Sunnuntai
- James Potkukelkka
- Kitisijä
Re: Sunnuntai
Meinaapa puhalluttaa, kesäjuhlien jälkeinen ravinnonmetsästys johti vahingossa pitkän kaavan patiokierrokseen.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
-
- Kitisijä
Pelastin itseni lenkiltä vetämällä ihan liikaa kanakeittoa. Onneksi pian formulat.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Tiiättekö sen "jos jokin on liian hyvää ollakseen totta..."- homman? On kusetusta se. Voi olla ihan hattaratäydellistä, kaikki. 

Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Kävin nyt kuitenkin ihan pikaisen, lähinna testatakseni uusia välineitä. Uudet popot on ihanat, mutta WP+sports tracker paskaa.Bluntly kirjoitti:Pelastin itseni lenkiltä vetämällä ihan liikaa kanakeittoa. Onneksi pian formulat.
- McJanne
- Kitisijä
Ite oon tykänny 920 lumian ja ST:n combosta.Bluntly kirjoitti:Kävin nyt kuitenkin ihan pikaisen, lähinna testatakseni uusia välineitä. Uudet popot on ihanat, mutta WP+sports tracker paskaa.Bluntly kirjoitti:Pelastin itseni lenkiltä vetämällä ihan liikaa kanakeittoa. Onneksi pian formulat.
Kirjoitan tätä alasti
Ihan kivasti se alkoi mittaamaan suoritusta alussa. Lopussa kaivoin luurin taskusta niin koko aktia ei löytynyt edes historiasta.
Tämän havainnon paikkaansapitävyyttä on ihan pakko toivoa.exsu kirjoitti:Tiiättekö sen "jos jokin on liian hyvää ollakseen totta..."- homman? On kusetusta se. Voi olla ihan hattaratäydellistä, kaikki.
Came here for school, graduated to the high life
-
- Kitisijä
Sä olet, nainen, ihan sekaisin.exsu kirjoitti:Tiiättekö sen "jos jokin on liian hyvää ollakseen totta..."- homman? On kusetusta se. Voi olla ihan hattaratäydellistä, kaikki.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
- James Potkukelkka
- Kitisijä
+1
Mutta hienoa, että noin. Mä en ole koskaan kokenut noin.
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
-
- Kitisijä
+ 1 Kyl on hienoo, kun on hienoo.James Potkukelkka kirjoitti:+1
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
En mäkään aikaisemmin. Toki mä tajuan järjellä ajatellen tilanteeseen liittyvät realiteetit, mutta tää on kokemuksena niin hieno, että päätin kuitenkin laskea suojauksia sen verran kun vaan pystyn ja osaan, että saan kokea tän täysillä. Ja on ihan hullun kiitollinen olo siitä että saan kokea tän, oli suunta sitten mikä tahansa.James Potkukelkka kirjoitti: Mä en ole koskaan kokenut noin.
Baby, we should hit the south of France