Perjantai on perseestä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Pidin lupaavana sitä ettei ND:llä ollut kahta sauvaa. :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ne oli eri kisat. Niissä tarjottiin maalin päästyä suun täydeltä lämmintä puuroa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja saira »

Eilen muutin nykyistä miestäni, tänään kävin hakeen exältäni tytölle uuden sängyn, ku hänen uuteen kämppäänsä se ei mahdu. Pääsin samalla pakkaan exän kai-se-joku-suhde-on-puolison kamoja, ku neitiä laiskoitti eilisten kuvausten jälkeen, ja päätti jäädä exän nykyiseen kämppään lepäileen. Helvetti... Juuri tällä hetkellä voisin taas sanoa pari valittua sanaa neidille jos vastaan sattuis...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ Mikä pakko niitä oli pakata? Olivatko ne sängyn päällä? :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja saira »

^Sunnuntaihin asti exällä tehdä muutto. Pientä sälää vielä pakkaamatta, myöskin neidin vaatteita. Ex on käytännössä pakannu ja muuttanu muun kämpän, neiti käytti kaksi päivää meikkeihinsä ja vaatteisiinsa. Ja kuljetutti suurimman osan exän uuteen kämppään. Ei vaan viitsi jättää exää kuseen, ni autoin hiukan. Ja siis tää muutto uuteen kämppään tehtiin, ku neiti halua muuttaa Hesaan tekeen uraansa. Eihän sitä kämppää Hesassa ole, ku ex ei ole auttanut sitä etsiin eikä neiti saanu aikaiseksi...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ outo kuvio. Olet jotenkin sen oloisessa välikädessä, että jotakin tämän on sinullekin annettava että tämä tekisi järkeä.

Uskaltaakohan tässä edes arvailla mikä on se rakennettava ura?
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja saira »

^No niin, no siis kun ex on myös mun lapsen isä. Ei ole lapsellekaan hyvä jos iskä ei voi hyvin. Ja kun iskällä pohjalla muutenkin masennus, ni tää jatkuva stressi, mitä niillä nyt on molemmilla ollu suhteesta jo pidempään, ei ole tilannetta ainakaan parantanu. Lisäksi ollaan ystäviä edelleen exän kanssa, ja kun sillä ei omaa perhettä enää ole, niin on sit varmaan osittain senkin takia aika läheinen mun perheeni kanssa. Ja niin mä asian näenkin, eli vaikka ei exän kanssa olla yhdessä, niin perheeseen se kuuluu kuitenkin.

Malliksihan tuo aikoo. Tai siis jonkinlainen on jo.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2893
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

^ Kunnon Mahdollistaja.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja saira »

^? Se, että mä autan välillä ja tuen henkisesti ei kai musta tee mahdollistajaa? Sen neidin asenne vaan tuppaa vituttaan aina välillä, siinä missä kyl exällekin avaudun ku tuntuu siltä.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

saira kirjoitti:Malliksihan tuo aikoo. Tai siis jonkinlainen on jo.
Ajattelin esitiedoilla mallia kanssa, tosin ei vaatteet päällä olevaa sellaista. :)

Mutta siis tosiaan ainut pulmahan tuossa on tuo tuollaisen menon mahdollistaminen. Että jos tämä ihminen ei tee hommiansa ja joku hetken päästä tekee hänen hommansa hänen puolestaan niin tekeekö hän ne hommansa seuraavalla kerralla?
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja saira »

^Tällä hetkellä mä vaan toivon et pari tajuais erottaa kamansa ja neiti vois lähteä ihan ite sitä uraansa tekeen. Ja jos kyse oliskin siitä neidistä, ni en olis laittanu tikkua ristiin. Mun mielestä sais kantaa oman vastuunsa asioista, ja hoitaa edes kamansa pois. Mut kun tiedän et exä sitä kämppää kuitenkin puunaa ja joutuu ottaan paskan niskaansa jos muutto ei ole valmis. Ex kun ei osaa sanoa neidille mitään tällaisissa asioissa. Ei, se suhde ei ole terveellä pohjalla...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ Tästähän oli jo puhetta suhdepuolella, että joskus toinen pääsee niin niskan päälle, että on vain hänestä itsestään kiinni miten pahasti tossunsa alle toisen polkee. Ilmeisesti ei ole suuria estoja sen suhteen tällä ihmisellä.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja saira »

