Ihmissuhdepaskanjauhantaketju
Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju
Jotenkin ketjun viime käänteistä tulee mieleen madtvn 'lowered expectations dating agency' ja miksei ronkelit runkkaakin.
Arvattavaa on, että jokaiselle kannen tuskaansa kiljuvalle vakalle omansa löytyisi.
Arvattavaa on, että jokaiselle kannen tuskaansa kiljuvalle vakalle omansa löytyisi.
Came here for school, graduated to the high life
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
^ Minä olen kyllä ihan varma, että se nuori viriili adonis kuitenkin tiesi sinun kytistelevän siellä kaapin oven takana.
^ Oe noes. Ahdistelua.Suvinen kirjoitti:Ei takuuvarmasti huomannut, olin sen verran piilossa - tai jos huomasi niin siinä vaiheessa kun oli jo pois menossa. Se on ujo poika, semmoinen nuori ja punasteleva, jota on kiva kiusata
Vaihda sukupuolet ja saat aikaiseksi kohta Iltalehti-uutisen
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
En tullut ajatelleeksi, mutta kyllähän tuossa kerrotun perusteella tuommoinen vaara on..huima kirjoitti:^ Oe noes. Ahdistelua.Suvinen kirjoitti:Ei takuuvarmasti huomannut, olin sen verran piilossa - tai jos huomasi niin siinä vaiheessa kun oli jo pois menossa. Se on ujo poika, semmoinen nuori ja punasteleva, jota on kiva kiusata
Vaihda sukupuolet ja saat aikaiseksi kohta Iltalehti-uutisen
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
-
- Kitisijä
Jos poika pelästyy tissejä, se on pojan oma vika.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
No ei se aivan noin yksinkertaista ole. Jos ajatellaan, että kesäharjoittelija olisi 18v tyttö ja vanhempi kollega olisi mies, niin ajattelisitko automaattisesti samoin? Ja nythän on kyse tästä; "Se on ujo poika, semmoinen nuori ja punasteleva, jota on kiva kiusata"Ylermi Ylihankala kirjoitti:Jos poika pelästyy tissejä, se on pojan oma vika.
En minä tässä ole Suvista käräjille viemässä. Mietin vain näitä rooleja.
Mun mielestä näitä on hyvä miettiä! Mulla vakiintui jossain kohtaa esimiehenä toimiessa tavaksi puhua meidän Helsingin toimiston työntekijöistä "helsinginpoikina". Ovat ehkä 2-3 vuotta nuorempia kuin minä. Sitten tajusin, että suurena (työelämässä tapahtuvan) tytöttelyn vastustajana teen ihan tasan samaa. Pyysin anteeksi ja lopetin.NuoriDaavid kirjoitti: En minä tässä ole Suvista käräjille viemässä. Mietin vain näitä rooleja.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
So you could run around without them pants.
-
- Kitisijä
Näkisin, että pojalle on päivän piristys nähdä suviskan hölskyttimet. Toki hän voi olla homo, valmiiksi traumatisoitunut tai mitä tahansa.
^ Minua on naisten taholta ahdisteltu töissä ja se ihan oikeasti oli ahdistavaa. Ja se ei rajoittunut työaikaan, sekava tapaus.
Eli ei tosiaan vaadi homoa ahdistumiseen. Tietty ymmärrän ajatuksesi, että suoraviivaisesti ajatellen keskiverto mies takuulla ei pahasti ahdistuisi jos näkisi Suvisen vähissä vaatteissa. Mutta jospa hän on vaikka juuri löytänyt oman hanipöönsä tai jotain.
Ja onhan taas tosiaan rooleja ajatellen jos vaikka Ylle sattuisit töihin tullessasi löytämään homoseksuaalin pomosi vähissä vaatteissa keimailemassa pukukaappisi vieressä... Katsotaanpas nyt sitä sinun positiotasi tässä...
Eli ei tosiaan vaadi homoa ahdistumiseen. Tietty ymmärrän ajatuksesi, että suoraviivaisesti ajatellen keskiverto mies takuulla ei pahasti ahdistuisi jos näkisi Suvisen vähissä vaatteissa. Mutta jospa hän on vaikka juuri löytänyt oman hanipöönsä tai jotain.
Ja onhan taas tosiaan rooleja ajatellen jos vaikka Ylle sattuisit töihin tullessasi löytämään homoseksuaalin pomosi vähissä vaatteissa keimailemassa pukukaappisi vieressä... Katsotaanpas nyt sitä sinun positiotasi tässä...
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Onko nyt lukihäiriö iskenyt? Pyydän lukemaan 27.06.2013 8:46 viestini uudelleen.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Näkisin, että pojalle on päivän piristys nähdä suviskan hölskyttimet. Toki hän voi olla homo, valmiiksi traumatisoitunut tai mitä tahansa.
