ScheisseKeskiviikko
-
- Kitisijä
Re: ScheisseKeskiviikko
Työsorvi huollossa. Ei millään viitsisi valua jonkun vapaalla olevan kollegan huoneeseen tekeen töitä.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
^ Oletko sinä riehunut työpisteelläsi vai ?
Came here for school, graduated to the high life
Kuntokeskuksen pukkarissa aamulla havaittua: melko kiusallista ryhmäliikuntatuntien ohjaajille käydä suihkussa ja vaihtaa vaatteita samoissa tiloissa rahvaan kanssa. En alkais.
Work like a captain, play like a pirate.
^ Siis pitäisikö heillä olla vip-tilat? Miten itse pystyt käymään rahvaan seassa? 

Meidän salilla ne saa valita tulevatko yleispukkariin vai menevätkö omaansa. Mun mielestä on eri asia, onko asiakkaat keskenään suihkussa vai onko siellä myös henkilökuntaa välissä. Itse en välttämättä haluaisi suihkutella asiakkaiden kanssa.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
So you could run around without them pants.
-
- Kitisijä
En tiedä. Mylly meni viikko sitten juntturaan. Tulin muuten duuniin vaimon huoneeseen seuraksensa loppupäiväksi, mitähän siitäkin tulee...exPertti kirjoitti:^ Oletko sinä riehunut työpisteelläsi vai ?
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Bloukkarit työpisteellä?Ylermi Ylihankala kirjoitti:En tiedä. Mylly meni viikko sitten juntturaan. Tulin muuten duuniin vaimon huoneeseen seuraksensa loppupäiväksi, mitähän siitäkin tulee...exPertti kirjoitti:^ Oletko sinä riehunut työpisteelläsi vai ?

Tiukkaa tekee itselläkin.exPertti kirjoitti:^ Siis pitäisikö heillä olla vip-tilat? Miten itse pystyt käymään rahvaan seassa?
Mutta kyllä, mun mielestä ohjaajilla tulisi olla oma suihku ja pukkari.
Varattiin kaverin kanssa lyhyt hemmottelureissu eteläisinpään Helsinkiin. Vähän pedikyyriä, kasvohoitoa, kollageenihoitoa ja manikyyriä lakkauksilla. Ja tietysti skumppaa. Vähintään tämän toki tarvitseekin toipuakseen yöstä porauslautalla.
Arska lupasi vipata 50 egee. Pääsee röpöttämään...ei kun parturiin.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Halipatsuippaa!
Kyllä aggre näkyy, ihmiset kainostelee ja antaa mennä..
Minä en..
Täytyy hakea salikortti tai jotain, etten ala viskomaan mitään tai ketään..
Kyllä aggre näkyy, ihmiset kainostelee ja antaa mennä..
Minä en..
Täytyy hakea salikortti tai jotain, etten ala viskomaan mitään tai ketään..
Pyyhin Netikettiin..
Sarjakuvarintamalla törmäsin ensimmäistä kertaa tämmöiseen kohtuullisen undergroundiin tapaukseen kuin "Hack/Slash". Lainatakseni erästä luonnehdintaa ko. comicsista "vähän niinku Rob Zombien ja Wes Cravenin versio Buffy The Vampire Slayerista". Putoaa tämmöiselle keski-ikää lähestyvälle suorakaiteellekin, vaikka innokkaimmat lukijat löytynevät nuorista vaihtoehtokulttuurien edustajista.

Amazing shit happens!
Eli kauniisti sanoen yhteistilat vievät tilaa tärkeältä psykosoliaaliselta kanssakäymiseltä?Suvinen kirjoitti:Lisäksi pukkarin saunassa usein ruoditaan kulunutta tuntia, jolloin ei ehkä halua ohjaajan kuuntelevan vieressä

Oi kuinka rakastankaan turhia palavereja. Onneksi tällä kertaa paikalle oli haalittu naiskauneutta lämmittämään penkkejä konsernin eri osa-alueilta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.

Viimeksi muokannut KKK, 29.01.2014 14:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Amazing shit happens!
Ja tuohon kannattaa reagoida tekemällä lapsi, ostamalla lisäkoira ja isompi kämppä, sanoo vaimo?KKK kirjoitti:Mutta noinniinku muuten eniten vituttaa tänään kaikki. Viime syksyisten yt:ten lohkaisema lovi alkaa nyt tuntua tosissaan kukkarossa. Ja taas """suositellaan""" ottamaan lomarahat vapaana ja sivulauseessa uhkaillaan uusilla lomautuksilla.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Koira oli puoli-ilmainen, skidi-asia on jäissä ja kämpänvaihto on pakko siksikin, että nykyisen homokireän lainanlyhennyssuunnitelman ehtoja ei saa enää pankin kanssa veivattua mitenkään järkevämmäksi, ainakaan niin että siitä mitään hyötyä olisi.
Tuliko hyvä mieli, potkia jo kontillaan olevaa? Oikein ihanaa päivänjatkoa sinnekin.
Tuliko hyvä mieli, potkia jo kontillaan olevaa? Oikein ihanaa päivänjatkoa sinnekin.
Amazing shit happens!
Täh? Enhän minä tarkoittanut potkia lainkaan, vaan enemmänkin ottaa osaa. Olet aiemmin valitellut ettei puoliso oikein hiffaa kokonaisuutta.KKK kirjoitti:Tuliko hyvä mieli, potkia jo kontillaan olevaa? Oikein ihanaa päivänjatkoa sinnekin.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Joku 3-6kk lomautus olis oikein tervetullut. Tekisi hyvää saada vähän pitempi breikki töistä.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Vuorotteluvapaa?Vagabondo kirjoitti:Joku 3-6kk lomautus olis oikein tervetullut. Tekisi hyvää saada vähän pitempi breikki töistä.
Nykyinen komennus loppuu huhtikuun lopulla (ehkä), jos sitten pääsisi hiukan rötväilemään. Viimeksi olin tosin ilman projektia kaksi tuntia.Vagabondo kirjoitti:Joku 3-6kk lomautus olis oikein tervetullut. Tekisi hyvää saada vähän pitempi breikki töistä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
En usko, että onnistuu tässä toimenkuvassa.So Hard kirjoitti:Vuorotteluvapaa?
We used to laugh a lot
Tämä ei ole isku vyön alle, mutta tällaistahan ei ole olemassakaan.KKK kirjoitti:Koira oli puoli-ilmainen
-
- Kitisijä
Vesper kirjoitti:Tämä ei ole isku vyön alle, mutta tällaistahan ei ole olemassakaan.KKK kirjoitti:Koira oli puoli-ilmainen
Tämä jos mikä on totta. Ostohinta (~1000€) on hyvin pieni osa koiran hintaa.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"