Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mielenkiintoinen otsikko?

Kaksi kauppaa ryöstettiin tunnin sisällä toisistaan Mikkelissä?

Kaksi kauppaa ryöstettiin alle tunnin välein Mikelissä?

Kaksi kauppaa ryöstettiin alle tunnissa Mikkelissä?
Viimeksi muokannut Niba, 19.11.2013 12:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Ehkä Ailus voisi myös luopua parista edusta, kuten työpaikastaan. Mutta luultavasti hän pystyy tekemään vielä Merja Kyllöset ja sanomaan olevansa miehisen ajojahdin kohteena. Vai onko se vaan varattu vassareille?
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ei vatura tuota Cheekkiä. Siis jäbä järjestää "salaisuuden julkistamiseksi" lehdistötilaisuuden, jossa ilmottaa järkkäävänsä keikan stadionilla. Ok. Ego much? Siis ei se stadion, vaan pitääks siitä erikseen julistaa? Onks se muka niin iso starba, et ihmiset(muutki ku teinit) on oikeesti et vaude ku pääsee kattoon tsiikkii stadikalle.

Ja vielä kieltää yhtä toimittajaa tulemasta, koska ei halua häntä arvostelleen toimittajan "negatiivista energiaa" tilaisuuteen. Bitch, please!

Tuleex muuten joku palstalainen mieleen tästä? Narcissimus Maximus? Ois eri asia, jos ton vetäs joku bändi kimpassa vitsillä, mut toi Jare vaikuttaa olevan pelottavan tosissaan.
Prepare for the worstest.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja So Hard »

nowaysis kirjoitti:Tuleex muuten joku palstalainen mieleen tästä?
Haluan kertoa tukijoilleni, että Stadinposki..
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja elco »

Älkääpäs nyt arhinjuureilko: tsiikki on mielestään stara ja käyttäytyy niin. Mielestäni tuo ei ole hassumpi tapa puffata tulevaa stadionkeikkaansa. Edelleen, ei taida olla hirveän montaa muuta suomalaista aktia, joka voisi täyttää stadionin.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mulla on kaks aikuista tuttua, jotka fanittaa cheekkiä. Kumpikaan ei oo ihan penaalin terävimpiä, vaik toinen onkin juristi-KTM. Mut siis en oo huomannu että ois joku valtava cheek-mania, enemmän oon huomannu että jengi nauraa sille, koska se on niin ällö. Ja siis uskomattominta tässä lienee se, että lehdistö ostaa ton jäbän jokaisen julkisuustempauksen. Mut niin kai se julkisuus toimii, varsinkaan kun ilmeisesti musiikillisilla avuilla ei voi loistaa. Enkä oo kattonu sitä nyyhkyohjelmaa, niin en tiedä sen muista avuista.
Prepare for the worstest.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Olin duunin puolesta Cheekin keikalla jokunen viikko sitten. Hyvin se vetää ja ottaa yleisönsä. Panisin!

Tää on just näitä juttuja, että kukaanhan ei julkisesti tunnusta lukevansa Seiskaa, mutta helvetisti sillä kuitenkin on lukijoita...
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

elco kirjoitti:Edelleen, ei taida olla hirveän montaa muuta suomalaista aktia, joka voisi täyttää stadionin.
Bännätyn toimittajan sanoin:
Cheekille sallittakoon, että hän tekee musiikkia, jonka arvomaailma ja epä-älyllisyys vetoavat ihmismassoihin. Hänen menestyksensä kertoo kuitenkin enemmän yhteiskunnastamme kuin Cheekistä itsestään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä oon suhteellisen varma, että Cheek kuuntelee Cheekiä autossa.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mäkin kuuntelisin, jos mä oisin mä.
Prepare for the worstest.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kyllä se Poski tekee monta asiaa oikein. Nuori pyrkyri, mut vitunko väliä. Musiikkinsa on ihan ok. Enemmän mä hämmästyisin jos Nykänen täyttäis Stadikan.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Oon miettiny mahtaako koko Cheek olla vitsi jota en ymmärrä. Pahaa pelkään ettei ole.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 1570
Liittynyt: 28.01.2011 23:35
Viesti:

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Mielestäni stadion pitäisi täyttää pakkauspähkinöillä ennen kuin yleisö päästetään sisään.
Moottoritie Töölön läpi ry.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Cheek on paras. Piste.

