Autoilu 2

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Autoilu 2

Viesti Kirjoittaja exPertti »

So Hard kirjoitti:Tulipa mieleen taas edessä ajaneesta Audi A2:sta ekana, että "ruma kuin ranskalainen."
VAG mies jakaa tietouttaan autojen tyylikkyydestä. Loukkaannun syvästi siitä, että koetat edes leikilläsi yhdistää sen helvetillisen laatikon ranskaan.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Autoilu 2

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bluntly kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Suomessa ei karjapuskureita saa nykyään asentaa. Ainoastaan sellaisia lisävalotelineitä.
Mutta käsittääkseni poiskaan ei tarvitse ottaa vanhasta. Näissä myös etuna ettei ole mitään turhaa rikkoutuvaa höpöhöpöelektroniikkaa.
Ei varmaankaan tarvitse pois ottaa, jos ovat olleet luvallisia silloin, kun on otettu käyttöön. Saahan sitä ajaa turvavyöttömillä ja vilkuttomilla autoillakin, jos ko. varusteet eivät ole olleet pakollisia silloin, kun ko. auto on rekisteröity.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Autoilu 2

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Tulipa mieleen taas edessä ajaneesta Audi A2:sta ekana, että "ruma kuin ranskalainen."
VAG mies jakaa tietouttaan autojen tyylikkyydestä. Loukkaannun syvästi siitä, että koetat edes leikilläsi yhdistää sen helvetillisen laatikon ranskaan.
Vaikka kuinka tykkäätkin loukkaantua, niin toistan nyt kuitenkin - en ole merkkiuskollinen. Olen käynyt koeajamassa ostoaikeissa jopa ranskalaisia autoja nuorena miehenä, mutta tulin järkiini.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Autoilu 2

Viesti Kirjoittaja exPertti »

So Hard kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Tulipa mieleen taas edessä ajaneesta Audi A2:sta ekana, että "ruma kuin ranskalainen."
VAG mies jakaa tietouttaan autojen tyylikkyydestä. Loukkaannun syvästi siitä, että koetat edes leikilläsi yhdistää sen helvetillisen laatikon ranskaan.
Vaikka kuinka tykkäätkin loukkaantua, niin toistan nyt kuitenkin - en ole merkkiuskollinen. Olen käynyt koeajamassa ostoaikeissa jopa ranskalaisia autoja nuorena miehenä, mutta tulin järkiini.
Classic french car design
Kuva

Classic german car design
Kuva

*rumpusoolo*
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Autoilu 2

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jos nyt hetkeään väität tuon dildon näköisen tinapurkin olevan missään suhteessa tyylikäs niin olet kyllä vetänyt jotain todella kovaa kamaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Autoilu 2

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Tässä Pertsalle rumpusooloa vuodelta 1961.

Citroën, tuotannossa 1961-78
Kuva

MB, tuotannossa 1959-71
Kuva
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Autoilu 2

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ tuo mersuhan on molemmissa kuvissa sama. Hitlerin vaikutus näkyy molemmissa. :D
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Autoilu 2

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Sun kuvassa W114/115 ja mulla W112. Eli yhtä lailla sama malli, kuin Renault on PSA:N tuote.
Taitaa exPertillä olla joku kepulainen Hitler-tauti? Renault-taudin lisäksi. Joka tapauksessa parantumattomia ovat molemmat, siis kaikki kolme.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Autoilu 2

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ hienoa etten ole ainut ammattiloukkaantuja. Koetin vihjata, että joku on joskus tehnyt mesen perusmuodon ja siinä on pysytty. :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Autoilu 2

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Ensimmäinen, edellisen postauksen, lauseesi antaa ymmärtää aivan muuta. Toinen lauseesi ei kumoa tai muuta ensimmäistä.
Puhu kuin miehelle, äläkä kuten ehkä puhut naise/illesi!11
Enkä muuten luokkaantunut. Mutta ajattelin kirjoittaa jotain muuta kuin perinteisen Poi-jutskan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Autoilu 2

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ "puhu kun miehelle?" LOL Mitä seuraavaksi, huuda mun IP osoitetta?

