Keskiviikon paluu
- Kottarainen
- Kitisijä
Re: Keskiviikon paluu
^^Höh, tuli ekaks mieleen paljon kiinnostavammat käyttötarkoitukset.
Mun mielikuvitus on kyllä ollut muutenkin erityisen likainen viimeaikoina.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Laita se kotona käyttöön, hukkaan se kitinöinnissä menee.Kottarainen kirjoitti:^^Höh, tuli ekaks mieleen paljon kiinnostavammat käyttötarkoitukset.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Minusta Xpert ja ei esteitä liukumiselle kuulostaa parhaalta.So Hard kirjoitti:Liukuesteet jalkoihin vois kans toimia.exsu kirjoitti:Mulla on kaksi 80 cm leveetä runkopatjasänkyä vierekkäin. Nyt ne on jotenkin alkaneet elämään sillain, että siinä on monta kertaa illassa puolen metrin rako välissä. Ajattelin vähän hillitä niiden liikkumista.

Came here for school, graduated to the high life
Edellinen asukas on rynkyttänyt lattiaan niin rumat jäljet, että ajattelin kokeilla tuollaista laminaattiystävällisempää ratkaisua ensin.So Hard kirjoitti:
Liukuesteet jalkoihin vois kans toimia.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
- Kottarainen
- Kitisijä
Mistä päättelet ettei se ole ollut käytössä?So Hard kirjoitti:Laita se kotona käyttöön, hukkaan se kitinöinnissä menee.Kottarainen kirjoitti:^^Höh, tuli ekaks mieleen paljon kiinnostavammat käyttötarkoitukset.
Eikä mun kitinöinti sitäpaitsi kovin hardcorea taida olla ollut koskaan.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Oli aikoinaan tuo ongelma ja nippusiteetkään eivät ratkaisseet ongelmaa koska massa. Sidontaliinat ratkaisivat.exsu kirjoitti:Mulla on kaksi 80 cm leveetä runkopatjasänkyä vierekkäin. Nyt ne on jotenkin alkaneet elämään sillain, että siinä on monta kertaa illassa puolen metrin rako välissä. Ajattelin vähän hillitä niiden liikkumista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kyllä Olivian näköinen nainen voisi vähän HC osastoakin laittaa peliin.Kottarainen kirjoitti:Eikä mun kitinöinti sitäpaitsi kovin hardcorea taida olla ollut koskaan.

Sidontaliinat voisivat ratkaista useitakin ongelmia tuolla osastolla.Bluntly kirjoitti:Oli aikoinaan tuo ongelma ja nippusiteetkään eivät ratkaisseet ongelmaa koska massa. Sidontaliinat ratkaisivat.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Just kun alko kiinnostaaexsu kirjoitti:Mulla on kaksi 80 cm leveetä runkopatjasänkyä vierekkäin. Nyt ne on jotenkin alkaneet elämään sillain, että siinä on monta kertaa illassa puolen metrin rako välissä. Ajattelin vähän hillitä niiden liikkumista.

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Pitää kokeilla tuota, jos nippikset ei pidä. Toistaiseksi ongelmaa ei esiinny nukkuessa, joten voi olla että nuo tyydyttää tän hetkisen tarpeen riittävästi.Bluntly kirjoitti: Oli aikoinaan tuo ongelma ja nippusiteetkään eivät ratkaisseet ongelmaa koska massa. Sidontaliinat ratkaisivat.
Baby, we should hit the south of France
Enhän päätellytkään, hienoa vaan jos on! Itsellä vaan se likaistuminen tapahtuu vain jos ei kauheasti tapahdu muualla kuin mielikuvituksessa. Lähinnä pointti oli se, että kotona harvemmin haittaa jos laittaa sen mielikuvituksen töihin.Kottarainen kirjoitti:Mistä päättelet ettei se ole ollut käytössä?
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Pertti on matkalla kohti vessaa.exsu kirjoitti:Pitää kokeilla tuota, jos nippikset ei pidä. Toistaiseksi ongelmaa ei esiinny nukkuessa, joten voi olla että nuo tyydyttää tän hetkisen tarpeen riittävästi.
Älä nyt vielä masennu, vielä on kysymättä miksi ne niin kamalasti liikkuvat.NuoriDaavid kirjoitti:Just kun alko kiinnostaaexsu kirjoitti:Mulla on kaksi 80 cm leveetä runkopatjasänkyä vierekkäin. Nyt ne on jotenkin alkaneet elämään sillain, että siinä on monta kertaa illassa puolen metrin rako välissä. Ajattelin vähän hillitä niiden liikkumista.
Osuvasti tulin juuri sieltä.So Hard kirjoitti:Pertti on matkalla kohti vessaa.

On se ainakin nopea!exPertti kirjoitti:Osuvasti tulin juuri sieltä.So Hard kirjoitti:Pertti on matkalla kohti vessaa.
Pidin kyllä aseen latingissa, tiedä vielä kenen sängyn jalat tässä pitää kiristää tällä menolla.So Hard kirjoitti:On se ainakin nopea!exPertti kirjoitti:Osuvasti tulin juuri sieltä.So Hard kirjoitti:Pertti on matkalla kohti vessaa.

Voisi harkita myös pieniä puristimia joitten reisien väliin runkopatjan reunalaudat somasti puristuisi, ja toivotaan että xy-pertillä oli vapaa vessa lähellä ettei tarvi papereiten sekaan? Koska jalkojen yhteen nivominen aiheuttaa rasitusta patjan jalkojen väliin ja ne voivat laueta lopullisesti?
Pyyhin Netikettiin..
- Kottarainen
- Kitisijä
Eiku päinvastoin just. Kun on tietty fiilis niin joutuu vähän toppuuttelemaan että pysyy aisoissa ja herran nuhteessa. Nälkä nimittäin kasvaa syödessä.So Hard kirjoitti:Enhän päätellytkään, hienoa vaan jos on! Itsellä vaan se likaistuminen tapahtuu vain jos ei kauheasti tapahdu muualla kuin mielikuvituksessa. Lähinnä pointti oli se, että kotona harvemmin haittaa jos laittaa sen mielikuvituksen töihin.Kottarainen kirjoitti:Mistä päättelet ettei se ole ollut käytössä?
Tuntuu että kuvaat itse pikemmin rakastumista tjsp.
Ei ummarrra, puhuako sina some?Kottarainen kirjoitti:joutuu vähän toppuuttelemaan että pysyy aisoissa ja herran nuhteessa
Eikös Kottarainen koeta sanoa, että hänen suosikkifetissinsä on osoittautunut hänelle niinkin toimivaksi että pitää peräti jarrutella halua toteuttaa sitä ettei täysin lähde mopo keulimaan.
Mikä sitten hänen "kuppi teetänsä" onkaan.
Mikä sitten hänen "kuppi teetänsä" onkaan.
Ei ummarra, sina puhu some?exPertti kirjoitti:pitää peräti jarrutella
Teille pakolaisille on ykai sovelias paikka eli Limbossa olo..
Pyyhin Netikettiin..