ninnithequeen kirjoitti:Öh...Mutku mä oon ihan ähkyssä ko just söin....Ei jaksa enempää
Joo, sähän oot tietty mua pienempi. Mulla vaan huonoja kokemuksia siitä, kun olen ajatellut korvaavani ruuan energiasisältöjä oluella. Muutamassakin miitissä. Näh, melkein joka miitissä.
ninnithequeen kirjoitti:Öh...Mutku mä oon ihan ähkyssä ko just söin....Ei jaksa enempää
Joo, sähän oot tietty mua pienempi. Mulla vaan huonoja kokemuksia siitä, kun olen ajatellut korvaavani ruuan energiasisältöjä oluella. Muutamassakin miitissä. Näh, melkein joka miitissä.
Sama virsi darling.
The great club outshines the individual, always and forever.
- Aamulla kourallisen tuttikarkkeja ja muutaman palan suklaata.
- Lounasaikaan banaanin ja muutaman tuttikarkin lisää.
- Iltapäivällä kaksi kuppia kahvia, pikku palan kirjolohipaistosta ja neljä hedelmäkeksiä.
Ja minun pitäisi koettaa vielä nipistää syyskuun coitosta varten, ainakin yrittää syödä terveellisesti ja voida hyvin...
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Eilen hirmunen ahmintapäivä (mässyä, siideriä, jädee, lihaa, kermaperunoita, majoneesipohjasta salaattia vaikka kuinka, pastaa... ) ja tänään ei maistu. Väkisin aamupuuro kahvin seuraks, sit joku porkkana päivällä ja that's it. Ei hyvä.
jälkiruoka uunissa: sellaista juttua, jossa on omenalohkoja ja niiden päällä voista, sokerista ja kaurahiutaleista sekoitettua murua. Sen kanssa aion syödä vaniljajäätelöä ja juoda kahvia.
Ruokalistan tarkkaavainen lukija ehkä huomaa, että nyt on viikonloppu ja voi ja sokeri ovat ilmestyneet AJ:n menyyseen. Maanantaina siirryn taas jyrkkäterveelliselle linjalle
Tuota, en voi sanoa olevani mikään krapulan asiantuntija, mutta eikös krapulapäivänä yleensä syödä jotain tyyliin salamipizza? Tarkoitan, että noi eväät mitä luettelit ei sua kyllä mihinkään mittoihin lihota
Tuota, en voi sanoa olevani mikään krapulan asiantuntija, mutta eikös krapulapäivänä yleensä syödä jotain tyyliin salamipizza? Tarkoitan, että noi eväät mitä luettelit ei sua kyllä mihinkään mittoihin lihota
- aamulla(päivällä): pari kinkkujuustoleipää, rahkaa ja muroja sekä kahvi
- lenkin jälkeen palautusjuoma
- kanasalaattia ja pirtelö
- kohta hernekeittoa ja leipiä
- illalla banaania, rahkaa, leipää ja Kinder suklaata(menee 1 päivässä)
-aamupala: 2 täysjyväpaahtista margariinilla ja juustolla, tomaatti, banaani, teetä, c-vitamiiniporetta
-lounas: kuppi kahvia ja iso lohisämpylä, kanapee-keksi
-kotona: maitorahkaa, vattuja, nektariini, salaattia, appelsiinikokista (lightia, toivottavasti tota saa jo Suomestakin) ja teetä
-illalla ravintolassa pitaleipää, lihaa, rehuja ja lasi Kriekiä
Geetzu kirjoitti:Eilen hirmunen ahmintapäivä (mässyä, siideriä, jädee, lihaa, kermaperunoita, majoneesipohjasta salaattia vaikka kuinka, pastaa... ) ja tänään ei maistu. Väkisin aamupuuro kahvin seuraks, sit joku porkkana päivällä ja that's it. Ei hyvä.
Kävinpäs kiinalaisessa maistelemassa riisiä, friteerattuja katkiksia ja banskua jädellä. Ja nyt taidan tehdä 3 munan munakkaan mozzarellaraasteella.
Aamiainen: kulho kasviskeittoa, yksi viipale leipaa paallaan kaksi siivua tunnistamatonta makkaraa, latty siirapilla ja puolikkaalla (!) mansikalla, punaisia, vihreita ja keltaisia meloninpaloja, kolme lasia appelsiinimehua ja kaksi lasia teeta, minttukarkki.
Paivallinen: kaksi kulhollista lihakeittoa, yksi viipale leipaa paallaan kaksi siivua paikallista vastinetta lauantaimakkaralle, kaksi lasillista vadelmajaateeta, punaisia, vihreita ja oranssinkeltaisia meloninpaloja, kaksi kuppia teeta ja minttukarkki
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 28.08.2005 7:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
puolikas veerushkan kinkkupizza
kolme haarukallista veerushkan mansikkajuustokakkua
iso tuoppi cocis light
2 persikkaa
Olit kaverisi kanssa pizzalla (jotta sen voi jakaa). Päätit skipata jälkkärin, mutta kun kaverisi tilasi kaakkua, niin päätit lokittaa häneltä 3 haarukallista (luen 3/4 kakkua).
puolikas veerushkan kinkkupizza
kolme haarukallista veerushkan mansikkajuustokakkua
iso tuoppi cocis light
2 persikkaa
Olit kaverisi kanssa pizzalla (jotta sen voi jakaa). Päätit skipata jälkkärin, mutta kun kaverisi tilasi kaakkua, niin päätit lokittaa häneltä 3 haarukallista (luen 3/4 kakkua).
Reilua!!!
hehehehehe
ihan oma pizzan tilasin ja jätin kesken. sisko otti sen dogibägissä mukaansa syödäkseen illalla. juustokakun tilasin myös itselleni, koska teki mieli maistaa. söin n. puolet ja loput jakoi siskoni ja toinen siskoni.