KK:n kanssa pikkiksien paluumatkalla otin tämän aiheen puheeksi ja pähkäilimme mikä olisi keski-ikämme. Taisin itse päätyä omaani eli 28. Jos nyt katson jakaumaa, niin eipä tainnut kauaksi heittää. Tämänkin tiedon sponsoroi teille nypari.
Pikku-Akka kirjoitti:Kyllä se 1978 hakkaa kaikki mennen tullen...
KoNppaa täysillä!
Mii tuu 1978!
Muistan miten minua puistatti kun kuulin että kakskymppinen solunaapurini oli syntynyt 1970, siis lapsuuteni kovimman jutun eli ekan miehitetyn kuulennon jälkeen. Tuntui että mitä niin äsken syntynyt mistään tajuaa ja millä perspektiivillä. Ja te saatana olette syntyneet toiseksi kovimman jutun, eli taideteiniseksyrunkkiJumalatar Kate Bushin ekan levyn vuonna!! Se oli teinityttö silloin!
Gattaca kirjoitti:Muistan miten minua puistatti kun kuulin että kakskymppinen solunaapurini oli syntynyt 1970, siis lapsuuteni kovimman jutun eli ekan miehitetyn kuulennon jälkeen. Tuntui että mitä niin äsken syntynyt mistään tajuaa ja millä perspektiivillä. Ja te saatana olette syntyneet toiseksi kovimman jutun, eli taideteiniseksyrunkkiJumalatar Kate Bushin ekan levyn vuonna!! Se oli teinityttö silloin!
Niin, mutta sinä et voisi olla meidän isä ikäsi puolesta, vai voisitko?! Eli ei me nyt ihan pentuja olla. Tänä vuonna täysi-ikäiseksi tulevat ovat syntyneet vuonna 1988. Minä luin sen ikäisenä paljon hyviä kirjoja ja opettelin englantia. Muita merkittäviä asioita en muistakaan, ne kirjat lähinnä vaan.
Eikös Wuthering (?) Hights ollut iso hitti juuri 1978?
Leilah kirjoitti:
Eikös Wuthering (?) Hights ollut iso hitti juuri 1978?
Oli joo, ja karmeeta että silloinen seksy teini-ikäinen (19 wee) teini-idoli oli sitä kauan ennen kuin nykyiset seksyt teinipimatsut olivat syntyneetkään