Kaistapäätön keskiviikko
Re: Kaistapäätön keskiviikko
Rikkana rokassa sanoisin että autolla ajo ei liene "säästämistä" noin niin kuin periaatteessa?
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
Mä tavallaan ymmärrän Lohjan paskuuden mutta ei se kyllä pysäköinnistä voi olla kiinni, ilmaista aikarajoituksetonta parkkipaikkaa on ihan kaikkialla, tarttee vain vähän vaivautua kävelemään.
Lohjassa mättää eniten elefanttitauti. Tai suurkaupunkisyndrooma. Miksi sen nyt haluaa nimetä.
Minä muutuin siis vasten tahtoani lohjalaiseksi 1.1.2013.
Lohjassa mättää eniten elefanttitauti. Tai suurkaupunkisyndrooma. Miksi sen nyt haluaa nimetä.
Minä muutuin siis vasten tahtoani lohjalaiseksi 1.1.2013.

Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Eikä o. Lohjan SSO:n megapatonki onDiddley Bow kirjoitti:Olenko muistanut mainita, että vihaan Lohjaa. Paska kaupunki.

Amazing shit happens!
No kyllä mäkin niin komppaan ND:tä.huima kirjoitti:Mä niin komppaan ND:tä.Diddley Bow kirjoitti:No nyt susta tuntuu väärältä.NuoriDaavid kirjoitti:^Musta vain tuntuu, että sinä härkäpäisesti kieltäydyt maksavasta pikkumaksua, koska siihen aikaan, kun isä puhalluslampun osti, Lohjalla sai parkkeerata ilmaiseksi vaikka vuoden. Teet tahallasi asian itsellesi vaikeaksi ja sitten koet, että vika on kaupungissa. Jos 1.4 euroa tunnissa hinnalla saa helposti vapaan parkkipaikan, niin sehän on erinomainen järjestely. Ilmainen parkkeeraus houkuttelee romuraudan säilyttämiseen kadulla.
Mutta taas Kitinä opettaa ymmärtämään, miksi itsepäiset autoilijat näkevät aina ongelmat muissa.
T: Itsepäinen autoilija
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
-Hit it.
Ja mitä tähän suureen mielensäpahoitukseen tulee ostoskärryjen suhteen, niin miksi ette pidä avainnipussa polettia?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
-Hit it.
-
- Kitisijä
KKK kirjoitti: Lohjan SSO:n megapatonki onPARHAUTTA
Lohjan SSO:n patonkipaikka lakkasi olemasta huhtikuun lopussa. Tai se siis muuttui ABC:ksi.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
^^ minä pidän, sellaista jonka saa irtikin. Bauhausista sain.
Came here for school, graduated to the high life
Terkkuja Varsovasta, Gumballin tyypit selkeesti seuraa mua. Pitäisköhän niitä lähestyä vähän tiiviimmin?
Work like a captain, play like a pirate.
-
- Kitisijä
Helpommalla pääsee, kun ostaa tojotan. Avaimenperässä löytyy ilmiömäisen tarpeellinen ja milanolaisen elegantti tojotapoletti.MrM kirjoitti:Ja mitä tähän suureen mielensäpahoitukseen tulee ostoskärryjen suhteen, niin miksi ette pidä avainnipussa polettia?
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Lohja on ei mitään paitsi yksi olutpaikka, muuten paikkakunta tulee hakemaan tarkoitustaan häviämiseensä asti..
paikkaSyynä Lohjan häviöön voi olla mustasurma tai aggressiivisesti leviävä MRSA-lintuinluenssa?
paikkaSyynä Lohjan häviöön voi olla mustasurma tai aggressiivisesti leviävä MRSA-lintuinluenssa?
Pyyhin Netikettiin..
Kokeiltu on, mut ei mulla semmoset tallessa pysy. Unohtuilee kärryihin ja tippuilee itekseen..MrM kirjoitti:miksi ette pidä avainnipussa polettia?
Seison korjattuna. Lohja ON paska paikkaKiukkutipu kirjoitti:Lohjan SSO:n patonkipaikka lakkasi olemasta huhtikuun lopussa. Tai se siis muuttui ABC:ksi.

Jumaliste. Se oli hinta-laatusuhteeltaan Suomen paras huoltoasemajööti.
Amazing shit happens!
Mie tein näppäränä poletin itse holvisahan terästä ja mitoitin sen vahingossa tismalleen sen kokoiseksi että se avaa kärryn, joo, mutta sen pystyy myös vetään pois.
Niskakipu ja paha, uusi tyyny on selkeesti syyllinen.
Niskakipu ja paha, uusi tyyny on selkeesti syyllinen.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
- Diddley Bow
- Kitisijä
Eihän niitä siihen kärryihin jätetä, vaan otetaan avaimet taskusta, tökätään siihen kolikkoluukkuun niin että lukitus avautuu ja sen jälkeen vedetään poletti irti ja tungetaan takaisin avaimien kanssa taskuun.masa kirjoitti:Kokeiltu on, mut ei mulla semmoset tallessa pysy. Unohtuilee kärryihin ja tippuilee itekseen..MrM kirjoitti:miksi ette pidä avainnipussa polettia?
-Hit it.
-Hit it.