Perkeleen Perjantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

:lollero:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

BrianW kirjoitti: Herra Blun tapauksessa vielä tuntuu oudolta se että muistaakseni valittelee naisseuran puutetta mutta sitten menee mieluummin rääkkäämään itsensä kipeäksi kun sensijaan tekisi kohtuudella ja sitten lähtisi kauniiseen kesään ja iltaelämään hankkimaan seuraa.
Eli siis menisinkö terassille katsomaan kaljaa kittaavia tukiaisia vai salille vähä- ja tiukkapukuisia kyykkääviä naaraita, valinta on taas helppo.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Bluntly kirjoitti:Eli siis menisinkö terassille katsomaan kaljaa kittaavia tukiaisia vai salille vähä- ja tiukkapukuisia kyykkääviä naaraita, valinta on taas helppo.
Hyvä asenne naisia kohtaan, eiköhän tällä poikuus41 palkinto vielä saada.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja exsu »

Bluntly kirjoitti: Eli siis menisinkö terassille katsomaan kaljaa kittaavia tukiaisia vai salille vähä- ja tiukkapukuisia kyykkääviä naaraita, valinta on taas helppo.
Sulla on väärät terdet! Pitäis olla tietty siellä missä on kaljaa kittaavia vähä- ja tiukkapukuisia naaraita sen kyykkäämisen jälkeen!
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
disasterpiece
Elämätön Kitisijä
Viestit: 282
Liittynyt: 17.01.2013 12:29

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja disasterpiece »

Vagabondo kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Nowa, sun jutuista paistaa läpi, ettet ole koskaan reenannut kovaa. Sekin muuten vaatii reeniä, siis että saa itsestään paljon irti. Kyllä maven tai kyykyn jälkeen, jos se tehdään aikuisten oikeasti kovaa, tulee ja pitääkin tulla paikat kipeiksi ainakin kahdeksi päiväksi. Ja vielä niin, ettei oikein pysty kunnolla liikkumaan. Esmes kovan kinttureenin jälkeen jalat ovat lohduttoman voimattamat ja levottomat, autolla-ajo ei ole suositeltavaa. Lihaskipua ei voi poistaa kuin ravinnolla ja levolla, venyttelystä ei apua ole.
Mä oon nyt eri mieltä. Jos lihakset tulee voimatreenin jälkeen pariksi päiväksi kipeiksi, niin se tarkoittaa, ettei peruskuntotreeni ennen voimakauden aloitusta ole ollut riittävä.
Mä oon kaikkien kanssa eri mieltä. Teen esim. mavea melko kevyillä painoilla kun kotisetin kaikki kiekot yhteensä on varmaan viideososa siitä millä joku bluntly tekee. Eli teen aika pitkiä sarjoja joka mulla heti reenin jälkeen ei tunnu missään, mutta seuraavana ja sitä seuraavana päivänä on perse ja takareidet kipeinä. Joskus seuraavana aamuna ei meinaa sängystä ylös päästä, mutta tosiaan reenin jälkeen heti ei tunnu juur mitään. Pyöräilemällä sitävastoin saan kyllä reidet niin kipeiksi, että kävely on vaikeaa hetkeen, mutta toi kai johtuu sitten hapoista?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kuva
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja masa »

exsu kirjoitti: Pitäis olla tietty siellä missä on kaljaa kittaavia vähä- ja tiukkapukuisia naaraita sen kyykkäämisen jälkeen!
Kuka niissä pissimestoissa jaksaa juosta. Tulee ihan pedarifiilikset siitä kuolaamisesta.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kuva
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja exPertti »

masa kirjoitti:Kuka niissä pissimestoissa jaksaa juosta. Tulee ihan pedarifiilikset siitä kuolaamisesta.
Kuva
Came here for school, graduated to the high life
masa

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja masa »

Kyl Tommy sais nuorta lihaa jos vain haluis!
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:Mä oon nyt eri mieltä. Jos lihakset tulee voimatreenin jälkeen pariksi päiväksi kipeiksi, niin se tarkoittaa, ettei peruskuntotreeni ennen voimakauden aloitusta ole ollut riittävä.
Hyvä yri, muttei kuitenkaan. Ei se maailman paraskaan peruskuntoreeni, mitä sillä nyt edes tässä tarkoitetaankaan, pelasta lihaskivulta. Lihaskipu on merkki kehittävästä reenistä, se on luonnollinen osa reenausta. Bluntlyn puhuessa kyykky vai maveko se oli, on lihaskipu kovan reenin jälkeen lihasten suuresta koosta johtuen vielä huomattavasti kovempi ja arkea haittaavampi.
Lihaskipu on lähinnä merkki huonosta treeniohjelmasta. Eikä isot lihakset tule sen kummemmin kipeäksi kuin pienemmätkään, joten väärässä olet siinäkin.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ai Ylle, tekis mieli vähän ojentaa. Etten ole treenannut kovaa? Mitäpäs jos sanon, että olen. Kuinka tietoinen olet mun taustoista esmes häh? Ja tiedän kyllä, että jalat tärrää ja on hankala kävellä bussille se 400m, jos tekee oikein kovaa uuh ja on ihan puhki. Ja parhaiten tuon saa ohi sillä, että jatkaa jumppailua vaikka vähän alussa vastustaiskin. Ja syö kunnolla.

