Musiikki, jota kuuntelet salaa siivouskomerossa
Musiikki, jota kuuntelet salaa siivouskomerossa
Elvytetään tämä ketju, joka oli vanhassa Cityssä. Eli piisit, joista häpeät pitää. Tykkääkö siis metallimies salaa T.A.T.U.sta ja Teknohippi Paula Koivuniemestä..?
Itsellä jänskättää Uniklubin tunnemössö "Huomenna". Ei siinä sinänsä mitään, hienoa musiikkiahan se
Itsellä jänskättää Uniklubin tunnemössö "Huomenna". Ei siinä sinänsä mitään, hienoa musiikkiahan se
MIT VIT? HÄH? Kyl mä kuuntelen välillä KLF:ää (lue: heti Cityn jälkee).Camilla kirjoitti:Ja sitten kuuntelen joskus autossa KLF:ää. Vielä nolompaa!
ENkä häpee sitä että kuuntelen.
Imutin sen Hanna Pakaraisen uusimman radiosinkun juubelissa yksi ilta kotikoneelle ja olen huomannut sietäväni sitä, en tosin muista mikä sen nimi on mutta...
Eilen nauroin vedet silmissä Anton Maidenin "tuotoksille".
HAHAA!Camilla kirjoitti: Mä en oo vaan IKINÄ tykännyt semmosesta jumputuksesta, muuta kun salaa!
Kyl mä voin myöntää että yläasteen rock-vaiheen jälkeen lukiossa oli pop/tekno-aikakausikin, josta en ole erityisen ylpeä. Mutta sitten saapui hevimetelin aikakausi tuossa n. 5v sitten...
Ja voi sitä heviäkin danssia parin kera, nimimerkillä kokemusta on
(jos nyt mainstriimisti NW lasketaan heviksi)
Madonnan vanha tuotanto määrää . Tina Cousinsin Killing Time sisältää härskin mainiota materiaalia.kid kirjoitti:Mitä jos tykkää Madonnan ja Bon Jovin vanhasta tuotannosta, Cheristä, Sandrasta ja kaikäeenst kasikytluvun musiikista. Eikä ees kehtaa hävetä??
Okei, häpeen sit sitä, etten kehtaa hävetä
Muistaako kukaan Vacuum nimistä tehnoorkesteria jostain 90-luvun alusta/puolestavälistä? Heidän hittibiisinsä "Breathe" on mielestäni pirun kova.
Eilen netissä eräs uusi tuttavuus tunki minulle Mobyn "Lift me up" kipaleen joka osoittautui erinomaiseksi
EDIT: Olen myös suuri Maggie Reilly fani .
EDIT2:Typoja
Viimeksi muokannut Starflare, 02.01.2006 1:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tykkään näistä kuin hullu puurosta:
- O'zonen Dragostea Din Tei
- Nylon Beatin Rakastuin mä luuseriin
- Scorpionsin Still Loving You
Olen myös ostanut Eläkeläisten ja Weird Al Yankovicin levyjä.
- O'zonen Dragostea Din Tei
- Nylon Beatin Rakastuin mä luuseriin
- Scorpionsin Still Loving You
Olen myös ostanut Eläkeläisten ja Weird Al Yankovicin levyjä.
henkilökohtaista kukoistusvastuuta rakenteellisen politiikan kustannuksella korostava puolivillainen sosiaalinen teoretisointi
Eipä sitä jaksa häpeillä tai peitellä mitään.
Mm. nämä ovat sellaisia outouksia, joista pidän:
- Madonnan vanhassa tuotannossa useita hyviä kappaleita
- Laura Braniganilla mm. Self Control
- M.A Nummisen koko tuotato.
- I’Dees – Time
- Nylon Beat – Psykedeliaa (,vaikka Jonnan nenä-efekti on kerrassaan raivostuttava)
- Eva Cassidyllä mahtavaa unimusiikkia
- Robbie Williamsin koko tuotanto
- Korn : useita hyviä kappaleita
- Britney Spears - Everytime (Tämän voi jo laskea sairaudeksi. Kappaleessa on kaikki surkean ja väkisin väännetyn kappaleen ominaisuudet.)
- Justin Timberlake - Rock Your Body (Menee yli hilseen. Todennäköisesti funky rytmi tekee tehtävänsä.)
Mm. nämä ovat sellaisia outouksia, joista pidän:
- Madonnan vanhassa tuotannossa useita hyviä kappaleita
- Laura Braniganilla mm. Self Control
- M.A Nummisen koko tuotato.
- I’Dees – Time
- Nylon Beat – Psykedeliaa (,vaikka Jonnan nenä-efekti on kerrassaan raivostuttava)
- Eva Cassidyllä mahtavaa unimusiikkia
- Robbie Williamsin koko tuotanto
- Korn : useita hyviä kappaleita
- Britney Spears - Everytime (Tämän voi jo laskea sairaudeksi. Kappaleessa on kaikki surkean ja väkisin väännetyn kappaleen ominaisuudet.)
- Justin Timberlake - Rock Your Body (Menee yli hilseen. Todennäköisesti funky rytmi tekee tehtävänsä.)
Pidän lähes kaikenlaisesta musiikista. Koskaan en muista salailleeni musiikkimakuani kenellekään. En vaan osaa hävetä itseäni tässä asiassa. Olen muutenkin huono häpeämään itseäni. Se että pitää monenlaisesta musiikista tarkoittaa samalla, että pitää usein jostain mistä vastapuolikin. Näin ollen on paremmin ymmärrettävissä ja hyväksyttävissä. Vaikea sanoa...
Edit: Täällä on mainittu tähän mennessä jo paljon suosikkiartisteja ja yhtyeitä sekä kappaleita.
Edit: Täällä on mainittu tähän mennessä jo paljon suosikkiartisteja ja yhtyeitä sekä kappaleita.
Sama.Nighthawk kirjoitti:Britney Spears - Everytime (Tämän voi jo laskea sairaudeksi. Kappaleessa on kaikki surkean ja väkisin väännetyn kappaleen ominaisuudet.)
Lisäksi jotkut Limp Pipstikin biisit saavat (saivat) jalan jostain syystä vipattamaan. Slipknotista pidän nykyiseltään ihan avoimesti.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005
Vanhasta Metallikakasta ihan avoimesti. Uudemmasta en oikeestaan ees kaapissa.Dumari kirjoitti:Entäs Metallica, tykkäätkö siitä ihan avoimesti vaiko kaapissa salaa?Mylwin kirjoitti: Slipknotista pidän nykyiseltään ihan avoimesti.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005