Taitaa aika usein nimi löytyä kuvan ominaisuuksista.Gat kirjoitti:Edit Ylermi: Keitä nuo sun esimerkit on? Minäkin Haluan!!
Ketä sitten panisisit?
-
- Kitisijä
Re: Ketä sitten panisisit?
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Ei kai paha tämä yläosaton Beiruttilainenkaan. En ehdi kuvaa kaivaa.
Came here for school, graduated to the high life
No niin tietysti.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Taitaa aika usein nimi löytyä kuvan ominaisuuksista.Gat kirjoitti:Edit Ylermi: Keitä nuo sun esimerkit on? Minäkin Haluan!!
Itse olin muuten "työ"vuosinani pari päivää videokuvaamassa teinityttöjen eli mitälie juniorien kansallista urheilufestaria. En tiedä, julkaistiinko sitä filmiä koskaan. Mutta jos, niin minähän en sitä editoinut, joten editoijalla saattoi olla "muutamia" urheilullisesti tarpeettomia tisu- ja peppuzoomauksia poistettavana.
Jatketaan urheiluaiheilla:
Kisojen kuolattavimmat yksilöt taitaa löytyä vauhtilajien laskijoista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Tutkin hieman lisää Miriamin kuvafootagea ja NUUUH!Bluntly kirjoitti:Kisojen kuolattavimmat yksilöt taitaa löytyä vauhtilajien laskijoista.
- McJanne
- Kitisijä
^eikös tää nuuuh ollu jotenkin sidoksissa 130% -tematiikkaan? Ei kerta homoa tee jne? Voi sotkeeko mun emmentaali taas kaiken.
Kirjoitan tätä alasti
En osaa sanoa, hyvältä tämä urheilijamme näyttää. Vaatteilla ja ilman.McJanne kirjoitti:^eikös tää nuuuh ollu jotenkin sidoksissa 130% -tematiikkaan? Ei kerta homoa tee jne? Voi sotkeeko mun emmentaali taas kaiken.
Sinä Janne kun varmaan valmennat myös nuoria naisia siinä lakanalajissa.... niin sellainen pukuhan on liian peittävä, mutta kai sä pääset niiden misujen pukuhuoneeseen ja suihkuunkin niiden kanssa?McJanne kirjoitti:^eikös tää nuuuh ollu jotenkin sidoksissa 130% -tematiikkaan? Ei kerta homoa tee jne? Voi sotkeeko mun emmentaali taas kaiken.
- McJanne
- Kitisijä
Joo, se onkin harjoitusten "kovin osuus" If you know what I mean. Eikä ne lakanatkaan nyt niin peittäviä ole, jotkut mulkerot vaan käyttää valkosia t-paitoja alla eivätkä jaksa koko ajan pyllistellä edes että puku kuultaisi läpi. On tää kurjaa, on tää kurjaa.Gat kirjoitti:Sinä Janne kun varmaan valmennat myös nuoria naisia siinä lakanalajissa.... niin sellainen pukuhan on liian peittävä, mutta kai sä pääset niiden misujen pukuhuoneeseen ja suihkuunkin niiden kanssa?
Mut onneks salissa keskitytään reenaamaan, sehän jokaisen oma aasia mitä vapaa-ajalla touhuaa.
Kirjoitan tätä alasti
Joo sehän olikin hevosurheilu, josta vuosi sitten oli uutisia että miespuoliset valmentajat hyvin yleisesti Suomessa ns "käyttävät" niitä ratsastus- ja ravityttöjä. Georgina varmaan tietäisi enemmän, muttei varmaan kerro.McJanne kirjoitti: Mut onneks salissa keskitytään reenaamaan, sehän jokaisen oma aasia mitä vapaa-ajalla touhuaa.
- McJanne
- Kitisijä
Eikös se ollut Jeesus joka oli ensimmäinen megasuosittu Aasilla ratsastaja? Tiiätkös kuka oli ensimmäinen tunnettu siltainsinööri?Gat kirjoitti:Joo sehän olikin hevosurheilu, josta vuosi sitten oli uutisia että miespuoliset valmentajat hyvin yleisesti Suomessa ns "käyttävät" niitä ratsastus- ja ravityttöjä. Georgina varmaan tietäisi enemmän, muttei varmaan kerro.
Kirjoitan tätä alasti
Eiffel? Jaa tää onkin joku kompa varmaan. Tosin stondaahan se torni.McJanne kirjoitti:Eikös se ollut Jeesus joka oli ensimmäinen megasuosittu Aasilla ratsastaja? Tiiätkös kuka oli ensimmäinen tunnettu siltainsinööri?Gat kirjoitti:Joo sehän olikin hevosurheilu, josta vuosi sitten oli uutisia että miespuoliset valmentajat hyvin yleisesti Suomessa ns "käyttävät" niitä ratsastus- ja ravityttöjä. Georgina varmaan tietäisi enemmän, muttei varmaan kerro.
Eilen maanantaina katselin aamupäivällä ja illalla naisten kurlausta, anteeksi curlingia. Ja siellä oli liikaa pantavan näköisiä misuja erikseen nimetä! Onhan se söpöä kun nuoret naiset laittavat "kiveä" "pesään", höhöhöhö. Ja kiihoittavaa nähdä hottikset misut harjan varressa. Valitettavasti siinä lajissa ei varmaan hikoile niin paljoa, että menisivät yhdessä suihkuun saippuoimaan toisiaan. (Niin ja minulla ei ole aavistustakaan kuka voitti, kunhan keskityin yllämainitsemiini asioihin.)
Tulee varmaankin tiiviisti seurattua Suurinta pudottajaa.
- James Potkukelkka
- Kitisijä
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Kaikkea, mikä liikkuu. Näin viime yönä (taas) ihan sairasta unta. Se oli sadistinen uni, jossa veri lensi ja naisia pakotettiin kidutuspanemaan ja heidän kasvoilleen paskannettiin. Hyi saatana, mikä uni. Miksi mä näen sellaisia. Vaikka toisaalta saan niistä jotain kiksejä myös vähän. Paitsi en siitä paskaamisesta.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
I'm thinking of making a few more."
^ & ^^Toi poikuus on varmaan valmis jonkinmoiseen threesomeen.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
-Atticus Fetch, Californication
Koska saat niistä vähän kiksejä?Kreitsu kirjoitti:Miksi mä näen sellaisia. Vaikka toisaalta saan niistä jotain kiksejä myös vähän.
millaista on kidutuspaneminen (onkohan tämän kysyminen fiksu veto)?
On topic. Täällä pyörii iltaviihteenä Modern Familyn uusinnat... Paikallinen tapa on lähettää useampi jakso putkeen.
- Riemumieli
- Kitisijä
Suomessakin on kanavia, jotka saattavat näyttää koko tuotantokauden putkeen. Kepulandiassa ilmeisesti on vain mustavalkotelkkareita ja kaukiskin on naulattu lattiaan.exPertti kirjoitti:Paikallinen tapa on lähettää useampi jakso putkeen.
Paras päivä ikinä.
- James Potkukelkka
- Kitisijä
Suvinen kirjoitti: toissayönä sekstailin unissani naispuolisen ystäväni kanssa.
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Ei täällä land of the free:ssä tarvitse ekstraa uusintojen katsomisesta maksaa. En tiedä Suomesta.Riemumieli kirjoitti:Suomessakin on kanavia, jotka saattavat näyttää koko tuotantokauden putkeen. Kepulandiassa ilmeisesti on vain mustavalkotelkkareita ja kaukiskin on naulattu lattiaan.exPertti kirjoitti:Paikallinen tapa on lähettää useampi jakso putkeen.