Hiljennytään hetkeksi kuuntelemaan viisaan miehen sanoja. :D

http://www.worldcarfans.com/11305025724 ... -price-cut
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Autoilu 2

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Bluntly kirjoitti:Jos nyt hetkeään väität tuon dildon näköisen tinapurkin olevan missään suhteessa tyylikäs niin olet kyllä vetänyt jotain todella kovaa kamaa.
Citroen DS oli kyllä aikanaan hyvin edistyksellinen auto, jonka ominaisuudet ja muotoilu on automaailmassa hyvinkin arvostettuja. Wikipedian mukaan: "The DS came in third in the 1999 Car of the Century competition, recognizing the world's most influential auto designs, and was named the most beautiful car of all time by Classic & Sports Car magazine.", joten ei XP ihan yksin näkemyksineen ole.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Autoilu 2

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Aikoinaan vedettiin kamaa ja paljon.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Autoilu 2

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Bluntly kirjoitti:Aikoinaan vedettiin kamaa ja paljon.
vuosi -99 oli erityisen paha vuosi? :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Autoilu 2

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

http://yle.fi/uutiset/nain_moni_ajaa_va ... na/6880326

Suomessa on yhteensä 3 717 autoa jonka merkki on OPEL, Astra (vm. 1996).

Suomessa on 10 044 vanhempaa ja 59 938 uudempaa autoa Opel, Astra kuin sinulla.

Uudellamaalla on 74 895 vanhempaa ja 587 531 uudempaa autoa kuin sinulla merkkiin katsomatta. Uudellamaalla autokannan keskimääräinen käyttöönottovuosi on 2004.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Autoilu 2

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Bluntly kirjoitti:Jos nyt hetkeään väität tuon dildon näköisen tinapurkin olevan missään suhteessa tyylikäs niin olet kyllä vetänyt jotain todella kovaa kamaa.
Eiks sun automaku kulminoidu kutakuinkin tällaiseen huippudesignerien aikaansaamaan muotokieleen?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Autoilu 2

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No tuossa on ylivertainen funkkisplääni ranskisten vettyneisiin patonkeihin nähden.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Autoilu 2

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

http://yle.fi/uutiset/uuden_audin_ostaj ... aa/6880330

Joo-o. Olen mä joskus lasketellut ja kerran olen golfannut.

Jutussa on varmaan totta se, että jos ostaa Skodillacin, niin siitä on vaikea kenenkään sanoa mitään.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Autoilu 2

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Bluntly kirjoitti:No tuossa on ylivertainen funkkisplääni ranskisten vettyneisiin patonkeihin nähden.
Osta Skoda
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Autoilu 2

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Taidankin ostaa Wiesmannin.

Kuva
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Autoilu 2

Viesti Kirjoittaja exPertti »

http://www.autonews.com/article/2013101 ... -september

"Renault's deliveries jumped 22 percent, helped by a 40 percent increase at the Dacia division and a 17 percent Renault brand surge."

Tämä kaikki kun Megane ja Laguna ovat vielä uudistamatta. Tila-autot ja Clio ovat kunnossa ja +17%.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Autoilu 2

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ja Ranskan valtion tuki pomppasi taas ylöspäin. Toki kohta rellun myyntiosuus voi pompata enemmän kun pökötticitikka poistuu markkinoilta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Autoilu 2

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Bluntly kirjoitti:Ja Ranskan valtion tuki pomppasi taas ylöspäin. Toki kohta rellun myyntiosuus voi pompata enemmän kun pökötticitikka poistuu markkinoilta.
Viimeksi Tallinnassa käydessä kiinnitin huomiota Captureitten ilmestymiseen katukuvaan. Hieno pelihän se onkin.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Autoilu 2

Viesti Kirjoittaja exPertti »

En ymmärrä tuota mutinaa muutenkaan opelin omistajalta, jota on saksa tukenut vaikka millä että se lähtisi lentoon.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Autoilu 2

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vastaa Viestiin