exPertti kirjoitti:Ihan hyvin kisassa kävi.
Lähinnä pohdin, että miten tämä varaamismenettely toimii? Saanko nyt Mitran kotiin vai toimiko varaamismenettely vain Gattiksen estona?

Tarkoittaa, että koska varasit Mitran ensin... no ei meistä kumpikaan Saa Häneltä... mutta Korkean Moraalin Miehenä pidättäydyn himoitsemastakaan Mitraa muuten kuin salaa.
Olen minä niin korkeamoraalinen. Esimerkiksi kun yksi himoamani ja minuakin selvästi haluava ex-kitinämisu kertoi yksityisviestissä olevansa naimisissa jo vuoden verran (luultavasti valehteli) niin selvä juttu sitten.
Tai toinen himoamani City/Kitinämisu Kreitsu jonka suhteen olen herättänyt jo Cityssä pahennusta... kun alkoi seurustelemaan vakavasti jonkun kumman hyypiön kanssa (Ei se steroidiääliö, vaan sen jälkeen) ja minua yritettiin ärsyttää sillä että paneevatkin.. niin minä vaan että ei minua haittaa.
Tai kun Suvinen tuli tiineeksi, yritin vain kannustaa pysymään liitossaan. (ja vieläkin, en ole jaksanut sekaantua asiaan täällä) Olen minä niin hyvä melkein ihminen, vaikka panisinkin.
Olen minä niin korkeamoraalinen. Vaikka oikeille pelimiehille nuo eivät olisi este vaan väliaikainen hidaste. No jaa, enhän minä Saisi kumminkaan.