^Juu, ei ole. Ja kumpikaan kun ei näe, et jos suhteen aikoo korjata, molempien täytyy tehdä asioita, vaan asiat on aina toisen puolen vikaa. Mä oon sanonu exällenikin, et kun miettii sen ahdistusta ja panikoimista suhteen vuoksi, ja toisen osapuolen käytöstä, ni mä en olis siinä suhteessa kummankaan kanssa, vaan olisin jo aikoja sit pakannu kamani.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2893
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

saira kirjoitti:^? Se, että mä autan välillä ja tuen henkisesti ei kai musta tee mahdollistajaa?
Kyllä tekee.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

saira kirjoitti:^Juu, ei ole. Ja kumpikaan kun ei näe, et jos suhteen aikoo korjata, molempien täytyy tehdä asioita, vaan asiat on aina toisen puolen vikaa. Mä oon sanonu exällenikin, et kun miettii sen ahdistusta ja panikoimista suhteen vuoksi, ja toisen osapuolen käytöstä, ni mä en olis siinä suhteessa kummankaan kanssa, vaan olisin jo aikoja sit pakannu kamani.
Edelleen, oletan että se että yrität jotenkin lisätoiminnalla pitää palikkoja kasassa ei autakaan asiaa. Kai se pitää päästää ihan vituralleen niin tajuavat ettei tämä toimi. Kai se on kuin laastareissa, että kertarepäisy päihittää hivuttamisen.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja saira »

^^Anteeksi, mut meidän perheessä autetaan kyllä muita, mut ei pidetä toista väkisin pystyssä jos toinen ei ite jaloillaan yritä seistä. Sen mäkin oon oppinu jo teiniaikoina... :D Kyl mä kaikkia muitakin kuuntelen jos jollain on paska fiilis. Näin mun mielestä ystäville pitääkin olla.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja saira »

exPertti kirjoitti:
saira kirjoitti:^Juu, ei ole. Ja kumpikaan kun ei näe, et jos suhteen aikoo korjata, molempien täytyy tehdä asioita, vaan asiat on aina toisen puolen vikaa. Mä oon sanonu exällenikin, et kun miettii sen ahdistusta ja panikoimista suhteen vuoksi, ja toisen osapuolen käytöstä, ni mä en olis siinä suhteessa kummankaan kanssa, vaan olisin jo aikoja sit pakannu kamani.
Edelleen, oletan että se että yrität jotenkin lisätoiminnalla pitää palikkoja kasassa ei autakaan asiaa. Kai se pitää päästää ihan vituralleen niin tajuavat ettei tämä toimi. Kai se on kuin laastareissa, että kertarepäisy päihittää hivuttamisen.
Viturallaan se on ollu jo hetken aikaa. Enkä mä ole ainoa, joka on sanonu ettei toi kannata enää. Se on vaan niistä kahdesta kiinni, ku jotenkin (masokistisesti) siinä suhteessaan pysyvät. Ja siis vaikka eräässäkin haastattelussa tms neiti selitti kuinka on meidän muksulle ku isosisko, ni ei ole siskoa hetkeen näkyny. Lähtee kämpiltä kun muksu menee isälleen, ja tulee korkeintaan nukkumaan kämppään muksun siellä ollessa, ja jopa yhdellä kerralla kielsi muksua käymästä yksin jääkaapilla maitoa ottamassa yms. Ja kun mun mielestä lapsen ja vanhemman suhde on todella tärkeä asia, ni senkään vuoksi en paljoa lippuja sen suhteen vuoksi heiluttele... Eniten tilanne vituttaa muksun puolesta, se ku ihailee äitipuoltaan ja ikävöi isäänsä.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ Jotkut ihmiset mieluummin roikkuvat huonossa suhteessa kuin yrittävät yksin. Ehkä tilanne ratkeaa kun jompi kumpi löytää jonkin toisen johon ripustautua.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja saira »

