Joo mutta aika superihminen saa olla että pystyy tuollaisessa keskustelussa itsekin pysymään tyynenä ilman tahallisia tai tahattomia mielensä pahoituksen muodostumisia verbaalisesti äkkiä eskaloituvaan muotoon. RP:n tuntien...exsu kirjoitti:Mun mielestä tää on turhaa foliohattuilua. Jos molemmat osapuolet ovat ehtineet rauhoittumaan, niin ihan hyvin voi ottaa puheeksi, että tuntui kurjalta se silloinen reaktio ja tapa selvitää asiaa. Saa samalla hoitotätikin palautetta toiminnastaan, eikä varmasti tipauttele vastaavia sammakoita ihan niin kevyesti jatkossa.MrM kirjoitti:Jos hoitopaikkaa ollaan jo vaihtamassa, mä ehkä vaan purisin kiukkuni enkä edes nostaisi koko asiaa esille. Jos hoitajan reaktio oli vaste siihen että otti itse henkilökohtaisesti sen ettei tyttö tahtonut tulla hoitoon, niin voi olla että tuollaisen hauraalla egolla varustetun tädin kanssa asiointi muuttuu kovin helposti kovin vaikeaksi, ja siitä seuraa sitten sitä että lapsi on se joka lopulta kärsii, vaikka miten yrittäisi rakentavasti käydä keskustelua.
*juoksee karkuun vähän vasemmalle*