Lihaskipuihin ei auta venyttely, nyt jäbä mitä vattua sä jauhat, oikeesti? Voihan toki teillä toimia kropat ihan eri tavalla, enkä voi sanoa miten teidän aineenvaihdunnat vaikuttaa siihen, voitte myös linkata kaikkea mitä ette osaa kertoa omin sanoin. Voi myös olla, että on nivelet paskassa kunnossa ja kaikkea muuta, mikä vaikeuttaa palautumista. En minä sano, ettei se sais sattua, vaan kohtuus kaikessa.
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Onko teistä miehistä yksikään käynyt esimerkiksi kunnon venyttelytunnilla koskaan? Tai teettekö mitään oikeasti tehoavia venytyksiä?
Prepare for the worstest.
masa

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja masa »

Vagabondo kirjoitti: Lihaskipu on lähinnä merkki huonosta treeniohjelmasta. Eikä isot lihakset tule sen kummemmin kipeäksi kuin pienemmätkään, joten väärässä olet siinäkin.

Romutit juuri huippubodareitten treenit.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mulla ja Vagiksella on kuitenkin urheilutausta, kyl me tiedetään todnäk paremmin :ohyeah:
Prepare for the worstest.
masa

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja masa »

nowaysis kirjoitti:Mulla ja Vagiksella on kuitenkin urheilutausta, kyl me tiedetään todnäk paremmin :ohyeah:
Joo, kyllä sen huomaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

:D
Prepare for the worstest.
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

masa kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti: Lihaskipu on lähinnä merkki huonosta treeniohjelmasta.
Romutit juuri huippubodareitten treenit.
Juu, en oikein arvostakaan niiden toimintaa.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

nowaysis kirjoitti:Onko teistä miehistä yksikään käynyt esimerkiksi kunnon venyttelytunnilla koskaan? Tai teettekö mitään oikeasti tehoavia venytyksiä?
Venyttely EI auta lihaskipuun.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

On tämä ihme palsta. Ikänsä reenanneena ja alan lehtiä lukeneena totean, että täällä kumotaan ihan perusjuttuja.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
masa

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:On tämä ihme palsta. Ikänsä reenanneena ja alan lehtiä lukeneena totean, että täällä kumotaan ihan perusjuttuja.
Jep.


Odotan Manaajan saapumista paikalle. Tuttuun tyyliinsä hän pitänee vastarannan kiiskille puhelinluettelon paksuisen luennon.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Miten voit väittää ettei (lämppäys+) venyttely suorituksen jälkeen auta jo syntyneeseen lihaskipuun? Sulla ei auta, mulla auttaa, ja monella muullakin. Lihas saa happea, veri kiertää jne jne. Kerrotko ihan omasta kokemuksesta, ettei auta? En tarvi mitään linkkejä, niitä löytää varmaan ihan jokaisen väittämän tueksi kun etsii. Mulle tuo väittämä on sama kun sanois ettei nälkä lähde syömällä. Jos syöt yhden rusinan, ei varmasti lähdekään.

Voin hei antaa hyviä vinkkejä, siis ihan oikeesti! Voitte siis testata ja arvioida lihaskipua asteikolla 1-10 ennen ja jälkeen lämppäyksen ja venyttelyn.
Prepare for the worstest.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

nowaysis kirjoitti:Mulla ja Vagiksella on kuitenkin urheilutausta, kyl me tiedetään todnäk paremmin :ohyeah:
Oletko urheilulajiasi varten harjoitellut lyhytkestoista MAKSIMIvoimaa eli kaiken harjoituksen tähtäimenä mahdollisimman raskaan esineen nostaminen kerran?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Maksimaalista ponnistusvoimaa, kyllä.

Keskustelu siirtyi jo lihaskivun selättämiseen ;)
Prepare for the worstest.
Avatar
disasterpiece
Elämätön Kitisijä
Viestit: 282
Liittynyt: 17.01.2013 12:29

Re: Perkeleen Perjantai!

Viesti Kirjoittaja disasterpiece »

Itsellä toi masan toteamus "jos meinaa kehittyä, on pakko saada lihaksetkin niin kipeäksi että jalat ei meinaa kantaa." tökkäsi lähinnä. Lyhyemmillä sarjoilla ja kivuliaammalla ähräämisellä lihakset kasvavat toki nopeammin, mutta kyllähän ne lihakset kasvavat hillitymmälläkin meiningillä, jolloin reenien jälkeen pystyy kuitenkin kävelemään normisti.
Vastaa Viestiin