Ironian huippu on, että Cheekiä arvostelevat älyköt kuuntelevat itse Palefacea.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bhven kirjoitti:Mielestäni stadion pitäisi täyttää pakkauspähkinöillä ennen kuin yleisö päästetään sisään.
Mielestäni stadion pitäisi täyttää Cheekkiä kuuntelevilla ja sulkea ovet, lopullisesti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exPertti kirjoitti:
Ironian huippu on, että Cheekiä arvostelevat älyköt kuuntelevat itse Palefacea.

tää kaipasi vähän perusteluja. The pale ontologist on kuitenkin suomirapin merkkiteoksia.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ perustelen huomenna, koetan olla nyt nauramatta. :D
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja elco »

Minähän en edes tiennyt kuka/mikä Cheek on ennen kun Arhinjuuri tylytti sen olevan hirveää sontaa. Koska Arhinjuuri ja Tuomioja ovat pomminvarmasti aina väärässä kaikessa niin tulin heti siihen tulokseen, että siinä on oltava jotain erikoislaaatuisen hyvää. En edelleenkään tiedä tai tunnista ainuttakaan kappaletta, mutta asenne tuntuu gubella olevan kohdallaan.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja elco »

On kyllä hieno veto Laura Rädyltä, jos järjestää Ailukselle kenkää.

Ensinnäkin on suorastaan hämmentävää, että hyväveliverkosto noin rakoilee ja että jollakin päättäjällä on kiviä rikkoa kirjoittamattomia sääntöjä - etenkin kun kokoomus ja kepuliskot yhdessä junailivat Ailuksen kevaan. Hienointa tässä kuitenkin on, että julkisilla rahoilla porsastelulle ollaan laittamassa edes jonkinlaisia rajoja. Toivottavasti tämä rikkoo kepun ja kokoomuksen välejä enemmänkin.

Saas nähdä miten ja millainen kepulisko siihen seuraavaksi leivotaan: edellinen oli vaaliraharoisto ja nyt oli siis toimari, jota ei kiinnostanut mikään muu kuin oma etu ja kuppaus.

Mitäs olet, xspede, mieltä tästä tämän kuun kepuliskokuprusta? Hävettääkö edes assosisoitua moiseen paskasakkiin? No ei tietenkään!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja So Hard »

elco kirjoitti:Ensinnäkin on suorastaan hämmentävää, että hyväveliverkosto noin rakoilee ja että jollakin päättäjällä on kiviä rikkoa kirjoittamattomia sääntöjä - etenkin kun kokoomus ja kepuliskot yhdessä junailivat Ailuksen kevaan.
Sipilälle riippakivi -> ulos. Ja toki uusi kepulisko tilalle.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja exPertti »

elco kirjoitti:Mitäs olet, xspede, mieltä tästä tämän kuun kepuliskokuprusta? Hävettääkö edes assosisoitua moiseen paskasakkiin? No ei tietenkään!
Koko putkan meno on ihan hullua (koko sakilla on asunto- ja autoetu, siellä huhutaan annetun koko johtokunnalle outoja sisäisiä lainoja, lainojen määrä on luokkaa 150-170kpl). Kevan johtokuntaan/pomoihin ei huvittaisi tässä kohtaa assosioitua.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja aasi »

Artistin arvostelu huomiohuoraamisesta on jokseenkin sekopäistä, nehän (ja niiden pr-apu!) perkele saa liksansa huomiosta. "Hei, annetaan vielä HENKILÖKOHTAINEN porttari toimittajalle, saadaan vielä vähän lisää otsikoita!" Mediakin elää huomiosta, joten eipä taida niitäkään haitata taitavan kaverin pompoteltavana oleminen kun on viihteestä kyse.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Vagabondo kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Ironian huippu on, että Cheekiä arvostelevat älyköt kuuntelevat itse Palefacea.

tää kaipasi vähän perusteluja. The pale ontologist on kuitenkin suomirapin merkkiteoksia.
En ole edes kyseistä levyä jaksanut avata. Puhun tästä älykköjen mieleen olevasta "Helsinki Shangri La" kalpeanaamasta, jota kelpaa kuunnella ihmisten ilmoilla samanhenkisten maailmanparantajien kanssa ja sanoa ääneen "niin totta, niin totta".

Sillä välin ihmiset, jotka haluavat _viihtyä_ kuunnellessaan musiikkia tuntematta maailmantuskaa kuuntelevat Cheekiä.

Cheek itseni kohdalla ratkaisi pelin kun hän selitti aikoinaan "kyl mäkin olisin mun kaa" biisin taustoja, että kun tälle tielle lähtee on sinne lähdettävä ihan täysillä kieli poskessa ja vedettävä loppuun asti. Sitä jos jotakin on tämä maa kaivannut.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exPertti kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:The pale ontologist on kuitenkin suomirapin merkkiteoksia.
En ole edes kyseistä levyä jaksanut avata.
Niinpä tietysti. Se selittääkin paljon. Toi on kuitenkin musiikillisesti se merkittävin levy Palefacen uralla ja yksi tärkeimmistä suomalaisessa rap scenessä.

Noin muuten tunnut lähestyvän aihetta kovin sanoituspainotteisesti. Mielestäni musiikillisia arvoja pohdittaessa kappaleen sanoma on aika irrelevantti vaikkakin se saattaa jollekin yksittäiselle kuulijalle ollakin hyvin tärkeä kokemus ja teoksen merkittävin anti. Ei cheekiä itsensä korostamisen takia dissata. Itsensä kehuminenhan kuuluu olennaisesti rap-musiikkiin.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Vastaa Viestiin