Vagabondo kirjoitti:Meinaatko, että pertti (tm) tekee lesbon naisesta kuin naisesta?
Pertti tekee kaiken saman kuin lesbo, joten tarve lesboiluun katoaa.
Tämä selittää merkittävän paljon.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Kyl me Lucy kaa voidaan ottaa sut leikkeihin mukaan
Agreed
Tota...Älä nyt pertti ihan kauheesti pety, mut...Mä kyl tarkotin Vesperiä, enkä sua, että niinku ei. Meillä on tää juttu Vesperin kaa jo sovittuna, ett älä nyt tuu sotkee tätä.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Vagabondo kirjoitti:Tota...Älä nyt pertti ihan kauheesti pety, mut...Mä kyl tarkotin Vesperiä, enkä sua, että niinku ei. Meillä on tää juttu Vesperin kaa jo sovittuna, ett älä nyt tuu sotkee tätä.
Eikö se "kaksi naamiomiestä ovella" ollutkaan sinun juttu?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Harkitsen lisätä Enni Rukajärven ns. "minun naisiini".
Silleen suloisen peikkomainen pohjoisen tyttö!
Tosin koko mitalikolmikko näytti niin nuorilta minun silmiini, että yllätyin täysi-ikäisyydestään.
Vaikutelman täytyy johtua hennosta herkkyydestään ja että olen vanha ukko.
En kuitenkaan malttanut olla kuvittelematta, miten mitalikolmikko ehkä kävi yhdessä suihkussa!
Mattiesko Hytönen se kolumnissaan opetti minutkin katsomaan naisurheilua ainakin salaa sillai ja häpeämättä keskittymään olennaiseen. Mattiesko kiinnitti huomiota mm. naispituushyppääjien lyhyisiin housuihin ja miten hypyn jälkeen vetävät peppuvakoon kuroutuneet pöksyt takaisin suoraksi ja vielä taputtelevat hiekkaa pepustaan. Joka naishyppääjillä on siis söpö. Jos kuvaaja ei sitä näytä, on kuvaaja Hytösen mukaan homo. Ja homojen määrä urheilukuvaajissa on kuulemma lisääntynyt huolestuttavasti.
Talvilajeissa (luistelua lukuunottamatta) naisilla on liikaa päällä. Mutta tapaan kuvitella heidät yhdessä suihkussa, kuten tänäänkin koko naisten jääkiekkojoukkueen!
Edit Ylermi: Keitä nuo sun esimerkit on? Minäkin Haluan!!