KiinnostavaTiistai
- McJanne
- Kitisijä
Re: KiinnostavaTiistai
Jaaha, se on tänään lunastettava lupauksensa ja käytävä kuuntelemassa tarjous firaabeli-työnjohtohommista. Kaipa sitä pitää kesäksi jotain puuhaa olla kun pyjamaväki rantautuu ulkoilmaan ja ansiotaso laskee alle köyhyysrajan. Tai liekö tuota nyt niin järkevää laskeakkaan, ei se oo sinne rajalle asti noussu ihan hetkeen muutenkaan 
Saiskohan semmosen diilin, että tekis noi paskakuukaudet (huhti-syyskuu) duunia ja sitten naatiskelis, kun osapäivähommia tuskin tarvittee tehdä.

Saiskohan semmosen diilin, että tekis noi paskakuukaudet (huhti-syyskuu) duunia ja sitten naatiskelis, kun osapäivähommia tuskin tarvittee tehdä.
Kirjoitan tätä alasti
Oon niin loukkaantunut saamastani äänestä, että oon lakossa.
Work like a captain, play like a pirate.
^ Jaa näköjään. Piti erikseen tarkistaa, kun en ole vielä ehdokastani valinnut.
Came here for school, graduated to the high life
Minä EN ole loukkaantunut 4:stä äänestä. 

"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Eihän sun enää tartte lakkoilla, kun oot saanu jo kaks? EihänVesper kirjoitti:Oon niin loukkaantunut saamastani äänestä, että oon lakossa.

We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
But only because we thought
That everything good always would remain
Lakko se vaan pitenee.Vagabondo kirjoitti:Eihän sun enää tartte lakkoilla, kun oot saanu jo kaks? EihänVesper kirjoitti:Oon niin loukkaantunut saamastani äänestä, että oon lakossa.
Work like a captain, play like a pirate.
Taas vituttaa ku lehmää teuraalla. Onneksi on sentään turkinpippuireta. Oliko tässä nyt riittävästi infoa ja viihdearvoa? Vai pitääkö työntää ne turkkarit perseeseen ja laulaa Ukko Nooaa?
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
I'm thinking of making a few more."
Myös Shania Twainin That doesn't impress me much käy.Kreitsu kirjoitti:Taas vituttaa ku lehmää teuraalla. Onneksi on sentään turkinpippuireta. Oliko tässä nyt riittävästi infoa ja viihdearvoa? Vai pitääkö työntää ne turkkarit perseeseen ja laulaa Ukko Nooaa?

Asiaa. Ajattelisipa kaikki ihmisnaaraat noin.exPertti kirjoitti:Myös Shania Twainin That doesn't impress me much käy.![]()
Tosin eihän ne sittenkään juuri minulle Antaisi. Pillua siis.
^ tarkoitin kyllä, että yksi paskimmista biiseistä minkä tiedän. Ajattelin, että turkinpippurit olisivat vaan antaneet sille uutta twistiä.
Homo. HOMOHOMOHOMO!exPertti kirjoitti:^ tarkoitin kyllä, että yksi paskimmista biiseistä minkä tiedän. Ajattelin, että turkinpippurit olisivat vaan antaneet sille uutta twistiä.
Toisin kuin Shania Twain on Pertti tunnetuimpia ja arvostetuimpia musiikin arvioitsijoita Suomessa tai ainakin kitinäisessä! 

Pyyhin Netikettiin..