MrM kirjoitti:Stadinarska kirjoitti:Nojuu mut hei. Kyllä vaikka itse sanonkin niin kyllä
Stadinarska on, jos ei nyt palstan ainoa todellinen mies niin ainakin se ykkösmies
Kyllä minä olen jo pitkään itseasiassa pitänyt Arskaa Kitinän oikeasti selkeäjärkisimpänä miehenä kun olen tutustunut häneen. Ylivoimainen kirjoittaja ja minua ainakin hauskuttaa vuosi vuodelta enemmän. Olen oikeasti pahoillani, etten tajunnut Arskan huumoria ennen ja pyydän anteeksi tyhmiä videoitani. Nääs, olen minäkin kasvanut ja aikuistunut. Et sinä Arska mikään vaatimaton puheissasi kyllä ole, mutta on sulla varaakin näitten muitten kanssa ... olet ehdottanut ystävyyttä ja minä suostun siihen. Olisi mukava tavata jossain vaikka miitissä...
Tää oli niin vaikuttavaa, että jäin kyllä sanattomaksi. Kiitos Mrm! järkätään joku tapaaminen jatkossa. Aivan ihana asia, jos vihdoin ymmärsit SA-jutut. Toivottavasti en liikaa aikoinaan ärsyttänyt sua, mutta itsekin uskoin, että kun tutustut ja tajuat minun ja minua niin sitten me olemme jopa aika samiksia, eikös!
Hei- mutta elämä on ihanaa- kyllä me tapaamme. Tällainen sivistynyt keskustelu on paljon parempaa kuin jokin aikaisempi dialogimme! On minussakin vikani kun provosoiduin!
Mutta nyt on eri ääni kellossa! Meillähän on yhteinen "harrastus" kohdekin eli autot. En tiedä olenko yhtä kova puunaaja kuin sinä, mutta "rakastan" hyviä autoja. Vaikka olenkin rauhan mies!
PAREMPAA jatkoa siis tästä eteenpäin!
Kitinäkaverisi STADINARSKA
P.S Kun "serkuksia" ollaan niin miten olisi, jos tulisit "arskalaiseksi" ihan virallisesti!!!
Jos tää kuulostaa vielä hiukan hassulta niin unohda, mutta saanhan itse pitää sua ajatuksissani arskalaisena!??