Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti: Enkä ymmärrä miten ihmeessä tämä taipuisi ikärasisimiksi.
Kukas täällä on sellaista sanonut?
BW
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti:Nuorekas on sana, jonka käyttäminen on varma merkki ikäkriisistä.
No, babyface kuulostaa vielä pahemmalta.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti: Enkä ymmärrä miten ihmeessä tämä taipuisi ikärasisimiksi.
Kukas täällä on sellaista sanonut?
BW
:sir:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: No, babyface kuulostaa vielä pahemmalta.
No nuohan on ihan eri asioita! Babyface on useimmiten hyvien geenien ja elämäntapojen yhdistelmä, nuorekas kuulostaa purkkirusketukselta, "räväkältä" hiustyyliltä ja nuorisolaisvaatteilta aikuisella.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti: Enkä ymmärrä miten ihmeessä tämä taipuisi ikärasisimiksi.
Kukas täällä on sellaista sanonut?
BW
Ei tämä mun kommenttini erityisesti Ylermille ollut tarkoitettu vaan oli kommentti yleisemmästä linjasta mukaan lukien tuon ketä sitten panisit -ketjun.Halusin hiukan provosoida keskustelua asiasta.

Itse asiassa olen tehnyt samanlaisia havaintoja kuin Ylermikin. Ihmiset on erilaisia eikä kaikki vaan välitä huolhtia kunnostaa, hoikkuudestaan ym.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

BrianW kirjoitti: Ihmiset on erilaisia eikä kaikki vaan välitä huolhtia kunnostaa, hoikkuudestaan ym.
Tai kykene. On varmasti sellaisia elämäntilanteita, joissa on tärkeämpiäkin prioriteetteja kuin oma peilikuva, ja jotkut vaan pullahtavat helpommin kuin toiset.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ikääntyessähän varsinainen dilemma on siinä, että ne, jotka eivät huolehdi itsestään, ovat aika suuressa riskissä keski-ikäistyä aika hämmentäviksi sediksi ja tädeiksi kiihtyvällä tahdilla, kun taas itsestään huolehtivat tuppaavat vähän turhan usein ilmentämään sellaista vähän luotaantyötävän itsekeskeistä ja (urheilu)suorituspainotteista elämäntyyliä, johon liittyvät vapaa-ajan harrastukset eivät ehkä ole sieltä älyllisesti mielenkiintoisimmasta päästä. Aivottoman narsistisen ulkonäkökeskeisyyden Skyllan ja rupsahtamisen Kharybdiksen välistä onnistuneesti seilaaminen onnistuu vain harvoilta.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:Ikääntyessähän varsinainen dilemma on siinä, että ne, jotka eivät huolehdi itsestään, ovat aika suuressa riskissä keski-ikäistyä aika hämmentäviksi sediksi ja tädeiksi kiihtyvällä tahdilla, kun taas itsestään huolehtivat tuppaavat vähän turhan usein ilmentämään sellaista vähän luotaantyötävän itsekeskeistä ja (urheilu)suorituspainotteista elämäntyyliä, johon liittyvät vapaa-ajan harrastukset eivät ehkä ole sieltä älyllisesti mielenkiintoisimmasta päästä. Aivottoman narsistisen ulkonäkökeskeisyyden Skyllan ja rupsahtamisen Kharybdiksen välistä onnistuneesti seilaaminen onnistuu vain harvoilta.
Taitaa olla niin, että se onnistuminen määritetään sen mukaan, missä havainnotsija itse sijaitsee. Vertaa; potilas ei käytä liikaa alkoholia, jos ei juo enempää kuin lääkäri.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:Taitaa olla niin, että se onnistuminen määritetään sen mukaan, missä havainnotsija itse sijaitsee. Vertaa; potilas ei käytä liikaa alkoholia, jos ei juo enempää kuin lääkäri.
Mä ajattelisin, että onnistumisen määrittäminen riippuu (tietysti) havainnoijan arvomaailmasta, mutta ei välttämättä kovin suoraan havainnoijan omasta asemasta: havainnoija voi sijaita aika kaukana omasta ideaalistaan ja arvioida ikään kuin sekä muiden onnistumista että omaa onnistumistaan suhteessa tähän omaan ideaaliin, ei suhteessa omaan tosiasialliseen sijaintiin. Muutenhan oman onnistumisen itsearviointi tuottaisi aina tulokseksi, että oma onnistuminen on ollut täydellistä. Harvalla kai niin vahva/epärealistinen omakuva on. Toki kuitenkin oma sijainti riippuu varmaan tosiasiassa paljon (riippuen onnistumisen asteesta) siitä, missä omien arvostusten mukainen ideaalitilanne ja tavoite on.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exsu kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti: No, babyface kuulostaa vielä pahemmalta.
No nuohan on ihan eri asioita! Babyface on useimmiten hyvien geenien ja elämäntapojen yhdistelmä, nuorekas kuulostaa purkkirusketukselta, "räväkältä" hiustyyliltä ja nuorisolaisvaatteilta aikuisella.
Myönnän. Kirjoitan palstalle lähes aina lapsenhoidon lomassa ja tuo nuorekas oli yksi sanoista, jotka voisin vaihtaa myöhemmin asiaa tarkemmin pohdittuani. Olen lähinnä kasvoista nuoremman näköinen, pukeutumiseni ei sinänsä ole erityisen ali-ikäistä.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Tämä keskustelu ihmetyttää tällaista kunnostaan huolta pitävää nuorekasta babyfeissiä. :lol:
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:Tämä keskustelu ihmetyttää tällaista kunnostaan huolta pitävää nuorekasta babyfeissiä. :lol:
Kontrollikysymys: kuka on Tasavallan Presidentti?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1661
Liittynyt: 17.01.2011 19:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Nergal »