Puhe ei ole pukukaappikeissistä vaan punastumista aiheuttavasta kiusaamisesta.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 27.06.2013 9:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kaipaisin pientä työpaikka-ahdistelua. Tosin ensin pitäisi vaihtaa työpaikkaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Pitää varoa mitä toivoo, juu. Sen voi vielä saadakin ja taho ei ehkä olekaan toivottu.Bluntly kirjoitti:Kaipaisin pientä työpaikka-ahdistelua. Tosin ensin pitäisi vaihtaa työpaikkaa.
Ei tässä ole varaa olla turhan nirso.
-
- Kitisijä
Onko itselläsi, lälläslää nönnönnöö. Suvinen ei maininnut viesteissään kiusanneensa tässä keississä poikaa, vaan kyseessä oli sattuma kohtaaminen. En vaan näe suviskan viesteissä seksuaalista häirintää, en millään. Puhun siis tästä keissistä, itse taisit puhua yleisellä tasolla.NuoriDaavid kirjoitti:Onko nyt lukihäiriö iskenyt? Pyydän lukemaan 27.06.2013 8:46 viestini uudelleen.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Näkisin, että pojalle on päivän piristys nähdä suviskan hölskyttimet. Toki hän voi olla homo, valmiiksi traumatisoitunut tai mitä tahansa.
Puhe ei ole pukukaappikeissistä vaan punastumista aiheuttavasta kiusaamisesta.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Juuri näin. Ei kait kukaan voi väittää, että pukukaapilla tapahtuva vaatteiden vaihto olisi häirintää. Pojan oma vika, jos rynnii sinne koputtamatta. Kyse oli tosiaan punastumista aiheuttavasta kiusaamisesta.Ylermi Ylihankala kirjoitti:. Puhun siis tästä keissistä, itse taisit puhua yleisellä tasolla.
Sitten suositan jättämään yhden rampauttavan treenin väliin ja menemään siideriladyjä moikkaamaan.Bluntly kirjoitti:Ei tässä ole varaa olla turhan nirso.
Sanot vaan, että en ehkä näytä Mel Gibsonilta, mutta nuolen kuin lassie.Bluntly kirjoitti:Käskystä!
En ajatellut sortua perttimäisyyksiin.
^ Hauskaa täällä perttilässä on suurimman osan ajasta.
We all float down here.
We all float down here.
- Riemumieli
- Kitisijä
Kun mies ahdistelee, se on miehen vika. Kun nainen ahdistelee, se on miehen vika. Ihme paskaa.
Paras päivä ikinä.
^ kyllähän sen tietää, että tämä palsta perustuu väärinymmärrykselle joka muuttuu nopeasti palstatotuudeksi, mutta aina sen nopeus jaksaa yllättää.
Ihastuttava kesäpoika -> työpaikkajutut yleisellä tasolla voivat joskus olla arveluttavia -> olet ahdistelija.
Ihastuttava kesäpoika -> työpaikkajutut yleisellä tasolla voivat joskus olla arveluttavia -> olet ahdistelija.
eh? Häirintää ja häirintää, mutta kyllä mä vähän moraalisesti kyseenalaisena pitäisin, jos Gattaca työllistymiskurssinsa pukuhuoneessa menisi salaa pimeään nurkkaan hiljaisesti katselemaan kun nuoret tytöt tulevat samaan tilaan pahaa aavistamatta vaihtamaan vaatteitaan sen sijaan, että hienotunteisesti vaikka yskäisisi ilmoittaakseen läsnäolonsa.NuoriDaavid kirjoitti:Ei kait kukaan voi väittää, että pukukaapilla tapahtuva vaatteiden vaihto olisi häirintää.
Disclaimer: En usko, että Suvinen on oikeasti tehnyt mitään moitittavaa, ja lisäksi pidän yleisesti ottaen hyvin epäonnistuneita näitä mukaoivaltavia juttuja, joissa kysytään, että mitäs jos jossain tilanteessa sukupuolet olisivatkin olleet toisinpäin - koko häirintäjutun ydin kun on nimenomaan siinä, että yhteiskunnallisessa valtarakenteessa, historiassa ja merkityskentässä tilanne nimenomaan ei ole sukupuolten suhteen symmetrinen, joten sukupuolten päittäin vaihtaminen jossain tilanteessa nimenomaan ei tuota vertailukelpoista analogiaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Turha tässä(kään) on vedota neekeriorjuuteen ja orjalaivojen tervaan. Nyt on nyt ja joskus oli joskus. Mun mielestäni lain tulee olla sukupuolineutraali.urpiainen kirjoitti: koko häirintäjutun ydin kun on nimenomaan siinä, että yhteiskunnallisessa valtarakenteessa, historiassa ja merkityskentässä tilanne nimenomaan ei ole sukupuolten suhteen symmetrinen, joten sukupuolten päittäin vaihtaminen jossain tilanteessa nimenomaan ei tuota vertailukelpoista analogiaa.