Mikä ihme siinä on, kun lempeästi hymyilevä, ihanan pullea, naisten perseitä puristeleva, pyhä kansanmies ei enää vetoa? Eikö tässä paketissa pitäisi olla jokaiselle jotakin?
Suomalaisten johtavien poliitikkojen kyky kantaa vastuuta puolueensa menestyksestä on kyllä jäätävää.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Huomenna tipahtaa Helsingissä 18 astetta lämpötila tämän päiväiseen verrattuna, mutta silloin palaamme ainoastaan normitilanteeseen joka on +5-+10 celciusta tähän aikaan toukokuusta!
Suomalaisten johtavien poliitikkojen kyky kantaa vastuuta puolueensa menestyksestä on kyllä jäätävää.
Jos mun, George Clooneyn, Brad Pitin, Johnny Depin ja David Beckhamin seksikkyys lasketaan yhteen ja otetaan siitä keskiarvo, tuloksena on kohtuullisen suuri seksikkyys!
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Jos mun, George Clooneyn, Brad Pitin, Johnny Depin ja David Beckhamin seksikkyys lasketaan yhteen ja otetaan siitä keskiarvo, tuloksena on kohtuullisen suuri seksikkyys!
Suomessa juttaniinistöt porskuttaa tappiosta toiseen kunnes puoluekokous väkisin kampeaa ulos. Ministeri ei eroa vaikka hallinnonalalla kävisi mitä tai vaikka vähän veroja kiertelisi. Poliittisen vastuun toteutuminen on nolla.
Toki minulle sopii mainiosti että kaksinaamainen veronkeplu johtaa vihreitä tappiosta toiseen.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke