetukia.
Tietty olen vaan kateellinen sinulle kun en kehtaa ostaa tuota luonnollisen näköistä mallia kotiin itselle. Boobies, hihihihi.
Mielummin ostan ihan luomutissit kotiin kuin jonkun hassun härpäkkeen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Aaarrrggghh, ihan kuin olisi vankilassa kun ei vittu tarkene missään. Hyvää saatanan kesää vaan kaikille.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
I'm thinking of making a few more."
Metrossa vieressä istunut lapsi kosketteli minua ja suivaantui äänekkäästi kun äiti siirsi lapsen oikeaoppisesti kosketusetäisyyden ulkopuolelle. MItäköhän seuraavaksi? Joku karhupäinen lannalta haiseva maajussi tulee heittämään läppää traktoreista ja paskan talikoimisesta?
Tämä kertakaikkinen alennustila siitä, että ajan metrolla päivittäin vetää kyllä mielen matalaksi.
Tämä kertakaikkinen alennustila siitä, että ajan metrolla päivittäin vetää kyllä mielen matalaksi.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
-Atticus Fetch, Californication
Tinnerin juontiin?McJanne kirjoitti: mutta lorviipa sillä muorilla yks ammattimaalari taloudessa, luulis senkin osallistuvan jotenkin. :C
Pyyhin Netikettiin..
Lapset ovat katsoneet minua metrossa ja katsoneet parhaimmaksi jatkaa vain katselua..elco kirjoitti:Metrossa vieressä istunut lapsi kosketteli minua ja suivaantui äänekkäästi kun äiti siirsi lapsen oikeaoppisesti kosketusetäisyyden ulkopuolelle. MItäköhän seuraavaksi? Joku karhupäinen lannalta haiseva maajussi tulee heittämään läppää traktoreista ja paskan talikoimisesta?

Pyyhin Netikettiin..