Terrorizer kirjoitti:Cannibal Corpse - Live Cannibalism -paita
mustat farkut
maihinnousukengät
mustat alushousut
mustat sukat
Cradle of Filth-lippu huivina päässä
Motörhead-ranneke
kaulapanta
talvi-liivit
Oranssinkeltainen huppari
Turkoosikukallinen musta hame
Musta toppi
Punaiset alusvaatteet
Siniset villasukat
Näppäimistö
(-------------> Riisumaan ja nukkumaan, eli kohta alasti)
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Pitkä, musta (hah, kuinka yllättävää!) satiiniyömekko, musta kylpytakki ja punamustaraidalliset villasukat.
Ei helevetti, mulla on kirjallisuusesseen kirjoittaminen kesken, reilut kaksi sivua vasta kasassa ja viisi pitäisi tulla. Huomenna viimeinen palautuspäivä, ja fiksu tyttö alkaa edellisenä päivänä sitä säätämään. Ja mitä minä teen - roikun Kityssä jauhamassa totaalista pashaa! Voihan nyt...
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Järkyttyisitte syvästi jos näkisitte.
-Musta-valkoinen Marimekon raitapaita
-Mustat lämpökerrastopöksyt, joissa on enemmän reikiä kuin itse kangasta jäljellä
-Mustat ressusukat
-järkyttävän kirkkaat ja raidalliset pikkupöksyt
Camilla kirjoitti:Järkyttyisitte syvästi jos näkisitte.
-Musta-valkoinen Marimekon raitapaita
-Mustat lämpökerrastopöksyt, joissa on enemmän reikiä kuin itse kangasta jäljellä
-Mustat ressusukat
-järkyttävän kirkkaat ja raidalliset pikkupöksyt
Valkoiset verkkarit, valkoiset sukat, harmaat villasukat, puna-valko-oranssi-musta-raidallinen villapaita, viininpunaiset rintsikat ja mustat alushousut.
Mulla on hiostavat tekokuituiset valkoiset hoitsutamineet (jakku ja liian isot housut, kun oma koko oli loppunut varastosta), harmaaraidalliset sukat ja sandaalit jalassa. Onneks pääsee kohta kotiin!