Maanantaina saikkuillaan

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bluntly
Kitisijä

Re: Maanantaina saikkuillaan

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Muutin ensimmäisenä uuteen projektitilaan ja varasin kaikista perimmäisen nurkan.

Asiasta kukkaruukkuun. Kuulin juuri, että firma voisi tarvita muutaman konsultinapinan lähetettäväksi erääseen puljuun ja kun meidän tiimissä kaikki on jo työllistetty niin nyt voisi olla hyvä hetki kysellä uudestaan. Paikka vaatii tosin SUPO-tarkistuksen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

^No nih! expertille taas jobia ja elämä hymyilee.

exSpede: oletko muuten Linkedinissä jo verkostoitunut Testaus osaamisyhteisön ja muiden ryhmien kautta? Sitä kautta eräätkin tutut ovat löytäneet uusia jobeja, ts. tyyppejä jotka ovat löytäneet firmoistaan uudet urat.
Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

MrM kirjoitti:Ei arska kukaan tehnyt pilaa homeboysta vaan sun "Ei minulla ole mitään homoja vastaan, mutta ällöttää niiden touhut" -asenteestasi.

Joo, olisin voinut hyvinkin jättää tuon viestin kirjoittamatta palstalle, mutta syytän lapsudentraumojani. Kun toinen vanhemmistani on "Ei minulla ole mitään homoja vastaan, kunhan niistä ei tule presidenttejä eikä niille suoda samoja ihmisoikeuksia kuin heteroille" -asenteellinen, olen aikaisin aamulla melko allerginen yksityisviesteille jotka koskevat toisten ihmisten seksuaalisen suuntautumisen tiedustelua jo-osoitetulla kammo- ja arvopohjalla.

Now get over it in a year or two.
Kieltäydyn ehdottomasti olemasta homovastainen. Olen saanut elämältä monennäköistä
evästä ymmärtää ihmisten erilaisuus.
Homeboykin on erilainen omassa persoonassaan jaon mielenkiintoista
olla hänen ystävänsä.

MUTTA TUO KIRJOITUSSÄVY on inhottava..tuo parrua perseeseen ja ripuliperseen nuoleminen.
KUKA SELLAISESTA PUHEESTA PITÄISI!
Hyvä tavaton.
Itse homoseksuellit ovat ra.uhaarakastavia ja siistejä ihmisiä monet ja täysin
tasa-arvoisia mielestäni.
Sille asialle en voi mitään, että en halua ajatella kauniina asiana kahden miehen
lemmenleikkejä. Mutta ymmärrän sen. Ethän sinäkään pidä miehistä sillä lailla? Vai?

Joka tapauksessa paransit osakkeitasi silmissäni kun et jatkanut ylimielisyyttä vaan vastadit
ihan asiallisesti!

Toivon, ettei Homeboy ole ärsyyntynyt liikaa vaan ymmärtää kiinnostukseni siihen MIKSI NOITA PARRUJUTTUJA
oikein levitellään?

MIKSI NIITÄ PARRUJUTTUJA TULEE? Vastatkaa te muut! Eihän se ole mi.lään mittarilla
hauskaa huumoria. Mua se ällöttää.

Joka tapauksessa ystävällisin ajatuksin ja tästä emme saaneet sotaa emmekä
enää mistään muustakaan!

KEVÄTPÖRRIÄIS-Stadinarskainen-hiirenkorvainen- Mrmjuttelevainen
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
MrM
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja MrM »

Hymy huuliin ja parrua perseeseen vaan!
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

MrM kirjoitti:Hymy huuliin ja parrua perseeseen vaan!
Mikset hymyile?
Pyyhin Netikettiin..
saira
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja saira »

exsu kirjoitti:Nyt on kyllä ihan helvetin noloa koulukiusausmeininkiä täällä.
Komps...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Vastaa Viestiin