^Sitä odotellessa... Tai siis sitä eroa mä odottelin jo ku exä etsi uuden kämpän itelleen, mut täytyy alkaa odotteleen tota... :D
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2893
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

saira kirjoitti:^^Anteeksi, mut...
Kuulostaa silti aika lähikseltä.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja saira »

^En mä sinne sitä muuttoa olis menny tekeen edes ton vertaa jos mä en olis hakenu sieltä muksulle sänkyä. Ja siis ymmärrän exää siinä mielessä, et kun sai samassa pakussa kamoja pois sieltä vanhalta kämpältä, ni tottakai se kannatti käyttää. Eikä tässä mitään, ei mua vituttaiskaan jos mä en tietäis et se neiti jäi sinne uudelle kämpälle loikoileen ku muut lähti erinäisiä kamoja hakeen. Reilua olis ollu, et se olis tullu mukaan hoitaan omaa muuttoa eikä olettais et exä hoitaa kaiken siivousta myöten.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 1611
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja KKK »

NuoriDaavid kirjoitti:^^ Mä en oikein osaa ymmärtää tuota, että ajetaan mopolla huvin vuoksi iso ympyrä, mutta ei mun tarvitsekaan ymmärtää :)
KÄvin mä nähtävyyksiäkin katsomassa.
Moottoripyörällä liike on tärkeämpi kuin päämäärä.

Sen verran viikon sooloilusta syntyi mökkihöperyyttä, että tänään vedin hirveät kilarit navigaattorille. Huusin ja haukuin sitä varmaan pari minuuttia aivan täysillä - lyönyt olisin jos olis ollu lyötävissä. Tämä kaikki siis umpipotta päässä liilenneympyrässä sekoillessa...
Amazing shit happens!
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja McJanne »

NuoriDaavid kirjoitti:Näin 130%:na maallikkona, eikö olisi helpointa pärjätä tuolla 71:ssä??
Ei tällä iällä ja näillä taidoilla pärjätä missään (arvokisoissa) ennen kun aikaisintaan veteraanisarjoissa (40+, 50+ ja 60+ vuosikkaiden). Hauskinta on kyllä elefanttisarjassa kirkkaasti, siis jos ei käy huono tuuri ja kolise kovasti. Olin sentään puolivälierässä tuollaki alipossusarjassa.

Lisäksi pitää sitten huomioida, että -71 ja -78kg sarjoissa on aina ollut eniten osallistujia, joten jos mitaleja halajaa niin pitkä on tie. Kultaa Pohjois-Koreassa olisi muistaakseni saanu kahdeksan kierroksen rypistelyllä.

Teoreettisesti paras sarja, noin ulottuman ja sitä kautta pärjäämisen puolesta, alle 64kg tai miksei hyttyssarjakin, olikohan -55kg, mutta, noh, järki käteen nyt tässäkin.
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja MrM »

McJanne kirjoitti:Toisaalta vähättelen - rehellisyys tässä kuulostaisi leuhkalta
No kerta se olisi ensimmäinenkin!
McJanne kirjoitti:2013 passasin kaikki kisat ulkomailla, suomessa ei vieläkään vastusta :C
Mikä estää noutamasta helpot pokaalit hyllyyn? Niin mäkin oon tehnyt, kivaa!
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Re: Perjantai on perseestä

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Manaaja kirjoitti:Mikä estää noutamasta helpot pokaalit hyllyyn? Niin mäkin oon tehnyt, kivaa!
Onhan se, mikään ei oo niin hauskaa kun lapsen lyöminen luvalla. Mut yleensä oon ollunna dumarina, edellisessä SM-liigassa moniottelin kyllä uusissakin osa-alueissa, voitte kuvitella mielessänne miltä näyttää sparriin erikoistunut läski tekemässä liikesarjaa, hyppypotkumurskauksia ja telinemurskauksia (pitkien ja laihojen erikoisaluetta ne) :D

Noissa kahdessa jäljemmässä oli kyllä isosti vastusta, neljänneksi jäin molemmssa :C
Kirjoitan tätä alasti
Vastaa Viestiin