Eilen kävin tilaamassa Booky.fi:stä kirjan. Oli aikasVesper kirjoitti:Mä niin tykkään tästä nykyajasta, kun voi chattailla postiin tai vaikka pankkiin. Kätevää!
Nuhainen Torstai
Re: Nuhainen Torstai
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
~Albert Einstein
Mä oon pystynyt hillitsemään suklaamoussenhimoni monta päivää näitä Gattiksen päivityksiä lukemalla.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
So you could run around without them pants.
Kuten edellisen sivun lopun lopullisessa vessasankaruusraportissa kerroin, "se" näyttää todellakin suklaapuurolta. Se ei minua häiritse edes kättä sinne työntää, nimittäin pidän kovasti OBoy kaakaosta kylmään maitoon sotkettuna ja tosi tiuhana seoksena. Nyttemmin olen siirtynyt "Dark"-versioon. Minusta se on parempaa ja kuulemma terveellistäkin. Vaikka ripulipaskalta näyttääkin.exsu kirjoitti:Mä oon pystynyt hillitsemään suklaamoussenhimoni monta päivää näitä Gattiksen päivityksiä lukemalla.
En nyt yhtään ihmettelisi jos olisi posliinikupit menneet sekaisin pariin otteeseen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Posliini kuin posliini.Bluntly kirjoitti:En nyt yhtään ihmettelisi jos olisi posliinikupit menneet sekaisin pariin otteeseen.
Came here for school, graduated to the high life
Menenkäyttämään pideetä! NUUH! puzznuzz! rrrrpppprrrrpppprrr!
Sitten lähen ostamaan murtorautaa Biltemasta 5,99€ oveen, joku oli löysyttänyt ruuveja? Aamulla vetäsin ruuvarilla takas tiukaksi!
PRKL! Mun kanssa ei pelleillä...
Kohta se ruskettuu puhtainkin!
Sitten lähen ostamaan murtorautaa Biltemasta 5,99€ oveen, joku oli löysyttänyt ruuveja? Aamulla vetäsin ruuvarilla takas tiukaksi!
PRKL! Mun kanssa ei pelleillä...
Kohta se ruskettuu puhtainkin!
Pyyhin Netikettiin..
Ei hätää. Käytän 3,5 dl kertakäyttömukeja. Joista tosin kahvia ja kaakaotakin saatan samasta juoda useampaan kertaan ja se vessan tyhjennys... hmmm...exPertti kirjoitti:Posliini kuin posliini.Bluntly kirjoitti:En nyt yhtään ihmettelisi jos olisi posliinikupit menneet sekaisin pariin otteeseen.