My 2 cents: se on matkoilla.
Tää nyt ei oo yhtään realistinen vaihtoehto.exPertti kirjoitti:b) hän lopulta tajusi, että me taidamme kettuilla pahansuovasti hänelle alkoholiasioista ja teki hiljaisen kse:n
En tiedä. Välillä itseäkin ärsyttää pahansuopuuden loputtomuus täällä. Pieninä annoksina jees, isoina alkaa ärsyttää.Vagabondo kirjoitti:Tää nyt ei oo yhtään realistinen vaihtoehto.exPertti kirjoitti:b) hän lopulta tajusi, että me taidamme kettuilla pahansuovasti hänelle alkoholiasioista ja teki hiljaisen kse:n
Ei.Kreitsu kirjoitti:Edelsikö ND:n katoamista jokin draama? Siis joku suurempi vääntö kuin normisti?
Mikä tietotoimisto tälläistä informaatiota jakelee?McJanne kirjoitti:Putkassa on kuulema.
Ei jakele, kunhan kerrotaan.exsu kirjoitti:Mikä tietotoimisto tälläistä informaatiota jakelee?McJanne kirjoitti:Putkassa on kuulema.
Onko täällä sellainen toiminto? En ole löytänyt.Vesper kirjoitti:Ettei olis jäänyt selain levälleen ja rouva vaihtanut salasanan.
Mä vähän loiventaisin. Ei tarvitse mennä naimisiin, vaan jakaa elämänsä jonkun kanssa, niin menettää täydellisen itsemääräämisoikeuden.Kottarainen kirjoitti:^Ehkä joku voikin mutta ei ND. Nyt on vaan tullut niin tiukka komento ettei ND voi kuin korvat luimussa tyytyä kohtaloonsa. Kun menee naimisiin niin menettää itsemääräämisoikeutensa ja ihmisoikeutensa. Siksi ei kannata mennä naimisiin.
Mä en aja bussikaistaa edes kännissä ja lisäksi luulen jääneeni kiinni koska ajoin huomiotaherättävän huolellisesti kyttien edessä, peloissani. Siis päästin lapsen suojatien yli liian varhain vaikka olisin ehtinyt ja hidastin jarruilla kesken kolmenkympin nopeusrajoitusalueen ja kas, valo vilkkui.McJanne kirjoitti:Vakavaa se on vasta sitten kun joku muu kun idioottikännikuski aiheuttaa vahinkoa jollakkin muulle kun itselleen.