^Kekkonen.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mä en muuten arvota nuorekasta silleen epätoivoiseksi yritykseksi säilyä teininä, yksi merkki henkisestä keski-ikäistymisestä. Äitini on nuorekas seiskakybänen. Ehkä tuohonkin vaikuttaa enempi yleinen aktiivisuus ja harrastuneisuus. Se ei ole hoikka eikä pukeudu teinixisti.

Urpsun kanssa olen eri mieltä siinä, etteikö kultaista keskitietä löydy älyllisen ja fyysisen treenauksen suhteen. Toisilla se vaan painottuu kovasti jompaan kumpaan, mutta yhtä useasti terve mieli sijaitsee terveessä ruumiissa. Nykytutkimuksen valossa entistä vahvemmin näin.
Prepare for the worstest.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1661
Liittynyt: 17.01.2011 19:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Voi sairasmieli asua terveessä ruumiissa.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nergal kirjoitti:Voi sairasmieli asua terveessä ruumiissa.
:D
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja huima »

^Missäs sitten riemumieli?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

nowaysis kirjoitti:Urpsun kanssa olen eri mieltä siinä, etteikö kultaista keskitietä löydy älyllisen ja fyysisen treenauksen suhteen.
Päh, ehämmä sanonut ettei sitä voisi löytyä, vaan pikemminkin koetin ei-niin-hienovaraisesti antaa ymmärtää varsinaisesti niin väittämättä, että itse muka olisin erityisen hämmästyttävän oiva esimerkki tällaisesta uomo universalesta, joka ah-niin-harvinaista harvinaista keskitietä uljaana kulkee! Pieleen meni tämäkin itsekorostusyritys!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Urpsun kanssa olen eri mieltä siinä, etteikö kultaista keskitietä löydy älyllisen ja fyysisen treenauksen suhteen.
Päh, ehämmä sanonut ettei sitä voisi löytyä, vaan pikemminkin koetin ei-niin-hienovaraisesti antaa ymmärtää varsinaisesti niin väittämättä, että itse muka olisin erityisen hämmästyttävän oiva esimerkki tällaisesta uomo universalesta, joka ah-niin-harvinaista harvinaista keskitietä uljaana kulkee! Pieleen meni tämäkin itsekorostusyritys!
:pics:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti: :pics:
Väärä viesti! Sun varmaan piti postata tämä hymiö tuonne.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exPertti »

NuoriDaavid kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Tämä keskustelu ihmetyttää tällaista kunnostaan huolta pitävää nuorekasta babyfeissiä. :lol:
Kontrollikysymys: kuka on Tasavallan Presidentti?
Eisenhower.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Minusta seksuaalista- ja ikäsyrjintää on kaikki sellainen, jossa minua ei pidetä kaikenlaisien hottisten mielestä täydellisenä miehenä.

Näin olen asian järkeillyt. :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:Minusta seksuaalista- ja ikäsyrjintää on kaikki sellainen, jossa minua ei pidetä kaikenlaisien hottisten mielestä täydellisenä miehenä.

Näin olen asian järkeillyt. :)
Ilmankos olet aina niin sorsitun oloinen.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ Touché. :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

huima kirjoitti:^Missäs sitten riemumieli?
Vastaus löytynee, kun syötät kaikki riemumielen postaukset siihen ohjelmaan joka laskee niissä useimmin esiintynet sanat. Spesifi fyysinen lokaatio, joka tuskin tulee kenellekään yllätyksenä. :tymä:
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin