Sulla on hyvin asiat muistissa. Melkosta!So Hard kirjoitti:Me ollaan saatu uusi Nuori Vihainen Mies. Enää sitä ei pelkästään harmita työaikakirjoittelu, vaan myös paneminen, panemattomuus, sheivaaminen, sheivaamattomuus jne.NuoriDaavid kirjoitti:Mitä sä nyt höpäjät?
Tuesday, Pure and simple
- Diddley Bow
- Kitisijä
Re: Tuesday, Pure and simple
Who says you need to buy a guitar?
Kummalliset asiat jäävät hyvin mieleen.Diddley Bow kirjoitti:Sulla on hyvin asiat muistissa. Melkosta!So Hard kirjoitti:Me ollaan saatu uusi Nuori Vihainen Mies. Enää sitä ei pelkästään harmita työaikakirjoittelu, vaan myös paneminen, panemattomuus, sheivaaminen, sheivaamattomuus jne.NuoriDaavid kirjoitti:Mitä sä nyt höpäjät?
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
- Diddley Bow
- Kitisijä
Mäkin tykkään sellasesta tasasesta suorasta moottoritiestä, missä ei ole pompun pomppua. Ja sitten jos on, niin muistan ne.
Lupasin olla kiltisti tänään!!
Lupasin olla kiltisti tänään!!
Kuka täällä taas shelliä kuivaa?
Came here for school, graduated to the high life
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Eikö nuo shell-keskustelut kuuluisi tuonne nörtteilyyn?exPertti kirjoitti:Kuka täällä taas shelliä kuivaa?
*ba dum tss*
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Miksi ND ylitti tien?NuoriDaavid kirjoitti:Eikö nuo shell-keskustelut kuuluisi tuonne nörtteilyyn?exPertti kirjoitti:Kuka täällä taas shelliä kuivaa?
*ba dum tss*
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
exPertti kirjoitti:Miksi ND ylitti tien?NuoriDaavid kirjoitti:Eikö nuo shell-keskustelut kuuluisi tuonne nörtteilyyn?exPertti kirjoitti:Kuka täällä taas shelliä kuivaa?
*ba dum tss*

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Koska hänen pippelinsä oli jäänyt kanaan kiinni.NuoriDaavid kirjoitti:exPertti kirjoitti:Miksi ND ylitti tien?NuoriDaavid kirjoitti:
Eikö nuo shell-keskustelut kuuluisi tuonne nörtteilyyn?
*ba dum tss*

(klassinen elokuvaviittaus, kertokaas mistä tämä on?)
Joo, Rhett Butler on sellainen komeljanttari.nowaysis kirjoitti:Tuulen viemää?
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Panssarilaiva Potemkin?
- Miksi sikiö ylitti tien?
- Se oli naulattu kanaan.
I´ll get me coat!
Ja koska ette tietenkään ymmärtäneet niin:
- Se oli naulattu kanaan.
I´ll get me coat!
Ja koska ette tietenkään ymmärtäneet niin:
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Koska Tuulen Viemä mainittu niin:
En spämmää tän enempää mutta... Eka olin että minä vittua ja sitten että ei saatana:
http://www.iltasanomat.fi/tyoelama/art- ... 69106.html
Tässä leffan inspiroivaa alkupuolta.NuoriDaavid kirjoitti:Panssarilaiva Potemkin?
- Diddley Bow
- Kitisijä
Hei teillä on enää kolme päivää kestettävänä mun kesäloman odotuksen PMS:ää. Jaksakaa! Veikkaan että jollain juristilla alkaa juhlat 

- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Nergal kirjoitti:En spämmää tän enempää mutta... Eka olin että minä vittua ja sitten että ei saatana:
Kui?
Heitän nopean veikkauksen, että ei ole paljoa perään soiteltu. Näytän itsekin olevan listalla, ei ole pitkällä tikulla pitänyt rekryjä pois häätää.NuoriDaavid kirjoitti:Nergal kirjoitti:En spämmää tän enempää mutta... Eka olin että minä vittua ja sitten että ei saatana:
Kui?
Esim Pirkanmaalla ei ole raksalla paikkoja juurikaan auki. Kaikkea muuta on mutta ei raksaa.
Luuletko että puhtaasti ilkeyttäni eläkepäivilleni värkkään pimeenä töitä?
Luuletko että puhtaasti ilkeyttäni eläkepäivilleni värkkään pimeenä töitä?
Tulisko joku leikkaamaan mun nurmikon? Pliis?
Work like a captain, play like a pirate.
Ihan käsittämättömän paljon tunteja vuorokaudessa, kun työmatkaan menee reilun puolen tunnin sijaan vartti, koirat ovat lomareissulla Nauvossa ja kotona on siistiä. Huh! Tein ältsin hyvää kung po- tofua riisinuudelin kanssa, nyt on ähky.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
On hetkiä kun vihaan sitä että yritän edes auttaa ihmisiä, pitäis uskoa että en pysty, en osaa, en jaksa ja en loppupeleissä edes välitä. Tämä tunne siitä että kaikki mitä olen tehnyt sortuu sen eteen että autettava valehtelee päin naamaa ja sama ruljanssi kuin 6kk sitten edessä.
I just fucking hate this.
Ja huvittavinta on se että minun pitäisi jaksaa, ainoa johon luottaa. Mitä tässä pitäs tehdä?
I just fucking hate this.
Ja huvittavinta on se että minun pitäisi jaksaa, ainoa johon luottaa. Mitä tässä pitäs tehdä?
Suojella itseään ja rajata, rajata, rajata. Sairas ihminen sairastuttaa helposti muut ympäriltään. Ei ilkeyttään, vaan sairauttaan. Juuri tuo syyllistäminen (olet ainoa joka voi auttaa!) yhdistettynä omaan ajatukseen siitä, että on luvannut olla tukena, tekevät hommasta raskaan. Siirrä osa vastuuta sairastuneelle itselleen. Vaikka tarjotut palvelut eivät ole tuntuneet heti omilta, ei se tarkoita sitä etteikö niihin tukeutuisi siinä kohtaa, jos muuta vaihtoehtoa ei ole. Laita rajoja ja pidä niistä kiinni, vaikka tuntuisi pahalta. Myös susta on enemmän apua ja tukea täyspäisenä.Nergal kirjoitti:Mitä tässä pitäs tehdä?
Baby, we should hit the south of France
Yritän, luulin että sain jotakin aikaan ja homma etenee. Mutta koska neidin skitso paukkuu kuin näsijärvessä aallot niin tuntuu että en pysy kärpäsenä edes katossa siinä laivassa. Jännä että esittää selväpäistä ja huijaa mua jatkuvasti.
Koska omat patterit on lopussa niin kilipään isä on tulossa soittoni ansiosta paikalle katsoon tyttärensä perään.
Note to myself: Ei sun Antti oisi koskaan pitänyt yrittää edes auttaa.
Koska omat patterit on lopussa niin kilipään isä on tulossa soittoni ansiosta paikalle katsoon tyttärensä perään.
Note to myself: Ei sun Antti oisi koskaan pitänyt yrittää edes auttaa.
- Kottarainen
- Kitisijä
Eikö ookin ihkua kun kukaan muu ei sotke kotia kuin sinä itse?exsu kirjoitti:Ihan käsittämättömän paljon tunteja vuorokaudessa, kun työmatkaan menee reilun puolen tunnin sijaan vartti, koirat ovat lomareissulla Nauvossa ja kotona on siistiä. Huh! Tein ältsin hyvää kung po- tofua riisinuudelin kanssa, nyt on ähky.
Mulla helpotti tän suhteen paljon kun mummi-lapsi -kombo lakkasi hääräämästä täällä päivisin. Mun äiti ei ymmärrä jälkien korjaamisesta yhtään enempää kuin kolmivuotias. Vielä kun toi mies lakkaisi sotkemasta. Tekisi mieli heittä sen lattialla lojuvat sukat jatkossa suoraan roskikseen, oppisi olemaan. Se ei tosin auta siihen, että se jättää aina muruset keittiön pöydälle ja tasoille. Kyllä se siivoaakin mutta sen siisteyskriteerit on ihan eri sfääristä. Sileää puhdasta pintaa, perkele!
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.