Hitot kortista, mutta jos joku törmää ajotaitooni jossain, niin voisi palauttaa. Tuntomerkkinä voin kertoa, että on kovin hauras ja horjuva, mutta sitäkin vähää kaipaisin takaisin.Gattaca kirjoitti:Muistaako joku missä minun ajokortti on?
En ole nähnyt viikkoihin.
Ajan silti, totta kai, joten ei liene tarpeellinen.
muisti?
viinaspäissään on varsinaisessa ymmärryksen tilassa.Dumari kirjoitti:Pitääkö sua nyt haistella?slam kirjoitti:Olen niin hevetin humalassa, että haistakaa paska kusipäät! helvetti minkälaisia korkean ymmärryksen piikkejä tulee... haistakaa paska!
Elppiz voi vahvistaa että mulla on super-muisti aina jurrissa,

Minulla on jokin omituinen kuulomuisti sitten kai, kun muistan esimerkiksi jonkun kappaleen soidessa helposti, miten sama kappale on soinut esimerkiksi vuosi sitten jollain autoreissulla, ja muistan tarkalleenottaen missä kohtaa matkaa, millainen oli ilma ja muutenkin mitä ympärillä näkyi ja koki sen biisin aikana.
Et kai vaan ollu nussimassa?Herra Manala kirjoitti:Minulla on jokin omituinen kuulomuisti sitten kai, kun muistan esimerkiksi jonkun kappaleen soidessa helposti, miten sama kappale on soinut esimerkiksi vuosi sitten jollain autoreissulla, ja muistan tarkalleenottaen missä kohtaa matkaa, millainen oli ilma ja muutenkin mitä ympärillä näkyi ja koki sen biisin aikana.