VMP.
Heii, noihan kestää min viisi vuotta. Täytys kyllä jo pikku hiljaa päästä ladulle. Oikein odotan jo sitä.KKK kirjoitti:Hiukan vituttaa, että tuli pistettyä viime talvena +200 e uusiin murtsikoihin
... ja jos kaikki talvet olis tälläsiä niin kestäis helposti seuraavat kakskymmentäYlermi Ylihankala kirjoitti:Heii, noihan kestää min viisi vuotta.KKK kirjoitti:Hiukan vituttaa, että tuli pistettyä viime talvena +200 e uusiin murtsikoihin
Tämä huomioitiin jo uutisketjussa.disasterpiece kirjoitti:Ja tääkin vielä: http://www.iltalehti.fi/formulat/201312 ... 7_fo.shtml
Auts, en tajunnut lukea kaikkia ketjuja ensin, my bad! Onpa hyvä, että on tällanen yhden linkin sääntö, niin tällä palstalla ei ole vaaraa että jäädään jankkaamaan samoja asioita pitemmäksi aikaa!!!exPertti kirjoitti: Tämä huomioitiin jo uutisketjussa.
Vihaksi oikein pistää kun ei MINUN linkittämiä juttuja lueta vaan täällä uudestaan jankataan.disasterpiece kirjoitti:Sorppa, en tajunnut lukea kaikkia ketjuja ensin. Onpa hyvä, että tällä palstalla on tällanen yhden linkin sääntö, ei jäädä ainakaan jankkaamaan samoja asioita pitemmäksi aikaa!!!exPertti kirjoitti: Tämä huomioitiin jo uutisketjussa.
No varmasti! Olen huolellisempi seuraavalla kerralla!exPertti kirjoitti:Vihaksi oikein pistää kun ei MINUN linkittämiä juttuja lueta vaan täällä uudestaan jankataan.disasterpiece kirjoitti:Sorppa, en tajunnut lukea kaikkia ketjuja ensin. Onpa hyvä, että tällä palstalla on tällanen yhden linkin sääntö, ei jäädä ainakaan jankkaamaan samoja asioita pitemmäksi aikaa!!!exPertti kirjoitti: Tämä huomioitiin jo uutisketjussa.
Samat sanat. Se mitä nyt kyttään on tarjouskaupassa, joka on joku perkeleen keksintö. Lähtöhinta on alhainen, mutta niin on kämpän kuntokin. Toisaalta kämpän kunto+alhainen hinta (toivottavasti siis)+täysremontti=sellainen kämppä kuin itse haluaa+kohtuullinen neliöhinta. Ja ois tekemistäki muutamaksi kuukaudeksi. Tehnen tästä tarjouksen.KKK kirjoitti: Asunnonvaihtoprojekti jatkuu. Kämpät vilisee silmissä. Pakko sanoa että aika hurjia pyyntöjä ihmisillä on kaikenlaisista salamanraiskaamista homeloukuista... Jos tässä jostain lähdetään puhumaan niin ensimmäinen tarjous tulee olemaan max 80% pyyntihinnasta. Omasta on ensimmäinen näyttö tällä viikolla.
Mie sain vaan yhen ja aattelin käyttää sen. Toisaalta takaraivossa oli että jossen halua sinne mennä niin voisin pitää omat pileet. Mutta näin parempi, ei tarvi kuin omat kaljat kantaa.Vesper kirjoitti:Ei yhtäkään juhlakutsua huomiselle.
Amen tälle.annepa kirjoitti:Se mitä nyt kyttään on tarjouskaupassa, joka on joku perkeleen keksintö
Meillä on yksittäisiä huonoja ovia vaihdettu + vessan kaapistoihin uudet ovet. Ja tuo 5k ei sisältänyt uusia keittiön kodinkoneita. Niistä 3k lisää. Eli onhan tätä mennytkin...Bluntly kirjoitti:Keittiöremppahan oli överikallis meikäläisellä kun otin ensimmäisen lähimmästä liikkestä (kaikista kallein vaihtoehto), että sai toteutettua homman joskus. Pari tonnia meni vessaremontin extroihin, kaapistoja uusittu muutamalla tonnilla, jne. Oikeastaan yksikään huone ei ole nyt kahdentoista vuoden jälkeen vielä valmis.
Tuossa ilmotuksessa ei kyllä valeheltu yhtään. Mutta kyllä se sen "pienen" pintaremontin vaatii.KKK kirjoitti: Tuo kiinteistönvälittäjien suomen kieli on ihan oma lukunsa. Esim:
"pienellä pintaremontilla unelmies koti" - jos rupeat remontoimaan niin varaudu että kaikki pl savupiippu, kivijalka ja postiosoite menee vaihtoon.
Niin on, mutta mulla on muutama etu tuossa: teen paljon itse, saan tod näk ainakin putkiasennukset halvalla ja mulla on aikaa. Aika on etu siinä, kun kyttää tarjouksia. Esim. lattia menis uusiksi ja semmonen kohtuulaminaatti maksanee n 18€/m2. No olen tarjouksessa nähnyt jopa hintaan 6€/m2. Näitä kun on mahdollisuus kytätä ja odottaa, niin säästää rahaa. Mutta kyllähän tuohon remonttiin, jos se nyt toteutuu ei yks eikä kaks viistonnista riitä.KKK kirjoitti: Remontoiminen on ihan hemmetin kallista tänäpänä.
Melko vaikea näitä on vertailla, kun lähtökohta voi olla ihan eri. Samaten saahan sitä menemään riippuen siitä minkälaista kamaa valitsee, onko itsellä tai lähipiirissä toteuttajia kontra kokonaan teetetään vieraalla...exPertti kirjoitti:Mitä te niihin teette? 00-luvun kämppä ehkä 5k mennyt ja on mieleiseksi saatu.