Maaninen Maanantai
!
Mun yhden hengen taloudessa pyörii täysi astianpesukone vähintään kahdesti viikossa, kyllähän sitä tiskiä tulee kun tekee ruokaa! Hanat sujen sekä pyykki- että tiskikoneista kun en käytä, tulee ihan automaattisesti. Eka astianpesukone tuli mun kotiin muistaakseni -07 tai -08 ja äidillä ei ole vieläkään, joten kotiolosuhteita ei tästä voi syyttää. Mutta onhan se vaan kätevä! Eikä näissä uusissa asunnoissa ole edes järkeviä kuivauskaappitiloja, kun kaikki käyttää vaan konetta.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
So you could run around without them pants.
Re: Maaninen Maanantai
Kyllä mullakin kone pyörii ihan säännöllisesti, mutta ilmeisesti kaikilla ei ole riittävästi astioita?
Work like a captain, play like a pirate.
- Diddley Bow
- Kitisijä
Tai tarvetta, kun homma hoituu ihan käsin. Siis silleen helposti, ilman maanvaivaa.Vesper kirjoitti: mutta ilmeisesti kaikilla ei ole riittävästi astioita?
Who says you need to buy a guitar?
Tai sitten arkisin ei tule syötyä kotona kuin iltapala, johon ei astioita tarvita.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
On kivaa, kun on astianpesukone. Joutu olemaan vuosikausia ilman, kun edellisessä kämpässä ei ollut. Täällä ei ole erillisiä hanoja pesukoneille; hanat ovat siis aina auki. Ei tarvitse stressata muistiko avata hanan. Sen kun pistää kamat pesuun. Voiskin mennä nyt laittamaan astianpesukoneen puksuttamaan, koska lempikahvikuppini on likainen enkä jaksa tiskata sitä käsin (en tykkää, kun kädet kastuu ja kumihanskoja ei nyt ole).
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
I'm thinking of making a few more."
- McJanne
- Kitisijä
Mulla ei oo kun yks lasi ja se on pakko pestä joka käytön jälkeen. Inhottavat porvarit!
Kirjoitan tätä alasti
-
- Kitisijä
Mun kaverilla ei ole yhtään lasia.McJanne kirjoitti:Mulla ei oo kun yks lasi ja se on pakko pestä joka käytön jälkeen.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.